ב.מ.וו X7 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 7
16 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו X7?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו X7 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

3.0 340 כ"ס xDrive40d Exclusive

מחיר מחירון:
920,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
11,960
4.4/5 - 5 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני X7

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 920,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 11,960
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו X7 החדשה

ב.מ.וו X7

במחיר כניסה של 890,000 ₪ בממוצע, ב.מ.וו X7 מגיעה עם מנועי בנזין ודיזל בנפחים של 3,000 סמ"ק (3.0 ל'), שמספקים 340 ו-265 כ"ס. ויחד עם גרסאות אלו, יש לכם את גרסת ה-M50d המספקת 400 כ"ס ומאיצה ב-5.4 שניות בלבד מ-0 ל-100 קמ"ש. ברוכים הבאים לעמוד הרכב של ב.מ.וו X7.  רגע לפני שנספר על המפלצת הזאת ששוקלת 2.5 טון ומציעה 7 מקומות ישיבה, בואו נדבר על חברת BMW האייקונית. אתם בטח כבר יודעים שב.מ.וו היא אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם. עם זאת, ייתכן שאינך יודע על ההיסטוריה וההתפתחות של החברה הזו. ב.מ.וו קיימת מאז 1916 כשהיא נוסדה על ידי המהנדס קארל פרידריך ושותפיו. החברה ייצרה במקור אופנועים ובהמשך החלו לייצר גם מכוניות.  

רקע והיסטוריה – חברת BMW האגדית 

חברת BMW האגדית נודעה בעיצוב וההנדסה החדשניים שחוללו מהפכה בתעשיית הרכב. ההנדסה המתקדמת של כלי הרכב שלהם הובילה אותם להפוך לאחת מיצרניות הרכב הנחשבות ביותר בעולם כיום. לחברה היסטוריה ארוכה והיא ייצרה גם כמה מכוניות אגדיות. זה כולל את המכונית הראשונה אי פעם של BMW שנבנתה ב-1916, ה-BMW 328 שניצחה במרוץ 24 השעות של לה מאן ב-1972, ומכוניות רבות אחרות שהגיעו לספרי ההיסטוריה. . לא רבים יודעים זאת, אבל BMW הייתה יצרנית הרכב הראשונה באירופה אי פעם, שייצרה למעלה ממיליון מכוניות. נכון להיום, ב.מ.וו הוא אחד ממותגי רכבי היוקרה הפופולריים בעולם והחברה הזאת מייצרת כמה מהדגמים היוקרתיים בשוק האירופאי ובשוק העולמי כאחד. לחברה היסטוריה ארוכה והיא ייצרה דגמים רבים בעלי ביצועים גבוהים כגון M3, M5, X5, X6 ו-i8 ועוד. וכעת, לאחר שהכרנו טוב יותר את שורשי החברה, בואו נדבר על BMW X7.  

מה כדאי לדעת על ב.מ.וו X7

ב.מ.וו X7 הוא רכב שטח יוקרתי שמציע לא פחות מאשר 7 מקומות ישיבה ותא מטען פשוט ענק. יש לו הרבה תכונות מעניינות והוא יהווה תוספת מצוינת למערך ה-BMW. לב.מ.וו X7 יש כמה תכונות מעניינות כמו תא הנוסעים שמוצף בטכנולוגיית הייטק, מערכות הבטיחות המתקדמות והמנוע החזק. יהיה לו גם עיצוב פנים חדשני עם הרבה חומרים טבעיים וצבעים בהירים. BMW X7: רכב השטח היוקרתי של החברה, הוא אחד מהרכבים המסקרנים ביותר ב-"ארסנל" הרכבים של החברה. בעוד שהרכב הזה שוקל לא מעט (2.5 טון), הוא מסוגל להאיץ תוך 5.4 שניות בלבד מ-0 ל-100 קמ"ש (בגרסה הבכירה).  

זכה לתשבחות והתעניינות רבה מקרב מבקרי רכב - ב.מ.וו X7

ב.מ.וו X7 הוא אחד מרכבי השטח הפופולריים בעולם. הוא שוחרר לאחרונה וזכה לתשומת לב רבה מצד חובבי רכב ומבקרים כאחד. מבחינת הפלטפורמה שעליה הרכב בנוי, ב.מ.וו X7 הוא רכב שטח חדש לגמרי ששוחרר על ידי ב.מ.וו בשנת 2018. הוא מגיע עם מערכת הנעה כפולה וניתן לנהוג בו כרכב שטח גם בתוואי שטח לא פשוטים. העיצוב של ה-X7 מאוד אטרקטיבי ומלוטש, מה שהופך אותו לבולט משאר דגמי רכבי השטח הקיימים כיום בשוק (במיוחד בקטגוריה הזאת של רכבי 7 מקומות – ההיצע הוא די קטן).  

עוד מידע על ב.מ.וו X7

ב.מ.וו X7 הוא רכב שטח יוקרתי שיש לו הרבה תכונות מעניינות. זהו רכב שטח עם עיצוב ייחודי, מבפנים ומבחוץ. ל-X7 עיצוב חיצוני ופנימי מרשים הכולל שילוב יוצא דופן של קימורים וזוויות, כמו גם פנסי LED ופנסים אחוריים. הקצה הקדמי של המכונית כולל גריל ארוך ורחב עם פנסי LED. לצד הפנסים, יש כונסי אוויר גדולים שנועדו לשפר את הקירור בתא המנוע.  החלק האחורי שונה למדי משאר המכוניות בהרכב של ב.מ.וו - הוא כולל קו גג מעוקל בצורה חלקה, המסייע לאווירודינמיקה. ב.מ.וו X7 החדש הוא אחד מכלי הרכב הגדולים בעולם עם נפח מטען מרבי. יש לו עיצוב חדש ומגוון תכונות חדשניות, כאשר הרכב מוצע עם 2 מנועים שונים: מנועי בנזין ודיזל.  

מה מבדיל את ב.מ.וו משאר רכבי הפנאי הגדולים? 

ב.מ.וו X7 הוא רכב פנאי המהווה את התוספת האחרונה למערך ב.מ.וו. יש לו הרבה תכונות שמבליטים אותו מרכבי שטח אחרים בשוק. ה-X7 מתוכנן להיות רכב פנאי ושטח, כאשר הפנים כולל מושבי עור, מיזוג אוויר ומסכים דיגיטליים לבידור. החלק החיצוני בעל עיצוב מלוטש עם גלגלים גדולים וצמיגי שטח לשטח קשה. ה-X7 מיועד הן לנהיגה בכביש והן לנהיגה בשטח. יש לו גם שפע של מקום מטען מאחורי המושב בשורה השלישית, ועם מערכת ה-4WD שלו, הוא יכול לטפס עליות תלולות ללא כל בעיה. מרגישים שזה הרכב עבורכם?  אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים לגבי ב.מ.וו, צרו קשר עם קפיטל מוטורס וקבלו סיוע נוסף.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו X7 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי