תשלום מקדמה: * ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.
סקירה קצרה ליונדאי i800 החדשה
יונדאי i800
יונדאי i800, הוצג כמחליף של ה-H1 שהיה אחד מהרכבים האחרונים של יונדאי שהתבסס על פלטפורמה של מיצובישי.
בקוריאה וכמו כן בארצות נוספות הדגם עדיין מכונה H אך במהלך של התיישרות עם אירופה הובא הכינוי שהוא ממשיך דרכם של ה- i30, i20 ועוד.
יש לציין שגרסת הנוסעים של הרכב המסחרי לא ממש ברורה, היא נמצאת איפשהו בין רכב הסעות למיניוואן גדול, מתאימה לשימוש כמחליפה לרכבי הנוסעים המשפחתיים אך עדיין מתאימה גם לשורשיה שטמונים בהתיישבות העובדת.
ברכב יש 8 מקומות ישיבה ובנוסף על כך יש די מקום בעבור מטען.
כאשר מדובר בגרסה המסחרית של ה-i800, הרי שמדובר במסחרית ללא חלונות ומושבים ולכן מבחינת התאמה לנוסעים, היו ליצרנית עבודה קלה יותר.
אך במידה והכרתם את הדגם הקודם מקרוב, ברגע שתיכנסו אל דגם הנוסעים החדש, תופתעו לטובה ובגדול בזכות השדרוג והנוחות שהרכב מביא לנוסעים.
עיצוב
מבחוץ, הרכב נראה שונה לחלוטין. לעומת הדגם הקודם שהיה צר וגבוה, הדגם החדש משאיר מאחוריו את העיצוב המיושן והתואם את הסטיגמה של ואנים קוראנים וכעת הוא הרבה יותר מאסיבי.
בעוד שהמתחרים של הרכב מנסים להצניע את המידות הגדולות שלהם, ה-i800 דווקא מבליט אותן.
הגובה והרוחב שלו מאוד דומים כך שהוא נראה כמעט ריבועי והחזית שלו אגרסיבית מאוד.
יחד עם זאת, מבפנים בניגוד לחוץ הרכב לא מרגיש כמו מיניוואן מפואר ומודרני כפי שהרושם הראשוני שלו משדר. הפלסטיק שלו קשיח אך יש לציין כי סביבת הנהג נעימה להפליא.
כאשר מדובר בכלי רכב מסחרי, מדובר בסביבת ותא נוסעים סבירה לגמרי, אין חלקי מתכת חשופים בקוקפיט וריפוד הבד מגיע עד לדפנות של הדלתות.
בנוסף, נראה שיונדאי שמו דגש גדול גם על הפרטים הקטנים. יש שליטה על כל פתחי האוורור הקדמיים, התאורה טובה וגם השליטה במערכת האוורור המפוצלת לאחור סבירה.
ביחס לסגמנט, הדגם שופע תאים. יש צמד תאי כפפות, הדלת הגדולה מחילה חללים בשני מפלסים, יש כיסים בגב המושבים הקדמיים ומנשא ספלים נשלף. בנוסף, יש גם מחשב דרכים אך מעט מוגבל.
הנעה
ה-i800 מצויד במנוע בנפח של 2.5 ליטר טורבו דיזל שמוכר לנו גם מחלק מהגרסאות של ה-1H. יחד עם זאת, כאן הוא כוחני יותר ויש לו הספק של 170 כ"ס ומומנט של 40 קג"מ.
יש לציין שלא מדובר ביחידת ההנעה החזקה ביותר אך הוא שוקל 2213 ק"ג בלבד כך שמדובר בנתון יפה מאוד ביחס למתחרים. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית ומספק ביצועים יפים.
יש מומנט בכל רגע ואין ממש צורך בהחלפת הילוכים באופן תכוף.
פרט שאמנם לא רלוונטי לישראל אך יש לציין כי הרכב מצליח לנוע בצורה טובה גם בקצב הנהיגה באירופה (160 קמ"ש) ומסוגל לטפס בקלות יחסית גם למהירות המרבית המותרת שהיא 182 קמ"ש.
יש לציין כי התאוצות של הרכב לא תזזיתיות אך הרכב מסוגל לצבור תנופה ומסוגל לבצע עקיפות ולעלות עליות ללא בעיה.
בידוד רעשים
בעת נהיגה במהירות נמוכה המנוע שקט יחסית אך יש לציין שלא שומעים אותו בעיקר בגלל שהוא מוסווה על ידי רעשי הרוח והצמיגים.
כפי שניתן לתאר מדובר ברכב ללא בידוד מוצלח כל כך.