לקסוס IS300h
נכון להיום, בישראל משווק הדור השלישי של לקסוס IS. דור ה-IS הוצג תחילה כבר בשנת 2013, כאשר מאז עבר שתי מתיחות פנים לריענון עיצוב חיצוני ועיצוב תא הנוסעים. חטיבת היוקרה, לקסוס, הכריזה על העדכון האחרון ב-2020, ובישראל שווק הדגם ב-2021. מדובר במכונית היברידית משפחתית (D-Class), שמתחרה ברכבי יוקרה כמו
אאודי A4, ב.מ.וו סדרה 3 ודגמים אחרים בקטגוריה. גם לאחר מתיחת הפנים הנוכחית של הדגם, העיצוב החיצוני עדיין יפה ועדכני. אפשר לראות את השדרוג בעיצוב לכל אורך קווי העיצוב של הרכב, מה שמקנה עיצוב חד וספורטיבי יותר. בשנותיה הראשונות בישראל, שווק דגם ה-IS עם יחידת הנעה היברידית בלבד. נכון להיום, לקסוס IS משווקת עם מנוע טורבו-בנזין. המנוע בנפח 2,000 סמ"ק, מה שמפיק לכם מתחת למכסה כ-241 כ“ס בגרסת ה-IS300.
ביצועים ונוחות נהיגה בלקסוס IS300h
מעבר לכך שללקסוס הזאת יש יכולות נהיגה בכבישים מפותלים ואחיזה משופרת בעקבות בקרת יציבות המותקנת ברכב, איכות הנהיגה כאן ייחודית לחטיבת לקסוס. כידוע, לקסוס היא חטיבת יוקרה וזה אכן מתבטא באיכויות הנסיעה ברכב. עם איכות הנהיגה הגבוהה ברכב, הדור הנוכחי של
לקסוס IS מגיע גם עם עיצוב ספורטיבי ובהחלט מתבלט בכביש. מתיחת הפנים גורמת לדגם ה-IS להפוך למכונית בעלת הופעה שרירית ומורגשת. מבחינת נוחות הנסיעה של הנוסעים (ולא של הנהג), המרחב לנוסעים מאחור לא יותר מאשר מספק, בעוד שבימינו יש בקטגוריית ה-D מתחרות מרווחות יותר.
למי מיועדת לקסוס IS300h
לקסוס IS300h מיועדת לקהלי יעד מגוונים, כמו למשל בעלי משפחות שעדיין רוצים להנות מחוויית נהיגה ספורטיבית, מנהלים שרוצים חוויית נהיגה יוקרתית וכו'. בסופו של דבר, לקסוס IS300h היא מכונית משפחתית גדולה ויוקרתית המציעה מגוון תכונות שהופכות אותה למתאימה לקהלי היעד שלה. יש לה עיצוב אלגנטי, פנים יחסית מרווח והיא עמוסה בתכונות ומערכות בטיחות. לקסוס IS300h מיועדת לנהגים שרוצים ליהנות מהמותרות של נהיגה ב"סטייל", מבלי להתפשר על ביצועים ובטיחות. הרכב תוכנן תוך דגש להקלה על חיי הנהג, שכן הוא מגיע עם תכונות כמו חיישנים המסייעים להימנע מהתנגשויות, ניטור מידע סביב הרכב, מערכות אוטונומיות שונות ועוד.