ב.מ.וו סדרה 8 קופה 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 6
24 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו סדרה 8 קופה?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו סדרה 8 קופה החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

3.0 קופה 840i M-Superior

מחיר מחירון:
905,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
11,765
רמת גימור:

3.0 קבריולה 840i M-Superior

מחיר מחירון:
965,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
12,545
5/5 - 2 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני סדרה 8 קופה

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 905,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 11,765
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו סדרה 8 קופה החדשה

ב.מ.וו סדרה 8 קופה

ב.מ.וו סדרה 8 'קופה' מאופיינת כמכונית בעלת טכנולוגיה מתקדמת. היא מוצגת בישראל בגרסאות 'קופה' 2 דלתות או 'קבריולה' גג פתוח ומשמשת כאחת ממכוניות הספורט של ב.מ.וו. לא לחינם צורפה לה מערכת הנעה כפולה (xDrive) בדגש על חלקה האחורי והזרמת כוח לפנים במידת הצורך.  סדרה 8 'קופה' יותר ממוקדת מבחינת הפלטפורמה בהשוואה לסדרה 6 או גרסת 'קופה' של סדרה 5 ומציגה מבנה 'קופה' קלאסי בעל מכסה מנוע ארוך וחלק אחורי קצר - 2 דלתות צד עם מבנה קדמי אגרסיבי ספורטיבי.  

גרסת מנוע

מדובר במנוע בנזין אורכי V8 עם תיבת הילוכים אוטומטית, 8 הילוכים קדמיים שעשוי בטכנולוגית טווין טורבו.   סדרה 8 יצאה לשוק עם נפח מנוע עצום, 4,395 סמ"ק ש"סוחב" משקל עצמי של כמעט 2 טון. מה שמאיץ את המרכב התזזיתי למרות משקלו הכבד הם 530 כ"ס עם הספק שבין 5,500 ל- 6,000 סל"ד. המהירות המרבית מגיעה ל- 250 קמ"ש עם תאוצת מנוע מ- 0 ל- 100 קמ"ש ב – 3.7 שניות בלבד.

טכנולוגיה

בין אם מדובר במערכות הבטיחות או במערכות הסיוע לנהג, סדרה 8 'קופה' מעודכנת בטכנולוגיות החדשות ביותר: מערכת הנעה חכמה לארבעת הגלגלים, דיפרנציאל אחורי ננעל אלקטרונית, הגה כוח חשמלי, מערכת היגוי לגלגלים האחוריים, מתלי M אדפטיביים, מנהרת הינע קלה וחזקה עשויה סיבי פחמן, מערכת פליטה ספורטיבית ועוד.  'חבילת העזר לנהג' לא כוללת את כל מערכות ההתרעה (9 במספר) וכוללת בגרסת ה'קופה' וה'קבריולה' רק התרעה בפני תעבורה צולבת מלפנים ומאחור.  

אבזור

האבזור הפנימי והחיצוני בסדרה 8 כולל: מערכת בקרת אקלים דיגיטל מפוצלת, מפתח חכם כולל צג מגע המספק את נתוני הרכב, פתיחת ונעילת דלתות ללא מפתח וללא מגע יד, פתיחה חשמלית של דלת תא המטען ללא מגע יד, סגירה רכה (ואקום) אוטומטית לדלתות, שמשות אחוריות כהות, דיפון גג פנימי וגג בד עם פתיחה וסגירה חשמלית (במהירות עד 50 קמ"ש).  

לסיכום

סדרה 8 משווקת בישראל בגרסת 850 ותכלול אבזור בטיחות מקיף. היא מציגה דינמיקת נהיגה מצוינת עם הרכב מנוע עצמתי וספורטיבי שסוחב איתו מרכב עשיר באיכות טכנולוגית ועיצוב ששמורים רק לענקית הגרמנית ב.מ.וו.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו סדרה 8 קופה החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי