פורד פוקוס אקטיב סטיישן 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 6
רמת אבזור בטיחות: 4
44 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על פורד פוקוס אקטיב סטיישן?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של פורד פוקוס אקטיב סטיישן החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.0

מחיר מחירון:
153,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,000
2.8/5 - 34 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני פוקוס אקטיב סטיישן

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 153,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 2,000
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לפורד פוקוס אקטיב סטיישן החדשה

פורד פוקוס אקטיב סטיישן

אחרי שנים ללא מכוניות חדשה בהיצע, פורד פוקוס חוזרת עם מוצר ייחודי: מנוע חזק, מראה קשוח ותמחור אטרקטיבי. פורד פוקוס אקטיב מגיעה לחדש ולמתוח את הדגם המיתולוגי של הקונצרן.  

רקע והתפתחות

ה-Ford Focus Active Station (או Active Tourer) היא מכונית שמנסה להשיג את כל המטרות: יעילה למשפחות, כמו גם איכותית ומציגה ביצועים לא רעים. הדגם הזה שייך לדור הרביעי של שושלת פוקוס, כאשר לפוקוס אקטיב סטיישן עיצוב המזכיר רכב פנאי.  עם גובה גחון גבוה לעומת מכונית משפחתית רגילה, מנוע ה-182 כוחות סוס מרגיש מצוין, בטיחותי ומהנה לנהיגה. כל זאת, בעוד שהפנים מרווח מאוד וכמובן תא המטען ענק. פוקוס אקטיב סטיישן מאובזרת היטב, אין ספק, גם מבחינת בטיחות וגם מבחינת מערכות סיוע לנהג.  אמנם הוא מוגדר בתור רכב סטיישן, אבל האמת שהעיצוב הספורטיבי של האקטיב רק מחמיא לו והופך אותו להיראות רכב של צעירים וצעירות. מומלץ מאוד למשפחות צעירות.  

עיצוב, בטיחות ונוכחות 

מושב הנהג מוצלח מאוד, וקל למצוא תנוחת נהיגה טובה. תנוחת הישיבה גבוהה יחסית לרכב משפחתי, אבל נמוכה יחסית לרכב פנאי. ההגה נוח לאחיזה, בעוד שבורר ההילוכים מתאים באופן טבעי לאופי הנהיגה. פורד פוקוס אקטיב סטיישן מגיעה עם מערך מלא של 6 כריות אוויר, ובנוסף לכך בלימת חירום אוטונומית. תוכלו להסתמך על זיהוי הולכי רגל, כמו גם על תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. פורד פוקוס קיבלה ציון 5 כוכבים במבחן הריסוק של EuroNCAP.  

מנוע וביצועים

בחזית הפוקוס שוכן לו מנוע בנפח של 1.5 ליטר טורבו בנזין. זהו אינו המנוע שהיה קיים בפוקוס הקודמת, מאחר שהמנוע הנוכחי מציג עלייה משמעותית בהספק - 182 כוחות סוס. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית.  

אבזור ונוחות 

כאשר הפוקוס יצא בתחילת שנות ה-2000, המתלים היו נוקשים. לגרסת האקטיב מערך מתלים רב-חיבורי, בעוד לסדאן או ST Line יש מתלים פשוטים יותר. ל-ActiveX יש מסגרת רכה יחסית עם טווח תנועה לא ארוך מדי. בנהיגה עירונית, המכונית סופגת שיבושים היטב ומציגה נוחות נסיעה טובה. גם אם בתא הנוסעים חווים מדי פעם שיבושים, הם לא מועברים לרכב כזעזועים, אלא נספגים בבולמי הזעזועים היטב. וגם מחוץ לעיר, הרכב מציג נוחות נסיעה די טובה עם מערכות בקרה שונות כמו התרעות סטייה מנתיב, בקרת אקלים ועוד.  בשורה התחתונה, פורד פוקוס אקטיב סטיישן הוא רכב משפחתי חזק, מרווח ומאובזר. בעיצוב רכב פנאי וביצועים לא רעים בכלל, אתם מקבלים את הכול בחבילה אחת. 

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בפורד פוקוס אקטיב סטיישן החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי