טויוטה קורולה סטיישן 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 3
רמת אבזור בטיחות: 4
9 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על טויוטה קורולה סטיישן?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של טויוטה קורולה סטיישן החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.8 היברידי Space

מחיר מחירון:
157,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,053
רמת גימור:

1.8 היברידי +Space

מחיר מחירון:
159,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,079
2.8/5 - 115 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני קורולה סטיישן

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 157,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 2,053
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לטויוטה קורולה סטיישן החדשה

טויוטה קורולה סטיישן

טויוטה קורולה סטיישן היא גרסה נוספת תחת דגם הקורולה שמצטרפת לגרסאות ההאצ'בק והסדאן. בארץ היא מגיעה ברמות גימור SPACE / SPACE+ּ. מדובר ברכב היברידי בעל מראה חיצוני ארוך עם שיפולים וקימורים מעודנים. מרווח הפנים בגרסת הסטיישן הוא כצפוי מרווח מאוד. מבחינת העיצוב, גרסת הסטיישן מבוססת על גרסת ההאצ'בק אך היא מעודנת וסולידית יותר במראה שלה. מה שלא תקף לגבי החלק החיצוני האחורי שלה שקיבל עיצוב יותר מובחן וייחודי שכולל זנב מחודד ונמוך.  

גרסת מנוע

הטויוטה קורולה סטיישן משלבת מנוע היברידי חשמלי עם מנוע בעירה פנימית בנזין. אין הבדל משמעותי בין שתי הגרסאות המשווקות של הקורולה סטיישן, לבד מהבדלים בצריכת הדלק. מדובר בהנעה קדמית לתיבת הילוכים אוטומטית – רציפה בנפח 1.8 ליטר בנזין+חשמל.  ההספק המרבי עומד על 122 כ"ס עם סל"ד מרבי של 5200. תאוצת מנוע ממצב עמידה ל- 100 קמ"ש תעמוד על 10.9 שניות עם מהירות מרבית של 180 קמ"ש. ועכשיו לנושא צריכת הדלק:  הגרסה הראשונית, קורולה סטיישן SPACE, מספקת צריכת דלק עירונית של 30.3 ק"מ/ליטר בעוד הגרסה הבכירה יותר, + SPACE תעמוד על 31.3 ק"מ/ליטר. בנסיעה בין עירונית ההבדל עומד על 1.6 ק"מ/ ליטר לטובת ּ+ SPACE עם 28.6 ק"מ/ליטר. הבדלים לא כל כך גדולים, אלא אם כן אתם נוהגים למרחקים ארוכים.  

עיצוב ואבזור

גרסת הסטיישן דומה לגרסת הסדאן בכל הקשור לבסיס הגלגלים שקיבלה (270 ס"מ) באורך היא עוברת את הסדאן ב- 2 ס"מ בלבד עם 465 ס"מ אורך, אך כראוי לגרסת הסטיישן, אחד היתרונות הגדולים שלה הוא מרווח תא המטען שעומד על 596 ליטר ומאפשר מפתח גדול להכנסת חפצים, בעל שני מצבים: יצירת גובה אחיד עד למושבים הקדמיים בקיפול המושבים האחוריים והשני, הנמכת הרצפה במספר ס"מ לצורך הגדלת נפח האחסון.  עיצוב הפנים שמאפיין את גרסת הסטיישן שולט ברמת הגוונים האפורים וההרגשה היא שכולה נועדה למטרת הייעוד השימושי שלה היא נוצרה. לנוסעים מאחור ניתן מרווח ברכיים מצוין וכולל גם פתחי מיזוג. שתי רמות הגימור המוצעות בגרסת הסטיישן כוללות מספר מאפיינים: גרסת הבסיס SPACE כוללת בקרת אקלים עם פתחי מיזוג ליושבים מאחור, חישוקי גלגלים 15 אינץ', מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ', תאורת LED, רצפה דו צדדית בתא המטען ועוד.  בגרסה הבכירה יותר + SPACE מתווספים גם חישוקי גלגלים שגדלים ל- 16 אינץ' ובנוסף לכך גם מפתח חכם, משטח הטענה לטלפון נייד, שמשות כהות ולוח מחוונים דיגיטלי.  

בטיחות

בגרסת הקורולה סטיישן הכניסה חברת טויוטה את חבילת מערכות הבטיחות שלה TOYOTA SAFETY SENSE שכוללות מערכת שמירת מרכז נתיב, זיהוי תמרורי דרך, בקרת שיוט אדפטיבית דינאמית, עמעום אוטומטי ועוד.  

לסיכום

טויוטה קורולה סטיישן היא מכונית נוחה למשתמש בה, היא מציעה מערכת הנעה היברידית שמצורפת לגיר רציף ובכך גם משקיטה את רעש המנוע בעת הנסיעה. נוסף ליתרון זה היא גם זריזות ותמרון הרכב בשטחים עירוניים, למרות הגדרתו כרכב סטיישן ולא כרכב מיני. בשורה התחתונה, מדובר במכונית משפחתית בטוחה, שכוללת רמת אחיזה טובה על הכביש ורשימת אבזור ובטיחות טובים למדי גם בגרסת הבסיס שלה.   

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בטויוטה קורולה סטיישן החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי