ב.מ.וו סדרה 4 קבריולה 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 13 14
רמת אבזור בטיחות: 0
47 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו סדרה 4 קבריולה?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו סדרה 4 קבריולה החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.0 420i M-Sport

מחיר מחירון:
470,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
6,110
4.5/5 - 4 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני סדרה 4 קבריולה

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 470,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 6,110
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו סדרה 4 קבריולה החדשה

למי שמחפש הנאת נהיגה אקסקלוסיבית, חופש וכיף או סתם ליהנות מהשמש, ב.מ.וו סדרה 4 קבריולה היא המכונית בשבילו. הקבריולה מייצרת יכולת ספורטיבית ודינאמיות מסעירה לצד עיצוב מרשים ואווירודינמי ואבזור מסוגנן עם שלל תפקודים חדשניים. הקבריולה משווקת עם הנעה אחורית ו- 2 דלתות בלבד (כראוי לקטגוריה זו) עם אותם הדגמים המוכרים של סדרה 4 (420i, 430i, 440i). חוץ מעיצוב החוץ שצועק "שופוני" מדובר במכונית איכותית ומהנה מאוד עם תא נוסעים בעל גימור איכותי ועם מרווח סביר לקבריולה (פחות לאלו היושבים מאחור). הקבריולה קיבלה חיזוקים בשלדה התחתונה ובדלתות על מנת למנוע מצבי "קיפול" שלא יכולים להתרחש במרכב בעל גג קבוע. 

גרסאות מנוע

כל דגמי הקבריולה מבוססים על מנוע בנזין בטכנולוגית טווין טורבו, הזרקת דלק ישירה בדיוק גבוה ותיבת הילוכים אוטומטית פלאנטרית בעלת 8 הילוכים קדמיים. שני הדגמים הראשונים בעלי נפח מנוע 2.0 ליטרים, חוץ מדגם 440i שמוביל עם נפח מנוע 3.0 ליטרים.  הדגם הפותח 420i בעל תאוצת מנוע בין 0 ל- 100 קמ"ש ב- 8.4 שניות ועם מהירות מרבית של 230 קמ"ש, טווח הנסיעה שלו עומד על 968 קמ"ש. הדגם מעליו 430i מציע נתונים מעט טובים יותר עם מהירות מרבית שסוגרת 250 קמ"ש ותאוצת מנוע ל- 100 קמ"ש ב- 6.3 שניות. טווח הנסיעה בו – 952 קילומטר. הנתונים הטובים ביותר שמורים לדגם היוקרתי 440i שמציג תאוצת מהירות ל-100 קמ"ש ב- 5.4 שניות עם מהירות מרבית שדומה לדגם מתחתיו – 250 קמ"ש. 

טכנולוגיה

סדרה 4 קבריולה משלבת טכנולוגיה ומערכות הנעה והיגוי ברמת אבזור Luxury, ביניהם: תיבת הילוכים ספורט אוטומטית, פקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה, הגה כוח חשמלי, גלגל הגה מצופה עור ועוד.  גם במערכות העזר לנהג נוכל למצוא מערכת בקרת שיוט, חיישני נסיעה לאחור ומסך לוח מכוונים מתקדם בגודל 8.8. אינץ'. מערכות התאורה כוללות פנסי חזית ופנסי יום וערפל מסוג LED, חיישני גשם ואורות דרך, חבילת תאורת פנים ועוד. מערכות הבטיחות כוללות 4 כיריות אוויר, מערכת הגנה בשעת התהפכות ומערכות רבות נוספות. 

חווית נהיגה

סדרה 4 קבריולה מעניקה חוויית נהיגה אינטנסיבית במיוחד הודות למאפייני הכוח המלהיבים והדינאמיקה הזריזה. בין בנסיעה שלווה בכביש מתפתל או בעליות מאתגרות, המנועים עתירי הביצועים, המבנה היעיל וקל המשקל והמתלים הספורטיביים והזריזים מפגינים את היכולת הגבוהה שלהם.  ניתן לבחור במצב 'ספורט' שמפעיל כוונון קשיח יותר לבולמי הזעזועים ומותאם לנהיגה מהירה. מאפייני הנהיגה הספורטיבית מפעילים חלוקת משקל בין הסרנים ביחס של 50:50 שמייצבת את הרכב. בנוסף, ניתן לכוון את המתלים האדפטיביים בהתאם לסגנון הנהיגה (אופציונאלי). גם היגוי במצב 'ספורט' מעניק תגובת היגוי ישירה יותר וללא מאמץ פיזי בסיבוב גלגל ההגה. 

לסיכום

ב.מ.וו סדרה 4 קבריולה מציעה חווית נהיגה מהנה ומיוחדת. המנועים החזקים שמותאמים למערכת נהיגה ספורטיבית מביאים את הקבריולה לנצל עד כמה שניתן את מה שהחברה הגרמנית הצליחה לתת לה. אולי היא לא מתאימה להרכב משפחתי אבל ממתי קבריולה הייתה מכונית כזו?

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו סדרה 4 קבריולה החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי