ב.מ.וו i8 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 6
49 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו i8?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו i8 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

5/5 - 1 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני i8

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: ---
תשלום מקדמה:
---
תשלום חודשי החל מ: ---
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו i8 החדשה

ב.מ.וו i8 מגיעה בנפח מנוע 1500 סמ"ק שמצליח להוציא 231 כ"ס ממנוע בנזין בעל שני מגדשי טורבו והספק מנוע חשמלי של 141 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 374 כ"ס. טווח נסיעה מקסימאלי (בתנאי מעבדה) עומד על 51 ק"מ - צריכת דלק יוצאת דופן במונחים של רכבי ספורט, עם זמן טעינה של כ- 4.5 שעות.  יחידת ההנעה מציעה שלושה מצבי נהיגה כאשר במצב 'ספורט' ניתן להקשיח את בולמי הזעזועים האדפטיביים ולאפשר מצב נהיגה מהיר במיוחד.  מבחינת מהירות מרבית בנסיעה חשמלית ה- i8 מספקת  120 קמ"ש עם מהירות מרבית כוללת של 250 קמ"ש הודות לסוללת הליתיום- יון שלה. תאוצת המנוע שבין 0 ל- 100 קמ"ש עומדת על 4.4 שניות.  ה- i8 עוצבה יחד עם מערכת חכמה לניהול אנרגיה. מה זה אומר? מדובר במערכת שמתאמת ומקשרת בין מנוע הבעירה הפנימית למנוע החשמלי על מנת לשלב בכל עת בין ביצועים מקסימאליים לבין צריכת דלק מינימאלית. ע"י כך מושגת מערכת היברידית בעלת עוצמה עם שקע טעינה חיצוני ורמות גבוהות במיוחד של יעילות וחיסכון. 

עיצוב

ב.מ.וו i8 מגיעה עם ארבע חבילות עיצוב ייחודיות[, היא מגדירה מחדש דינמיות אתלטית עם מרכב חלק ומבנה בעל משקל נמוך שכולל עיצוב פנסים אחוריים בטכנולוגית LED שהרוח זורמת דרכם. מבנה המרכב כולל שלדת אלומיניום ותא נוסעים קלים במיוחד שמיוצרים מסיבי פחמן ואלומיניום (קרבון פייבר) בעלי חוזק גבוה בשילוב עם קלות משקל. הכניסה אל תא הנוסעים מאתגרת מעט וזאת בשל עיצוב הרכב שהצריך שימוש במרכב ייחודי. יחד עם זאת, תנוחת הנהיגה טובה למדי ועיצוב הפנים מאפשר הקרנת נתונים כמו מהירות נסיעה וניווט על גבי השמשה הקדמית. פינוקים נוספים שניתן למצוא כאן הם: חיפוי תקרה 'אנטרזיט', גימור פנים סיבי פחמן, פקדי שליטה קראמיים, דיפון לוח שעונים ודלתות מעור ותא אחסון מאחורי המושבים. 

אבזור

הב.מ.וו i8 מגיעה בשני דגמים: 'קופה' ו- 'רודסטר', בשניהם אותה רמת אבזור שכוללת: מרכב בעל שילוב ייחודי של תא נוסעים המחוזק בסיבי פחמן יחד עם מכלול הנעה עשוי אלומיניום, הגה כוח חשמלי, גלגל הגה ספורטיבי מצופה עור עם בקרי הפעלה למערכות הבידור והמידע, בלם יד חשמלי, מערכת להתאמת תפקוד מערכות הרכב לסגנון נהיגה נבחר. עוד באבזור ברכב ניתן למצוא לחצן eDrive בעל 2 מצבי נהיגה אפשריים, מצב 'ספורט' בתיבת ההילוכים שמאפשר זמינות כוח מקסימלית משני המנועים והקשחת מערכת המתלים, מתלים אדפטיביים להתאמת סגנון נהיגה נבחר ובקרת שיגור. 

לסיכום

ב.מ.וו i8 אמנם מציעה יתרונות שפונים לקהל "הירוק" שנותן את מירב תשומת הלב שלו לאיכות הסביבה אך היא בהחלט לא נראית אחת כזו שהסביבה בראש מעייניה. ה- i8 מציעה איכות וחווית נסיעה נדירים באיכותם יחד עם ביצועי מנוע משולב היברידי שגורם לכל שאר המכוניות באותה קטגוריה להזיל ריר. מדובר במכונית חדשנית וספורטיבית, מסובבת ראשים, שאכפת לה מאיכות הסביבה.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין בב.מ.וו i8 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי