לנד רובר ריינג' רובר ספורט 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 2 15
רמת אבזור בטיחות: 7
19 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על לנד רובר ריינג' רובר ספורט?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של לנד רובר ריינג' רובר ספורט החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

3.0 טורבו-דיזל 300 כ"ס Dynamic HSE

מחיר מחירון:
884,200 ₪
החזר חודשי החל מ-
11,494
רמת גימור:

3.0 טורבו-בנזין היברידי-נטען 440 כ"ס Dynamic HSE

מחיר מחירון:
921,700 ₪
החזר חודשי החל מ-
11,982
3.2/5 - 44 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני ריינג' רובר ספורט

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 884,200 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 11,494
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה ללנד רובר ריינג' רובר ספורט החדשה

ריינג' רובר ספורט 2023

ספורט הוא דגם הביניים מבחינת הממדים והמחיר בסדרת דגמי ריינג' רובר של מותג לנד רובר. הוא מעט גדול יותר מריינג' רובר וולאר וקטן יותר מריינג' רובר ה"רגיל". אחרי עשור מהשקת הדור הקודם, הדור החדש מגיע אלינו בהנעות טורבו דיזל, טורבו בנזין והיברידי נטען.  

מה חדש בלנד רובר ריינג' רובר ספורט

הדור החדש לוקח את המושג SUV" ספורטיבי" צעד נוסף קדימה עם אפשרות לבחירת מנוע V8 בהספק של 523 כוחות סוס, גיר אוטומטי ZF 8 הילוכים, פלטפורמה קשיחה יותר, מתלי אוויר אדפטיביים, בולמים מבית בילשטיין, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה והיגוי האחורי אקטיבי. בנוסף לכך העיצוב החדש והחלק מחקה כמובן את זה שבריינג' רובר הגדול יותר והיצרן קורה לזה עיצוב רדוקטיבי – "נקי מידי". גם יחידות התאורה נהיו צרות יותר ותא הנוסעים עבר מקצה שדרוגים כדי להתאים את עצמו לשנת 2023. מלבד גרסת הקצה של ריינג' רובר ספורט ניתן לבחור גם בגרסאות היברידיות ודיזל מתונות יותר. גם המידות צמחו מעט וכעת הריינג' רובר ספורט גדול יותר מ-BMW X5.  

רמות גימור ואבזור ריינג' רובר ספורט

כבעבר, לריינג' רובר היצע רחב של רמות גימור ומגוון אופציות בתוספת תשלום. הגרסה הבכירה והיוקרתית ביותר היא האוטוביוגרפי והבסיסית ביותר זו ה-S. כבר ברמת גימור זו יש את כל האבזור המקובל בקטגוריה במעטפת יוקרתית כפי שלנד רובר יודעים לעשות. זה כולל מסך מולטימדיה מתכוונן בגודל 13 אינץ', מערכת שמע עם בידוד רעשים אקטיבי, מושבי עור בתפעול חשמלי, מערכת לסינון ריחות בתא הנוסעים, טעינה אלחוטית לטלפון נייד, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, קיפול שורת מושבים שנייה בלחיצת כפתור, גלגל רזרבי בגודל מלא ועוד.  

ריינג' רובר ספורט דיזל

בכל הגרסאות של הריינג' רובר ספורט ההנעה כמובן כפולה כמו גם במנועי הדיזל. מנוע הדיזל הינו טורי עם 6 צילינדרים בנפח כולל של 3 ליטרים. ניתן לבחור מ-3 רמות הספק מ-246 כ"ס ועד ל-345 כ"ס. התאוצה המתקבלת בגרסה הבסיסית היא 8 שניות ל-100 קמ"ש ובגרסת הדיזל החזקה ביותר תוך 5.9 שניות ל-100 קמ"ש. עוד לא התקבלו נתוני צריכת דלק רשמיים.  

ריינג' רובר ספורט בנזין

לגרסאות הבנזין 2 מנועים לבחירה עם מנוע עזר חשמלי. המנוע הצנוע יותר מפיק 395 כוחות סוס ולמנוע הבכיר הספק מטורף של 523 כוחות סוס שמתקבלים מ-8 צילינדרים בתצורת וי ו-2 מגדשי טורבו. התאוצה של גרסה זו עומדת על 4.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש כאשר משקלו של הרכב הוא לא פחות מ-2 טון.  

ריינג' רובר ספורט פלאג-אין היבריד

לנד רובר הטמיעו בריינג' רובר ספורט סוללה בקיבולת של 38 קוט"ש שמספקת טווח נסיעה חשמלי של לא פחות מ-88 ק"מ ב"מבחן אמת" לפי טענת היצרן. המנוע החשמלי משודך למנוע בנזין בנפח 3 ליטרים. הסוללה נתמכת כמובן גם בטעינה מהירה.  

ריינג' רובר ספורט 2023 – נהיגת שטח

כמו כל דגמי ריינג' רובר, גם בספורט יש את כל מערכות העזר לנהיגת שטח. מרווח הגחון הבסיסי הוא 260 מ"מ כאשר ניתן להנמיכו עד ל-210 מ"מ או להגביה עד ל-281 מ"מ. הגרסאות השונות של ריינג' רובר ספורט מגיעות עם מידות גלגלים של 20 עד 23 אינץ', חתך צמיגים נמוך וצמיגי כביש ספורטיביים. לכן אין טעם לבחון את יכולתו בשטח אך עם החלפה לגלגלים מתאימים יותר ביצועי השטח שלו צריכים להיות מרשימים ואין מכשול שהספורט לא יוכל להתמודד איתו בדיוק כמו אחיו הגדול.  

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בלנד רובר ריינג' רובר ספורט החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי