ב.מ.וו M2 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 5
16 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו M2?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו M2 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

3.0 Carbon

מחיר מחירון:
649,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
8,437
3.4/5 - 17 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני M2

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 649,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 8,437
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו M2 החדשה

ב.מ.וו M2 'קופה' קומפטישן היא מכונה משומנת בעלת עוצמת ביצועים ששואפת לביצועי מרכבי ספורט מקצועיים. בדרך כלל כשחברת ב.מ.וו מציגה גרסת 'קומפטישן' לדגמי הרכבים שלה יכול לבוא על חשבון דברים אחרים. בגרסת M2  'קומפטישן' הנוכחית היא שיפרה כמה דברים משמעותיים.  ב.מ.וו הוסיפה במרכב זה מנוע חדש שהושאל מגרסת ה- M4 שלה, שלדת רכב חדשה ומשודרגת עם גשר חיזוק עשוי קרבון בתא המנוע, מערכת בלימה חדשה ומנוע שמייצר 410 כ"ס. גרסה זו מוצעת במרכב ידני או אוטומטי ונאמנה לצורת 'קופה' עם 2 דלתות בלבד עם חישוקי 19 אינץ' בעיצוב חדש ומושבי M Sport חדשים.  

גרסת מנוע

כאמור, מתחת למכסה הקדמי נמצא מנוע בנזין בטכנולוגית טווין טורבו בנפח 3.0 ליטרים ו- 410 כ"ס, אלו שודרגו בעוד 40 כ"ס לעומת הגרסה היוצאת. מבחינת ביצועים לא נמצא שוני בין הגרסה הידנית לאוטומטית, שתיהן מספקות מהירות מרבית של 250 קמ"ש כשבחבילת M Driver שמוצעת כאופציה היא תגיע ל- 280 קמ"ש.  תאוצת מהירות מ- 0 ל- 100 קמ"ש בגרסה האוטומטית מגיעה ל- 4.2 שניות ובגרסה הידנית ל- 4.4. שניות. טווח הנסיעה בגרסה הידנית הוא 610 ק"מ כשבגרסה האוטומטית תיהנו מעוד 50 ק"מ נוספים.  

עיצוב

נפתח מהסוף: 4 צינורות פליטה מעטרים את הצד האחורי של ה- M2 ומשווים לה מראה ספורטיבי שמצדיק את עצמו. שני מגדשי הטורבו מבטיחים שהמנוע יספק תגובות מיידיות ויכולת לפעול בסל"ד גבוה. היא נראית שונה ומאופיינת בפגוש קדמי ופתחי אוורור גדולים יותר על מנת לאפשר לה כניסת אוויר מרבית למנוע.  מראות הצד נשארו נאמנות לעיצוב המסורתי של ב.מ.וו ששמור לדגמי הרכבים של חטיבת הביצועים. המושבים בפנים הרכב שונו ומגיעים עם תוספת תמיכה. חישוקי הגלגלים עשויים סגסוגת קלה ומגיעים בגודל 19 אינץ'.  

ביצועים

אחד הדברים העיקריים ב- M2 'קומפטישן' הוא יכולת הביצועים שלה. בדגמים קודמים נזהרו נהגים רבים לא למצוא את עצמם מתנגשים במעקות בעת ביצוע 'דריפטים' בסיבובים חדים. הדגם הנוכחי מאפשר ביצוע "סחיפה" בעת סיבוב בעזרת מערכת דיפרנציאל M אקטיבי מוגבל החלקה עם מערכת Mode Dynamic M ששולטת על סיבוב הגלגלים בזמן ההחלקה ומאפשרת לנוהגים בה ליהנות מביצועי נסיעה מרשימים.  

לסיכום

ה- M2 'קומפטישן' 'קופה' פשוט יודעת לתת לנוהג בה איכות נסיעה מצוינת ואחיזת כביש מטורפת, ההיגוי בה נותן לנהג את המקסימום האפשרי במיוחד בסיבובים חדים. היא מציעה שילוב מדהים ויוצא דופן של ביצועים, זריזות ודיוק. במילים אחרות – M2 'קומפטישן' 'קופה' היא מכונית עם "פלפל" בישבן.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין בב.מ.וו M2 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי