ב.מ.וו X6 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 6
7 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו X6?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו X6 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

3.0 טורבו-דיזל 30d M-Expressive

מחיר מחירון:
789,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
10,268
4.4/5 - 37 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני X6

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 789,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 10,268
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו X6 החדשה

ה-SUV קופה המוביל בקטגוריה בעל הנעת טורבו דיזל עוצמתית ממנוע 6 בוכנות, חבילת עיצוב של M Sport, אבזור מפואר ועיצוב קופה שאי אפשר לפספס – ב.מ.וו X6.  

מתיחת פנים לחלוצת הקטגוריה

ב.מ.וו X6, המכונה גם 'פנדה' בסלנג אמריקאי בגלל שהדור הראשון היה דומה לדוב חמוד, עברה מתיחת פנים בדור השלישי לכבוד 2024. כעת המראה שלה אגרסיבי הרבה יותר והיא משתלבת בקו העיצוב המחודש של חברת BMW. ב.מ.וו X6 זאת גרסת הקופה של ב.מ.וו X5 ולמען האמת, זה ה-SUV קופה הראשון בהיסטוריה. עד להשקת ב.מ.וו X7 בשנת 2019, BMW X6 הייתה מכונית הדגל של המותג בקטגוריית הפנאי שטח. המתחרות העיקריות של ה-X6 הן מרצדס GLE קופה ואאודי q7.  

X6 30d מנוע טורבו דיזל עוצמתי

נכון לעכשיו, ב.מ.וו X6 נמכרת בישראל רק בגרסת דיזל. המנוע מורכב מ-6 בוכנות בתצורה טורית ויחד עם מגדש טורבו ויחידה חשמלית קטנה הוא מייצר הספק של 298 כוח סוס ו-68.3 קג"מ. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש לוקחת 6 שניות בלבד והמהירות המרבית היא 233 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת של X6 לפי נתוני יצרן היא 13.7 ק"מ לליטר (נתון מרשים לרכב ששוקל 2.22 טון).  

X6 M-Expressive רמת הגימור הבכירה

ה-X6 מגיע רק ברמת גימור אחת, המאובזרת ביותר שכוללת חבילת עיצוב של M ספורט עם פגושים מיוחדים, חישוקי גלגלים בגודל 22 אינץ', בלמים של M ספורט וכונסי אוויר מוגדלים. כמו כן, יש לה את כל הפיצ'רים היוקרתיים ביותר שיש ל-BMW להציע כמו מחזיקי כוסות עם חימום וקירור, כוונון חשמלי לכל המושבים עם זיכרונות למושבים הקדמיים, סגירת וואקום לדלתות לטריקה שקטה, מערכת מולטימדיה עם שליטה קולית ומחוות ידיים ללא מגע, אפליקציה להפעלת מיזוג האוויר מרחוק ולצפייה במצלמות הרכב, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים וחימום להגה ולמשענת יד.  

5 כוכבי בטיחות

BMW X6 עברה את מבחני הריסוק בציון של 5 כוכבים. חבילת הבטיחות שלה כוללת בקרת שיוט אדפטיבית עם נהיגה סמי-אוטונומית, תאורת לד אדפטיבית, היגוי אקטיבי בזיהוי כלי רכב בשטח מת, בלימה אוטונומית למניעת תאונה, זיכרון מסלול נסיעה לסיוע בחנייה, פונקציית חנייה אוטומטית ו-6 כריות אוויר.  

חוות דעת

ב.מ.וו X6 זכתה לאחד העיצובים הכי אגרסיביים בקטגוריה. עיצוב הקופה שלה מקנה מראה ספורטיבי וחתך הצמיגים גורמים לה להיראות מפלצתית במובן הטוב של המילה. מבחינת עיצוב אין ספק שהיא אחד הרכבים האהובים עלינו. מבחינת יחידת ההנעה, אנו ממליצים יותר על גרסת הפלאג אין היבריד מכיוון שגרסת הדיזל חלשה יותר ולא חסכונית מספיק. אם אתם זקוקים ל-7 מושבים, מומלץ לשקול את BMW X5 מפני שהן זהות לחלוטין.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו X6 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי