טויוטה קורולה האצ'בק 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 3 6
רמת אבזור בטיחות: 4 6
46 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על טויוטה קורולה האצ'בק?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של טויוטה קורולה האצ'בק החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.8 היברידי Excite

מחיר מחירון:
141,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,845
רמת גימור:

1ּ.8 היברידי Excite Sky

מחיר מחירון:
143,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,871
2.8/5 - 142 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני קורולה האצ'בק

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 141,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 1,845
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לטויוטה קורולה האצ'בק החדשה

טויוטה קורולה האצ'בק

חברת טויוטה היפנית מחדשת כאן עם גרסת האצ'בק היברידית. הרכב משווק בישראל בשתי רמות גימור EXCITE / +EXCITE ּ. מדובר בגרסת 5 דלתות כאשר המקור הקדום יותר שלה הייתה האוריס ST. בדור ה- 12 של הקורולה נכנסה גרסת ההצ'בק תחת כנפי הקורולה, גרסה זו קיבלה מערכות בטיחות ורשימת אבזור מתקדמות יותר על פני גרסת הסדאן.  על מנת לבדל אותה מעט משאר גרסאות הקורולה היא קיבלה את הכינוי 'אקסייט' לגרסת החמש דלתות. היא מוגדרת כמכונית משפחתית קומפקטית ובעלת עיצוב מעולה, האם היא שווה את מחירה בשוק? בואו ונבחן את הנושא.  מדובר כאן בשינוי מגמה בחברת טויוטה היפאנית שמכרה עד להיום 40 מיליון מכוניות מסוג 'קורולה' ברחבי העולם. החברה, שהחליטה לשנות כיוון בשנים האחרונות ולייצר מכוניות מעניינות יותר ובעלות נראות עיצוב טובה יותר, מיהרה לעלות על רכבת שיווק הרכבים ההיברידים העולמית ונחשבת לבין המובילות, נכון להיום, את סגמנט רכבים אלו ברחבי העולם, מול חברת יונדאי הקוריאנית ועוד מספר מצומצם של יצרניות רכב.  

גרסת מנוע

גרסת ההאצ'בק 5 דלתות היא בעלת הנעה קדמית למנוע 1.8 ליטר, הנעה היברידית (בנזין+חשמל), 122 כ"ס תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. סל"ד הספק מרבי עומד על 5200 כאשר תאוצת מנוע ממצב עמידה ל- 100 קמ"ש עומד על 10.9 שניות עם מהירות מרבית של 180 קמ"ש.  בגלל שמדובר בגרסה היברידית ראוי לבדוק גם מה היאריס מציעה מבחינת צריכת הדלק שעומדת על 31.3 ק"מ/ליטר בנסיעה עירונית ו- 28.6 ק"מ/ליטר בנסיעה בינעירונית. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 30.3 ק"מ/ליטר.  

עיצוב ואבזור

העיצוב של הטויוטה קורולה האצ'בק הוא בעל נראות ספורטיבית מלהיבה. הוא משדר סטייל גם מבחוץ וגם מבפנים, כל זאת לצד מנוע חסכני בדלק ומזהם הרבה פחות. מבחינת תא הנוסעים הפנימי נראה שחל שינוי מרענן לעומת הדגם הקודם. בחברה הכניסו מספר פיצ'רים שהיו קיימים בדגמי הטויוטה CH-R ובקאמרי.  איכות החומרים עברה חידוש לטובה, ניתן להרגיש זאת בנגיעה על הדשבורד הרך ובכל מסך המולטימדיה המרכזי הגדול שהניווט בו קל לתפעול. איכות החומרים לא פוסחת גם על דפנות דלתות פנים הרכב, רק חבל שהן לא קיימות בגרסת הבסיס.  ברכב גם קיימת אופציה להטענת הטלפון הנייד בצורה אלחוטית. בגרסת הבכירה ניתן ליהנות גם ממושבים ספורטיביים בשילוב של עור. מבחינת מרווח הישיבה לנוסעים מאחור, שני אנשים מבוגרים יכולים ליהנות ממרווח טוב למדי גם לרגליים וגם לראש. כאשר נמצא נוסע שלישי מאחור המצב נהיה קצת לחוץ למרות שרצפת הרכב האחורית דווקא מטיבה עם היושבים מאחור.  

בטיחות

טויוטה בגרסת ההאצ'בק שלה קיבלה את ציון הבטיחות הגבוה ביותר במבחני הריסוק על ידי גוף יורו NCUP 2019. כל נושא הבטיחות בגרסת ההאצ'בק הוא כבר לא אופציה אלא קיים למעשה גם בגרסאות הסטנדרט.  מערכת הבטיחות של טויוטה קיבלה שדרוג וכוללת כעת מספר מאפייני בטיחות מעודכנים כמו: מערכת זיהוי תמרורי דרך, מערכת שמירת מרכז נתיב, מערכת קדם התנגשות שכוללת מערכת עזר קולית וויזואלית ומערכת עזר לבלימה מופעלת ובקרת שיוט מלאה.  

לסיכום

הטויוטה קורולה האצ'בק מציגה דינאמיות מצוינת לצד צריכת דלק חסכנית במיוחד, עיצוב מעניין בעל חזית מחודדת וחדשנית. מה שטוב בגרסה זו הוא שכבר בגרסת הבסיס שלה ניתן לקבל תאורת LED מלאה עם מראות צד מתקפלות חשמליות וכניסה והנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה תומכת עברית, בקרת אקלים מפוצלת ועוד מספר מאפיינים משמעותיים. טויוטה קורולה האצ'בק היא בהחלט מכונית יוצאת דופן ומושכת עין ועם 122 כ"ס גם מסוגלת לתת ביצועים טובים על הכביש. 

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין בטויוטה קורולה האצ'בק החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי