סובארו BRZ
אם אתם מעריצים מושבעים של
אימפרזה טורבו ושל התרבות הספורט-מוטורית של
סובארו, הגיע הזמן לתת לעצמכם לנהוג במכונת נהיגה אמיתית – סובארו BRZ.
רקע והתפתחות
יש לה היסטוריה ארוכה, ומבחינת יתרונות, היא מכונית ספורט הנעה אחורית, הנראית כך, מתפקדת בהתאם ודינמית על הכביש.
יש כאן חיבור פיזי נדיר בין נהג למכונה, כאשר נהיגה ברכב זה יכולה בקלות לגרום לכם לדמיין שאתם נוהגים במסלול מקצועי.
כנראה שלא במקרה הציגה טויוטה גם את ה-GT86, "אחות" שפותחה בשותפות בין שתי היצרניות.
במסגרת השותפות, הייתה סובארו אחראית על אספקת המנוע, ולכן ל-BRZ (כמו ה-GT86) היה מנוע מסוג בוקסר בנפח 2.0 ליטר עם 200 כ"ס ומומנט של 21 קג"מ.
הכוח נשלח לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת 6 הילוכים (ידנית או אוטומטית).
בסוף שנת 2016 הגיעה לישראל BRZ חדשה עם שינויים מכאניים בעיקר, הכוללים גרסאות ידניות - שנותרו ב"גולה".
כיצד נראית ומרגישה BRZ כיום? המשיכו לקרוא לכל הפרטים.
עיצוב ונוכחות
מדובר כאן במבנה של קופה, שנותן את הרושם הנכון ואת התחושה הנכונה בתא הנוסעים.
הפרופורציות הקומפקטיות והספורטיביות רק מדגישות זאת, כאשר ה-BRZ נראית שונה משאר המכוניות על הכביש.
אם מחפשים להתבלט בנוף, זה הרכב.
מנוע וביצועים
ייתכן שסובארו BRZ היא המכונית הכי לא שגרתית של קונצרן סובארו.
זו לא מכונית משפחתית, מכונית ראלי או SUV, כפי שהיצרנים נוהגים לייצר בימינו.
זו מכונית שנועדה להיות מהנה לנהיגה.
כאשר ה-BRZ מציע מנוע בוקסר בנפח 2.0 ליטר המפיק 200 כוחות סוס והנעה אחורית.
המנוע אטמוספרי (ללא טורבו) ומפיק את רוב כוחו בסל"ד גבוה.
אבזור ונוחות
מבחינת אבזור, יש ב-BRZ מערכת מולטימדיה, מסך מגע מקורי בגודל 7 אינץ', בלוטות', דיבורית, חיבור USB קדמי ועוד.
בתא הנוסעים תוכלו לחוש באיכויות הגימור הגבוהות של חומרי הגלם, כמו גם ליהנות ממושבים ספורטיביים מקוריים (מושבי BUCKET).
בשורה התחתונה
, מדובר ברכב ספורט המפיק לא מעט כוח, קחו בחשבון שחוויית הנהיגה כאן מרגשת ודינמית.
אם אתם חובבי רכבים שמרגישים ספורטיביים על הכביש, זה הרכב.