טויוטה פריוס פלאג-אין 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 0 1 2
רמת אבזור בטיחות: 0
31 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על טויוטה פריוס פלאג-אין?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של טויוטה פריוס פלאג-אין החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.8 היברידי נטען Comfort

מחיר מחירון:
166,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,169
2.7/5 - 39 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני פריוס פלאג-אין

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 166,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 2,169
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לטויוטה פריוס פלאג-אין החדשה

טויוטה פריוס פלאג-אין

טויוטה פריוס פלאג אין היא תוצר מוגמר של מספר דורות של רכבים, למעשה 4 דורות, כאשר הדור הרביעי הוא דגם הפלאג אין. ביפן, הפריוס נחשבת כרכב קומפקטי, מה שנשאר זהה בגרסת הפלאג אין. הנה כל מה שצריך לדעת על חברת טויוטה, על דגם הפריוס המוצלח וכל מה שבין לבין. מידע מלא מאת קפיטל מוטורס.  טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, ש"ניזונה" למעשה מהדלק אשר מגיע משילוב של בנזין וגם חשמל. ייתכן שאם לא יודעים את זה, אבל היא בעצם המכונית ההיברידית החשמלית-בנזין הראשונה בעולם. טויוטה פריוס שוחררה לראשונה באוקטובר 1997, והייצור החל הסדרתי שלה ברחבי העולם החל ביוני בשנת 2000. הדור הראשון של פריוס היה בעל תצרוכת דלק ממוצעת של 28 ק"מ לליטר. טויוטה פריוס יוצרה ביותר מעשרים מדינות ברחבי העולם, והיא מצאה את דרכה ליותר מ -50 מדינות ברחבי העולם עד כה. היא דורגה גם כאחת מחמש המכוניות הטובות ביותר במכירות גלובליות מאז 2010, לצד רכבים היברידיים אחרים.  

רקע על חברת טויוטה וטויוטה פריוס בפרט 

טויוטה היא בין יצרניות הרכב המובילות והגדולות ביותר בעולם. המטה הראשי של החברה נמצא בטויוטה סיטי, מחוז אייצ'י, יפן. חברת טויוטה מוטור קיימת מאז 1937, בעוד שבמהלך השנים היא צמחה להיות אחת מחברות הרכב המשפיעות ביותר בעולם.  טויוטה נוסדה על ידי Kiichiro Toyoda עם הון ראשוני זעום, מה שהוביל להתפתחותה של החברה לממדי ענק עולמיים. החברה התחילה כספקית מוצרים שונים בתעשיית הטקסטיל, אבל עברה לתחום של ייצור מכוניות לאחר מלחמת העולם השנייה כשהמוצר, הראשון שלה היה מכונית הסד צעצועים ב -1957. ומאז, אין ספק שמים רבים עברו בנהר.  

מיליוני מכירות של טויוטה פריוס ברחבי העולם 

עם עשרות דגמים מוצלחים ומכירות של מיליוני מכוניות ברבי העולם, חברת טויוטה מוטור ממשיכה לצמוח בהיקפיה גם כיום, לאחר 70 שנות הובלה בענף הרכב והמנועים. הם מחויבים לא רק לייצר כלי רכב, אלא גם לפתח טכנולוגיות שהופכות את כלי הרכב לידידותיים יותר לסביבה.  החברה תמשיך לצמוח עם הזמן כנראה, במיוחד בהתחשב בעובדה שהיא לחלוטין מיישרת קו עם הטכנולוגיות העדכניות של ימינו. בימינו הטכנולוגיים, בכל הנוגע לרכישת רכב חדש, לנהגים יש הרבה אפשרויות לא מעטות לבחירה. אולם מעטים מאיתנו יודעים מהו רכב היברידי וכיצד הוא יכול לעבוד עם אורח החיים שלנו.  

היתרון של רכב היברידי פלאג אין כמו טויוטה פריוס 

למכונית היברידית שני מקורות כוח: מנוע חשמלי ומנוע בעירה פנימית. המנוע החשמלי מניע את המכונית במהירויות נמוכות או כאשר הסוללה שלך מתרוקנת. ברגע שהסוללה שלך טעונה, המנוע החשמלי נכבה ומנוע הדלק משתלט כשאתה דורך על דוושת הגז כדי להשיג יותר מהירות.  מכוניות היברידיות הופכות פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות בשל יתרונותיהן, כמו יתרונות של עלויות הפעלה נמוכות יותר, תצרוכת דלק מוגברת, פחות פליטת זיהום, רזולוציה גבוהה ועוד. והפלאג אין החדשה של טויוטה פריוס יודעת כיצד לנצל את הטכנולוגיה הזו על הצד הטוב ביותר והכי חסכוני.  

בצד הבטיחותי של המטבע – טויוטה פריוס פלאג אין היברידית 

בצד הבטיחותי של המטבע, אין ספק שחברת טויוטה יודעת לככב. טויוטה פריוס פלאג אין כוללת מפרט בטיחותי נרחב, כמו למשל מערכות של התראת סטייה מנתיב שמנטרת את מיקומו של הרכב ביחס לסימון נתיב. היא מתריעה לנהגים כשהם עוזבים את נתיבם שלא בכוונה.  המערכת היא בדרך כלל מכשיר אלקטרו-מכני, אם כי היא עשויה להיות מיושמת גם בתוכנה. בטויוטה פריוס פלאג אין היא מבוססת תוכנה. היא בדרך כלל פועלת באופן פסיבי וללא קלט מהנהג. וכמו שאפשר לצפות מחברת טויוטה, מרבית הטכנולוגיה שלה בטויוטה פריוס היא עדכנית ומתקדמת במיוחד.  

קפיטל מוטורס – ייעוץ רכבים וליסינג פרטי 

אם אתם מתעניינים ברכב הזה, אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו ולדבר עם אחד מנציגי הרכב של חברת קפיטל מוטורס. חברת קפיטל מוטורס אמנם עוסקת בליסינג פרטי על טויוטה פריוס פלאג אין, אבל מעבר לכך, אנחנו מספקים שירות מלא ומקיף תחת קורת הגג שלנו. מחירי ביטוח אטרקטיביים (עובדים מול חברות ביטוח גדולות), ריביות נמוכות על עסקאות ליסינג פרטי, מימון 100% טויוטה פריוס, טרייד אין טויוטה פריוס פלאג אין ועוד.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין בטויוטה פריוס פלאג-אין החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי