ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 7
43 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

3.0 840i M-Superior

מחיר מחירון:
905,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
11,765
4/5 - 3 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני סדרה 8 גראן קופה

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 905,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 11,765
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה החדשה

ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה

כאשר ביצועים וכוח פוגשים יוקרה גרמנית, מתקבלת ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה. זו מכונית ספורט עוצרת נשימה בעיצוב קופה, שמעניקה לנוסעים תחושת מרחב מודרנית ומרגשת. ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה עומדת בהבטחתה לספורטיביות חסרת פשרות ואלגנטיות רבה.  

רקע והתפתחות

BMW סדרת ה-8 גראן קופה, היא מכונית ספורט מרשימה עם עיצוב קופה הכולל ארבע דלתות (בניגוד לעיצוב ה-3 דלתות קופה המסורתי). הדגם הזה חולל מהפכה בשפת העיצוב של הסגמנט, כאשר קווי המתאר השריריים של מכסה המנוע מרמזים על מה שיש מתחתיו - תחנת כוח מסיבית.  העיצוב המרטיט של הקופה מצטרף לחלק האחורי הייחודי שעוצב מחדש, מה שיוצר מראה שרירי שרומזו על העוצמה הפרועה של המכונית גם כשהיא עומדת במקום. ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה מציעה נפח נדיב של מקום לנוסעים היושבים מאחור, דבר שבדרך כלל לא הייתם מצפים לו במכונית ספורט. מידות הרכב וקו הגג המוגבה יוצרים מרווח משמעותי, ומספקים לנוסעים מרווח נוח במיוחד לראש ולרגליים.  

עיצוב, בטיחות ונוכחות 

ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה מיוצרת עם 6 כריות אוויר, כמו גם עם מערכת התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטומטית. מערכות אלו כוללות גם זיהוי הולכי רגל, אזהרת סטייה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, התרעת רכב בנקודה מתה, התערבות היגוי אקטיבי ועוד. מבחינת עיצוב, החלק הקדמי והאחורי של הגראן קופה כמעט זהים לקופה הרגילה, אך עיצוב פרופיל הרכה שונה עקב עלייה משמעותית באורך - 23 ס"מ בין פגושים ו-20 ס"מ בבסיס הגלגלים. אלה נדרשים כדי להוסיף זוג דלתות אחוריות.  

מנוע וביצועים

סדרה 8 מצוידת במנוע שישה צילינדרים טורבו בנזין, המפורסם והמצליח של היצרנית עם 340 כ"ס המועברים לגלגלים האחוריים. הכוח מועבר באמצעות תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, כאשר המכונית הזו היא אחת הטובות ביותר בסגמנט שלה.  

אבזור ונוחות 

האבזור רחב במיוחד, כולל מושבים קדמיים חשמליים עם חימום מותאם וקירור, כמו גם ריפודי עור, מערכת מצלמות היקפית ועם אפשרויות תצוגה משתנות. כמו כן, יש לכם כאן גם תצוגת נתונים עילית, מפתח חכם עם הצגת נתונים, סגירת דלתות באמצעות ואקום, דלת תא מטען חשמלית, זוג חלונות שמש וחישוקים קלים בגודל 20 אינץ'. בשורה התחתונה, אם תשאלו אותנו, מדובר במראה המוצלח ביותר של משפחת 8 הנוכחית - אחת המכוניות הגדולות והספורטיביות שיש על הכביש.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי