ב.מ.וו M4 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 0 15
רמת אבזור בטיחות: 6
30 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו M4?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו M4 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

3.0 Competition

מחיר מחירון:
805,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
10,465
4.4/5 - 21 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני M4

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 805,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 10,465
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו M4 החדשה

ב.מ.וו M4 היא מכונית ספורט יוקרה בגרסת 'קופה' 2 דלתות שממשיכה את גרסת M3 של החברה הגרמנית. הסדרה יצאה לראשונה ב- 2014 ומאז ועד היום קיימים דגמים חדשים לסדרה כמו: M4 'קומפטישן', M4 CS, והגרסה הספורטיבית ביותר ה- GTS M4.  ה- M4 מביאה איכות נהיגה שאינה מושגת בדגמים אחרים של החברה והדגשים הם על החוויה הספורטיבית, רמת ביצועי המנוע ועיצובה כרכב ספורט. כראוי לרכב שכזה ההנעה היא אחורית עם מנוע בנזין טווין-טורבו בנפח 3000 סמ"ק עם סל"ד הספק מרבי של 5500. 

גרסת מנוע

עם מהירות מרבית של 250 קמ"ש, ה- M4 מסוגלת לתאוצת מנוע שבין 0 ל- 100 קמ"ש ב- 4.1 שניות בלבד. כל זאת כאמור, בעזרת מנוע 3.0 ליטרים 6 צילינדרים שמספק 431 כ"ס עם הספק מרבי של 5500 סל"ד. בגרסת הקיצון של הסדרה, ה- GTS M4 נמצא את אותו נפח מנוע, אך הפעם עם 500 כ"ס ב- 6,250 סל"ד. מדובר על תוספת של 69 כ"ס בהשוואה לגרסת הבסיס.  מבחינת סגירת מהירות מרבית, ה- GTS מספקת 305 קמ"ש ותאוצת מנוע בין 0 ל- 100 קמ"ש שעומדת על 3.8 שניות בלבד. כאשר משווים את צריכת הדלק בין 2 הגרסאות שתיהן עומדות על 12 ק"מ לליטר בממוצע וזאת למרות ביצועי מנוע גבוהים יותר בגרסת ה- GTS הספורטיבית. כיצד זה יתכן?  לדברי היצרנית מערכת הזרקת מים חדשנית ברסס לסעפת היניקה מצליחה להפחית את טמפרטורת המנוע בכ- 25 מעלות והתוצאה היא הפחתה של צריכת בדלק בכ- 8%. המערכת גם מצליחה להביא לשיפור של 10% בהספק ובמומנט בגלל שהיא גורמת לנקודת הצתה מוקדמת יותר ולחץ גדישה גבוה יותר. 

בטיחות

כבר בגרסת הבסיס נמצא כמה מערכות בטיחות ששמורות לגרסאות בכירות יותר: 6 כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, חיישני לחץ אוויר, זמזם התראה לחגורות או ביטול כרית אוויר נוסע (לצורך הסעת תינוק במושב הקדמי).  שני הדגמים המתקדמים בסדרת ה- M4: ה- M4 'קומפטישן' ו- GTS הספורטיבית, הם בעלי יכולת דינמית משופרת ומראה אווירודינמי. ב'קומפטישן' נמצא שיפור במערך המתלים עם קפיצים ומוטות ייצוב קשיחים יותר. גם מערכת הפליטה מצליחה להוציא יותר כוח מהמנוע ולסובב את חישוקי ה- 20 אינץ' שלה.  גרסת ה- GTS היא לא לחובבנים. חטיבת הביצועים של ב.מ.וו הגבילה את הייצור בדגם זה ולמעשה ניתן להגדירה כמכונית מסלול. חלקי הקרבון-פייבר בתא הנוסעים ובמרכב הרכב מעידים על כך, יחד עם הקויל- אוברים המתכווננים והחישוקים הקלים. 

אבזור

ה- M4 מאובזרת בשלל פיצ'רים בפנים הרכב, החל ממערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', מסך מולטימדיה, מערכת ניווט לוויני, מספר חיבורי אודיו ועוד. מבחינת מיזוג האוויר, גם כאן נקבל בקרת אקלים מפוצלת, חישוקים קלים (כראוי לגרסה ספורטיבית), בקרת שיוט, ריפודי עור, מושבים עם כוונון חשמלי וזיכרון מובנה.  פנסי החזית על פי בחירה, הם רגילים, 'קסנון' או 'בי קסנון' ויש גם מערכות תאורה עם מנגנון הפניה אוטומטית בהתאם לסיבוב ההגה. חיישני חניה אחוריים או קדמיים, חיישני גשם ותאורה, מראות צד מתקפלות חשמלית, הגה וידית הילוכים מצופי עור ועוד. 

לסיכום

ב.מ.וו M4 היא גרסת הקצה הספורטיבית של החברה הגרמנית. היא מסוגלת לביצועי אקסטרים וגרסת הקיצון שלה, ה- GTS אינה מתאימה לכל נהג. צמיגים נמוכי חתך ומתלים מוקשחים אולי ירתיעו את חובבי הנוחות אך גרסת M4 יכולה להבטיח לכל הנוהג בה חווית נסיעה בלתי נשכחת.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו M4 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי