קיה פורטה 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 0
5 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על קיה פורטה?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של קיה פורטה החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

תהיו הראשונים לדרג

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני פורטה

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: ---
תשלום מקדמה:
---
תשלום חודשי החל מ: ---
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לקיה פורטה החדשה

קיה פורטה

קיה פורטה החדשה היא מכונית מסוג סדאן שמגיעה עם יחידת הנעה חדשה ושדרוג נוסף למערכות הבטיחות שלה. בתצורה החיצונית השתדלה יצרנית הרכב לספק נראות יותר ספורטיבית לפורטה, כזו שמזכירה מכוניות ספורט סדאן שבאה לידי ביטוי בעיקר בקימור הגג אחורי שלה. גרסה זו היא הדור השלישי של הפורטה שהשיקה את הדגם כבר בשנת 2012. בדגם האחרון נלקח הרבה מהעיצוב הספורטיבי של הסטינגר של קיה ויושם בפורטה, ניתן לראות זאת בפרונט עם הגריל הקדמי ובפנסים הקדמיים בעלי תאורת LED מהבהבת. היא נמוכה מעט יותר מהגרסה הקודמת שלה ומגיעה עם גלגלי 17 אינץ'.

גרסת מנוע

הפורטה מגיעה עם מנוע בנזין טורי 1600 סמ"ק, 4 צילינדרים ו- 6 הילוכים בעלי הנעה קדמית. ההספק המרבי עומד על 130 כ"ס, 16 קג"מ ו- 6300 סל"ד. תאוצת המהירות מ- 0 ל- 100 קמ"ש היא 11.5 שניות עם מהירות מרבית של 195 קמ"ש. בגרסאות הבאות יתכן והיצרנית תחיל גם גרסת טורבו. 

עיצוב ואבזור

כאמור הפורטה היא נמוכה יותר אך גם גדולה באורך וברוחב שלה לעומת הגרסה הקודמת, מה שתורם להגדלה נאה במרחב פנים הרכב לנוסעים הקדמיים והאחוריים, לכל זאת נוסף תא מטען שמכיל 482 ליטרים.  איכות החומרים טובה למדי עם מגע רך על הדשבורד, אך הפורטה לא מציעה הרבה בגרסת הבסיס שלה (LX). ניתן לקבל בה: 4 חלונות חשמליים, מזגן רגיל+פתחי אוורור מאחור, בקרת שיוט, מחשב דרך והגה וידית מצופים עור.  מבחינת היושבים מאחור, רצפת הרכב כמעט שטוחה מה שתורם רבות ליושב באמצע ליהנות מנסיעה מהנה יותר, גם בשל גובה התקרה מהראש שמצוין לאדם בגודל רגיל.   

בטיחות

בגרסה זו נוספו מערכות בטיחות נוספות כמו בקרת סטייה מנתיב הנסיעה עם תיקון היגוי אקטיבי, ניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית בחירום, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת לניטור שטחים מתים. בין שאר מערכות הבטיחות ניתן לקבל 6 כריות אוויר, זיהוי הולכי רגל, שליטה באורות גבוהים ועוד.

חווית נסיעה

הגיר של הפורטה מאוד רספונסיבי ועוזר להרגשת נסיעה חלקה, המתלים יחסית סבירים ועושים עבודת בידוד טובה מעל באמפרים ובורות כביש.  כאמור, דגם הפורטה נוצר עם אלמנטים לכיוון הספורטיבי, זה לא אומר שהוא כזה אבל חווית הנסיעה שהוא נותן היא בעלת ביצועים טובים שמזכירים דגמי ספורט כמו יכולת טובה וחדה יותר בסיבובים. 

לסיכום

קיה פורטה סדאן מסוגלת לתת ביצועים טובים במחיר סביר, במיוחד בהשוואה למחירי ה- SUV. קיה סגננה את הנראות של הפורטה ונתנה לה לוק ספורטיבי יפיפה יחד עם ביצועי מנוע טובים לסגמנט זה. במידה ורוכשים ההמלצה היא על גרסת ה- EX. 

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין בקיה פורטה החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי