ב.מ.וו X1 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 5 6
47 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו X1?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו X1 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.5 טורבו-בנזין 18i Style 2x4

מחיר מחירון:
294,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,833
רמת גימור:

1.5 טורבו-בנזין 18i M-Sport 2x4

מחיר מחירון:
304,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,963
3.1/5 - 46 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני X1

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 294,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 3,833
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו X1 החדשה

רכב פנאי שטח קומפקטי ויוקרתי בעיצוב קרבי עם מנוע חזק וחסכוני – ב.מ.וו X1 החדשה. היא מגיע כסטנדרט עם חבילת העיצוב M ואפשרות למתלים אדפטיביים המשתנים בהתאם למצב הנהיגה.  

הדור השלישי

BMW X1 נחשפה בשנת 2009 בתור ה-SUV הקטן ביותר של חברת ב.מ.וו. היא בנויה על הפלטפורמה של סדרה 1. לכן בעבר היא הייתה בעלת הנעה אחורית. מהדור השני, היא מוצעת רק בהנעה קדמית בדיוק כמו סדרה 1 החדשה. המידות של ב.מ.וו X1 בדור השלישי זהות לאלה של אאודי Q3 ו-מרצדס GLA. ה-X1 הופכת את מותג BMW לנגיש יותר עבור אלה המעוניינים לחוות את היוקרה ואיכות הנהיגה שהמותג מציעה בגרסת קרוסאובר עירוני.  

חבילת M

זאת חבילת עיצוב שאינה משפיעה על ביצועי הרכב. אך היא מוסיפה אבזור ומקנה לרכב מראה ותחושות ספורטיביות בהרבה. חבילת M מוצעת רק ברמת הגימור M-Sport. מבחינת העיצוב, החבילה כוללת מסגרות שחורות לחלונות, מראות צד בצבע שחור, גימור פגושים בעיצוב M, הגה ספורט, תקרה שחורה, מושבים ספורטיביים. מבחינת האבזור, נקבל מתלים אדפטיביים, מושבים אחוריים מתכווננים, תאורת אווירה, החלפת הילוכים מההגה, כוונון חשמלי למושב הנהג, טעינה אלחוטית לטלפון ופנסי LED עוקבי פניה.  

Style

גם ברמת הגימור הבסיסית נקבל מושבים ספורטיביים, גימור אלומיניום בפנים הרכב, גג שמש פנוראמי, בקרת אקלים עם פתחי יציאה מאחור ולוח מחוונים דיגיטלי כעור.  

מנוע וביצועים

ב.מ.וו X1 מוצעת רק עם יחידת הנעה אחת. מתחת למכסה המנוע יש מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר 3 צילינדרים מהסדרה המודולארית החדשה של BMW. ההספק המרבי עומד על 136 כוח סוס ומומנט מכובד של 23.4 קג"מ. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 9.2 שניות והמהירות המרבית הינה 208 קמ"ש. המנוע של X1 משודך לתיבה אוטומטית רובוטית עם 7 הילוכים.  

בטיחות

ב.מ.וו X1 החדשה מצוידת בכל מערכות הבטיחות המתקדמות בשתי רמות הגימור. היא קיבלה ציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי. בנוסף למערכות הבטיחות ל-BMW X1 יש יכולות אוטונומיות שמתבטאות בתאורה אדפטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית וזיכרון נסיעה למרחק של 50 מטרים לטובת חנייה אוטונומית.  

חוות דעת

בשני הדורות הראשונים של ב.מ.וו X1 היה מחסור בייחודיות ביחס למתחרות. כעת, בדורו השלישי, BMW שידרגו באופן ניכר את העיצוב והפכו אותה לספורטיבית הרבה יותר, כפי שמצופה מהמותג הבווארי. לטעמנו זה ה-SUV הקומפקטי היפה ביותר בקטגוריה ויחד עם היכולות האוטונומיות שלו, הוא מציע יותר ממה שהמתחרות מסוגלות לתת.

לקוחות קפיטל מוטורס

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו X1 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי