טויוטה פריוס 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 1 2 4
רמת אבזור בטיחות: 0
50 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על טויוטה פריוס?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של טויוטה פריוס החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.8

מחיר מחירון:
169,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,208
2.9/5 - 27 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני פריוס

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 169,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 2,208
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לטויוטה פריוס החדשה

טויוטה פריוס

טויוטה נהנת מתואר אחת משלוש יצרניות הרכבים הגדולות בעולם ולכך תרמה העובדה כי טויוטה אחראית לדגמים חשובים רבים בעולם הרכב. מקורה של טויוטה בשנות השלושים של המאה הקודמת כאשר היא החלה עשור וחצי לאחר מכן בייצור רכבי שטח עם ייצור הלנד קרוזר. בשנות החמישים טויוטה כבר החלה לעסוק בייצוא מיפן לשוק הגלובלי. עשור לאחר מכן, טויוטה יצרה את הטיוטה קורולה, אחת ממכוניות הנוסעים המצליחות בעולם ואת הילקס הטנדר שנחשב לנמכר מסוגו. בשנות השמונים וכתגובה לחוקי מכס מפלים, טויוטה (ויצרנים יפנים אחרים) החלו בבניית מפעלים בארצות הברית והיא המשיכה להוציא דגמים שהפכו לנמכרים מסוגם. בהמשך, טויוטה ייצרה את רכב הפנאי הראשון ובסוף שנות התשעים הייתה הראשונה להוציא דגם היברידי, פריוס. כיום טויוטה עוסקת בקידום הנעה המתבססת על מימן עם הדגם החדש שלה, מיראי ובהיצע שלה היום ניתן למצוא עשרות רבות של דגמים. לישראל מיובאת טויוטה על ידי יוניון מוטורס החל משנת 1992. הדור הרביעי של הטויוטה פריוס נחשף בשנת 2015. הדור הרביעי הינו דגם חדש לגמרי ומבין ההיצע של טויוטה הוא הראשון שמשתמש ברצפה המודולארית החדשה של טויוטה. מבחינת העיצוב החיצוני, מדובר ברכב בולט יותר מהדור היוצא אך לא כולם חושבים שלטובה. שיפור ניכר דווקא בתא הנוסעים. הדור הרביעי של הפריוס מציע מערכות בטיחות מתקדמות אך לא כולן מוצעות בישראל נכון לרגע זה. בין השינויים לעומת הדגם הקודם ניתן למצוא גם את העובדה כי הוא גדול יותר (רק במעט) מהדור היוצא אך בזכות העובדה כי הסוללה החשמלית נעשתה קטנה יותר והיא הועברה להתמקם מתחת למושב האחורי, הנוסעים ותא המטעם נהנים ממרחב גדול יותר. מערכת ההנעה של הדגם קיבלה שיפורים רבים כאשר הדגש היה על הפיכתה לקומפקטית ויעילה יותר ולאו דווקא בשיפור ההספק ולמעשה, הוא ירד בעשרה אחוזים (אך זכה למומנט גדול יותר). בישראל משווק הדור הרביעי של הפריוס החל משנת 2016.  

עיצוב והנדסת אנוש

מבחינת העיצוב החיצוני, מדובר ברכב הרבה יותר בולט אך לאו דווקא בצורה אלגנטית. תא הנוסעים נעשה שגרתי יותר אך האיכות השתפרה משמעותית לעומת הדור היוצא של הפריוס. המרווח הפנימי נדיב ותא המטען גדל בצורה ניכרת בזכות הזזת הסוללה.  

ביצועים

ההאצה של הרכב מהירה וחלקה בעת שהסוללה טעונה ולא חסר כוח. בעת נסיעה מהירה ועם רכב עמוס, המנוע מרגיש חלש יחסית. צריכת הדלק במבחני דרכים עמדה על ליטר דלק לכל 19.2 ק"מ נסיעה.  

התנהגות

הדור הרביעי של הפריוס נהנה מכיול מתלים טוב. מבחינת נוחות הנסיעה, מדובר באחד מהרכבים המוצלחים של טויוטה. בידוד הרעשים מוצלח מרוב הבחינות והיכולת הדינמית של הרכב טובה.  

בשורה התחתונה

מדובר ברכב שמספק נוחות נסיעה מצוינת עם יכולת דינמית טובה. העיצוב שלו הוא בעל נוכחות ותא הנוסעים בנוי ועשוי בצורה איכותית. החסרונות של הדור הרביעי של הפריוס לעומת זאת, ניכרים במחירו, בכוחה של יחידת ההנעה בעומסים ובמרווח ראש לנוסעים גבוהים במושבים האחוריים. לסיכום מדובר במכונית שנחשבת למעט יקרה יחסית למשפחתית אך כצפוי למכונית היברידית, לאורך זמן היא צפויה להחזיר את ההשקעה.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין בטויוטה פריוס החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי