טויוטה ורסו 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 7
29 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על טויוטה ורסו?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של טויוטה ורסו החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

1/5 - 1 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני ורסו

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: ---
תשלום מקדמה:
---
תשלום חודשי החל מ: ---
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לטויוטה ורסו החדשה

טויוטה ורסו

לאחרונה טויוטה הפכה לאחת משלוש יצרניות הרכב הגדולות בעולם ועוד לפני כן היא קיבלה את תואר יצרנית הרכבים היפנית הגדולה ביותר. לקראת סוף שנות השישים, מכונית הנוסעים הנמכרת בעולם ובישראל בפרט נוצרה על ידי טויוטה תחת השם טויוטה קורולה. בהמשך, ייצרה גם הילקס הטנדר שנחשב לנמכר בסוגו מאז הצגתו. למעשה, דגמים נוספים של טויוטה הפכו לנמכרים מסוגם והחברה אחראית למעשה על יותר מאייקון אחד בתחום הרכבים העולמי. במשך השנים טויוטה צברה מוניטין בשוק האמריקאי והפכה לשחקן משמעותי בשוק זה. בסוף שנות השמונים טויוטה השיקה את לקסוס, מותג היוקרה שלה שהפך במהרה לבעל שם של איכות בתעשיית הרכבים. כיום טויוטה מייצרת כמעט 80 דגמים שונים. לישראל מיובאת טויוטה מאז שנת 1992 על ידי יוניון מוטורוס. לאחר הצגת הדגם המקורי בשנת 2009, עברה הטויוטה ורסו מתיחת פנים. מחוץ לישראל, קיים שפע של יחידות הנעה אך בישראל ניתן להשיג את הרכב עם מנוע בנפח של 1.8 ליטר בלבד עם הספק של 147 כ"ס ו-18.3 קג"מ עם תיבה רציפה. בארץ מוצע הרכב עם 7 מושבים וזאת על אף שבעולם ניתן לרכוש את הרכב גם עם 5 מושבים בלבד ורמת האבזור בארץ איננה ניתנת לבחירה. במסגרת מתיחת הפנים, עודכנה החזית של הטויוטה ורסו והותאמה לקו העיצובי המחודש של טויוטה ושופרו מעט איכות החומרים בתא הנוסעים. בנוסף, נוספה מערכת ה"טויוטה טאץ'" אשר כוללת מסך מגע למערכת המולטימדיה. מערכת ההנעה נותרה כבעבר וצריכת הדלק נשארה סבירה. ניתן לאמור במידה מסוימת כי הטויוטה ורסו מתאים לסטיגמה הקלאסית של טויוטה, רכב נעים ללא חסרונות בולטים במיוחד אבל גם לא מיוחד בפני עצמו.

עיצוב והנדסת אנוש

לאחר מתיחת הפנים שנעשתה בשנת 2013, מציג הרכב את העיצוב העדכני של טויוטה. לעומת העיצוב של הרכב שהוצג בשנת 2009, מדובר בשיפור משמעותי. יש לציין שהשיפור נעשה בחזית ובעת שתסתכלו על הרכב מהצד או מאחור יהיה קשה להבדיל בינו לבין הדגם הקודם. המטרה העיקרית של הטויוטה ורסו הוא להוביל נוסעים ואת זה הוא עושה ללא קושי מיוחד אך גם ללא התעלות על פני התחרות. שורת המושבים השלישית תתקשה להסיע נוסעים מבוגרים מבלי שירגישו באי נוחות ותא המטען קטן יחסית בעת ששורת המושבים השלישית מורמת. ברוב תא הנוסעים, איכות החומרים טובה.

ביצועים

המכונית מספקת ביצועים טובים ברוב מצבי הנסיעה אך בעת שהיא עומדת בעומסים גבוהים היא מתחילה להרעיש. אמנם צריכת הדלק של הורסו נחשבת לטובה אך היא כבר איננה ממובילות השוק.

התנהגות

התנהגות הרכב בכבישים משרה ביטחון בעבור הנהג והנוסעים ובמיוחד מחוץ לעיר. כאשר נוסעים עם הורסו בתוך העיר הנוחות נפגמת מדי פעם ונחשבת לבינונית בלבד.

בשורה התחתונה

מדובר ברכב בעל התנהלות דינמית בטוחה, הוא מכיל אבזור מכובד עם רמת הרכבה טובה וביחס למיניוואן קומפקטי בעל שבעה מקומות הוא מספק ביצועים סבירים. לעומת זאת, החסרונות הבולטים שלו הינם שאבזור בטיחות מתקדם חסר, שורת המושבים השלישית איננה מתאימה למבוגרים והמנוע רועש בעומסים. בנוס, נוחות הנסיעה העירונית בינונית בלבד. לסיכום מדובר ברכב יעיל במחיר גבוה יחסית, בגלל זה אפשרי לרכוש את הרכב בתוכנית מימון מלא או בליסינג פרטי מימוני.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין בטויוטה ורסו החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי