ב.מ.וו סדרה 4 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 11 12 14
רמת אבזור בטיחות: 6
25 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו סדרה 4?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו סדרה 4 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.0 420i M-Sport

מחיר מחירון:
435,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
5,655
רמת גימור:

3.0 M440i xDrive M-Superior

מחיר מחירון:
599,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
7,787
4.1/5 - 12 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני סדרה 4

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 435,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 5,655
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו סדרה 4 החדשה

ב.מ.וו סדרה 4

דגמי ב.מ.וו סדרה 4 קיימים בשוק כבר למעלה מ-20 שנה. הם נועדו לספק נסיעה אופטימלית בכל דגם ודגם, ובכל נסיעה. כיום, המכוניות מתוכננות עם טכנולוגיות פלאג-אין היברידיות, חשמליות ומנועי בעירה המאפשרות לנהגים לבחור כיצד הם רוצים לנהוג ברכבם. בכל הנוגע לאיכות הנסיעה ולטיפול, דגמי ב.מ.וו סדרה 4 ידועים בשלדה ובמערכות בלימה מצוינות. המכוניות מציעות גם מראה פנימי יוקרתי עם הדגשות עץ, עיטורי סיבי פחמן וריפודי עור מובחרים. דגמי ב.מ.וו סדרה 4 הם הדגמים הפופולריים ביותר בקבוצת BMW. דגמים אלו ידועים בביצועים רבי עוצמה, פנים יוקרתיים וטכנולוגיה מתקדמת.  

מה כדאי לדעת על דגמי ב.מ.וו סדרה 4?

דגמי ב.מ.וו סדרה 4 כוללים את הרכבים הבאים: - BMW 430i xDrive קופה 2018 - BMW 430i xDrive Convertible 2018 - BMW 435i סדאן 2018 - BMW 435i Gran Coupe 2018 ועוד דגמים נפלאים שהקונצרן מייצר. דגמי ב.מ.וו סדרה 4 הם ליין רכבי יוקרה מבית ב.מ.וו. הם נועדו להיות ספורטיביים ומסוגננים גם יחד, כאשר דגמי סדרה 4 של ב.מ.וו עוסקים כולם בנהג עצמו, לא פחות מכך. הם מציעים חווית נהיגה מושכת יותר, עם הרבה כוח, האצה מהירה והתנהגות חדה המודגשת על ידי העיצוב הספורטיבי של המכונית.  

מותג גרמני חזק ומהימן – BMW סדרה 4 

BMW הוא מותג גרמני שקיים מאז שנות ה-40. יש להם הרבה דגמים שונים להציע, כאשר יותר ויותר יוצאים מדי שנה. נכון להיום, דגמי ב.מ.וו סדרה 4 הם חדשים לגמרי. הם מציעים תפיסה ספורטיבית ומודרנית יותר למאפיינים המסורתיים של ב.מ.וו סדרה 3. מה שאתה צריך לדעת על דגמי BMW 4 החדשים הוא, שלדגמי BMW 4 החדשים לשנת מחיר התחלתי יחסית אטרקטיבי (יחסית למכוניות יוקרה). אפשרויות ההנעה השונות של הסדרה כוללות BMW TwinPower Turbo Engine, תיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים ותיבת 8 הילוכים אוטומטית עם מערכת הנעה לכל הגלגלים xDrive.  

גרסאות שונות ודגמים בסדרת 4 של BMW 

BMW היא חברה גרמנית המייצרת מכוניות יוקרה והיא היצרנית הגדולה באירופה של רכבים. סדרת 4 ידועה בחדשנות, בעיצוב ובאיכות שלה. דגמי ב.מ.וו סדרה 4 מיוצרים על ידי ב.מ.וו. הם מגיעים בארבעה סגנונות מרכב - סדאן, קופה, גג נפתח ורכבי קרוס אובר.  דגמי סדרה 4 זמינים עם מגוון אפשרויות מנוע - מנועי בנזין או דיזל, היבריד, חשמליות ועוד. אלה כוללים את ה-428i קופה, 428i Convertible, 435d סדאן M Sport Line, 435d xDrive Sedan M Sport Line וכן את ה-440i קופה או קבריולה. אחרי אלו, גם גרסאותיה בשם 430i קופה קבריולה שנחשבת מאוד פופולארית בקרב האוכלוסייה הצעירה.  

מכונית ספורטיבית וקומפקטית שמתאימה גם למשפחה צעירה 

ב.מ.וו סדרה 4 היא מכונית סדאן ספורטיבית קומפקטית הממוקמת בסגמנט היוקרה. זה מגיע עם מגוון אפשרויות ותכונות לבחירת הלקוחות. הדרך הטובה ביותר לבחור דגם היא לדעת את הצרכים והעדיפויות שלך.  לדוגמה, אם אתה מתכנן לנהוג הרבה, אז אולי תרצה לחפש דגם בעל ביצועים גבוהים יותר שמציע את סוג המכונית שאתה צריך. או אם אתה רוצה מכונית יוקרה עם פנים מרשים, אז בחר את הדגם הנכון לך מסדרת ה-4 של BMW. סדרת גראן קופה למשל, תהיה מושלמת עבור נהגים שרוצים להנות הן מביצועים ספורטיביים והם מאיכות נהיגה מעולה בנהיגה עירונית סטנדרטית.  

סדרה 4 מתאימה לכל סוגי הנהגים והנהגות 

ב.מ.וו סדרה 4 היא תוספת חדשה לליין-אפ של מכוניות ב.מ.וו. זוהי מכונית סדאן ספורטיבית שתגשים את חלומות הרכב שלך. זה יעניק לך תחושה של נוחות ויוקרה עם העיצוב והטכנולוגיה האלגנטיים שלו. יש לו גם יכולות סיור אוטונומיות וניטור מידע, מה שהופך אותו לאחת הבחירות הטובות ביותר עבור אלה שאוהבים נהיגה טהורה ואיכותית.  BMW סדרה 4 2018 היא אחת הבחירות הטובות ביותר עבור אלה שאוהבים טיולי כביש ונסיעות ארוכות, מאחר שבקטגוריה הזו תמצאו לא רק מכוניות סדאן ספורטיביות, אלא גם רכבי 4X4 מסוגים שונים.  אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים לגבי אחד מהדגמים שבסדרת 4 של BMW, חברת קפיטל מוטורס תשמח לסייע לכם בהקדם. צרו עמנו קשר וקבלו מידע נוסף. ניתן לפנות אלינו דרך האתר ובאמצעות הטלפון, כמו גם לקבוע פגישה בסניפנו.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו סדרה 4 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי