טויוטה קורולה 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 3 6
רמת אבזור בטיחות: 4 6
47 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על טויוטה קורולה?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של טויוטה קורולה החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.8 היברידי Sun

מחיר מחירון:
164,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,144
רמת גימור:

1.8 היברידי Sense

מחיר מחירון:
165,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,157
3.4/5 - 169 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני קורולה

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 164,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 2,144
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לטויוטה קורולה החדשה

טויוטה קורולה החדשה

המכונית הנמכרת ביותר בהיסטוריה עם יותר מ-40 מיליון מכירות ברחבי העולם והנמכרת ביותר בישראל, היא התחילה את דרכה בחברת טויוטה כמכונית משפחתית ב-1966. כבר כמה שנים שהיא מוכרת גם כמכונית הכי נמכרת בישראל והמתחרות העיקריות שלה הן מאזדה 3, ניסאן סנטרה, הונדה סיוויק, יונדאי אלנטרה, רנו גרנד קופה וסקודה אוקטביה. לשנת 2022 היא שודרגה וקיבלה כמה חידושים לפני שיושק הדגם המחודש בשנת 2023.

מה חדש בטויוטה קורולה החדשה?

בשנת 2022 הקורולה קיבלה מספר עדכונים שכוללים בין היתר מערכת מולטימדיה מעודכנת בגודל 8 אינץ', ג'אנטים בעיצוב חדש בגודל 16 אינץ' ומנוע חדש קטן וחסכוני יותר בגרסת הבנזין בנפח 1.5 ליטר. כמו כן בדור החדש ישנה מערכת הנעה היברידית שנלקחה מהטויוטה פריוס בנפח 1.8 ליטר בנזין ומנוע חשמלי משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה.

יתרונות

היתרון הכי מובהק של הקורולה זאת הפופולאריות שלה. למה זה יתרון? מכיוון שמחירון רכב יד שנייה נקבע לפי רמת הביקוש לרכב. בגלל שטויוטה קורולה זה הרכב הנמכר ביותר בישראל הביקוש עבורה גם בשוק יד 2 הוא גבוה מאוד. הסיבה לביקוש הוא מוניטין של רכב אמין מאוד, חסכוני בדלק וכפי שכבר ציינו - רכב שקל למכור. יתרון נוסף לקורולה החדשה הוא יחידת הנעה מוצלחת מאוד שנלקחה מטויוטה פריוס והיא לא רק חוסכת המון בדלק, היא גם תוכננה במיוחד כדי לשרת את בעליה באמינות במשך המון שנים ומאות אלפי קילומטרים. מנוע 1.8 ליטר 4 צילינדרים שעובד בעצימות נמוכה כדי למנוע היווצרות בלאי לצד מנוע חשמלי שטויוטה משתמשת בו כבר המון שנים והוכיחה את יעילותו. דבר נוסף שחשוב לציין כיתרון בקורולה הוא המחויבות של טויוטה לשמור על מסורת בהנדסת האנוש של הרכב. זה אומר שמי שכבר הייתה לו בעבר קורולה, יתמצא בקלות בכל דבר בדגם החדש. טויוטה עושים הכל כדי להכניס את הפיתוחים הטכנולוגיים הכי מתקדמים שלהם ברכב מבלי לפגוע בנוחות השימוש בו שלקוחותיהם הותיקים כבר רגילים אליה.

חסרונות

אפשר למנות את היתרון האחרון שציינו גם כחיסרון בגלל שזה גורם לקורולה לאבד קהל לקוחות צעיר שכן מעוניין בהפתעות וחידושים יוצאי דופן בדגמים החדשים והקורולה לא מספקת את זה עבורם. עוד יתרון שבעייני אחרים מצטייר כחיסרון זה שדגמי קורולה סובלים מתדמית של רכבים "משעממים" שכל תפקידם הוא כמו תפקידו של מקרר – לעבוד בצורה טובה וחסכונית כמה שיותר שנים. חיסרון נוסף הוא גרסאות הליסינג של הקורולה שבעבר סבלו מאבזור דל ופגעו בתדמית של הדגם למרות שיש גרסאות מאובזרות ומפנקות מאוד.

עיצוב ואבזור פנימי

אנו נתמקד באבזור של הדגם המפואר והמועדף ביותר בשוק הפרטי – גרסת לימיטד. בתא הנוסעים תפגשו מסך צף בגודל 8 אינץ' עם קישור מכשירי אנדרואיד ואפל ומערכת הפעלה נוחה מאוד לשימוש. מתחת למסך המולטימדיה נמצא את הבורר לשליטה על בקרת האקלים עם חוגות וכפתורים פיזיים. לוח המכוונים הינו דיגיטלי מלא עם נתונים שונים המתייחסים בעיקר לצריכת אנרגיה חשמלית מול דלק לנהיגה חסכונית יותר. הדשבורד של הקורולה מכוסה בחומר דמוי עור עם תפרים והתחושה שמתקבלת ברכב היא אלגנטית ויוקרתית. לקורולה הגה, ידית הילוכים ומשענת יד מצופים עור איכותי שיחזיק לאורך זמן. בלם היד המסורתי הוחלף בבלם יד חשמלי לצד בורר מצבי נהיגה. הפנסים והמגבים מופעלים באופן אוטומטי בהתאם לצורך על ידי חיישנים והנעת הרכב והכניסה אליו הן ללא מפתח, מספיק שהוא נמצא בכיס הנהג.

מפרט טכני

הלימיטד מגיעה בהנעה היברידית חסכונית שצורכת כ-25 ק"מ לליטר בממוצע. המנוע החשמלי ומנוע הבנזין מפיקים יחד 122 כ"ס ב-5,200 סל"ד. בצד הבטיחותי לרמת גימור לימיטד יש את כל מערכות הבטיחות המתקדמות כולל בקרת שיוט עם שמירת מרחק מהרכב שמלפנים ובקרת סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי. כמו כן, גרסת הלימיטד מצוידת באורות גבוהים אוטומטיים שיודעים לנתר תנועה מלפנים בנהיגה בחשיכה ולפעול בהתאם לכך.

גרסאות נוספות של טויוטה קורולה

לקורולה החדשה יש מרכבים נוספים מלבד הסדאן: האצ'בק וסטיישן. את מרכב הסדאן ניתן לרכוש גם עם מנוע ה-1.5 ליטר בנזין חדש לחלוטין ברמת גימור אקטיב שמקבלת כמעט את אותו האבזור כמו שיש בגרסת הלימיטד מלבד הבדל החישוקים בגלגלים, מראות צד שלא מתקפלות חשמלית ולוח מכוונים אנלוגי. גם לגרסה ההיברידית יש רמת אבזור נמוכה יותר (SUN) שאינה מקבלת כניסה ללא מפתח, לוח מכוונים אנלוגי וחישוקי הגלגלים שלה פשוטים יותר.

לקוחות קפיטל מוטורס

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בטויוטה קורולה החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי