ב.מ.וו סדרה 2 קבריולה 2024

3 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 13 15
רמת אבזור בטיחות: 5
44 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו סדרה 2 קבריולה?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו סדרה 2 קבריולה החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.0 220i Sport

מחיר מחירון:
325,500 ₪
החזר חודשי החל מ-
4,231
רמת גימור:

2.0 220i Luxury

מחיר מחירון:
364,500 ₪
החזר חודשי החל מ-
4,738
רמת גימור:

2.0 M240i M Performance

מחיר מחירון:
432,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
5,616
3.8/5 - 6 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני סדרה 2 קבריולה

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 325,500 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 4,231
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו סדרה 2 קבריולה החדשה

ב.מ.וו סדרה 2 קבריולה מבוססת על פי אותם מאפיינים של סדרה 2 'קופה' בנראות המוכרת של קדמת הרכב עם פנסי חזית ארוכים וגריל המותג המוכר. מדובר ברכב מקטגורית הספורט - יוקרה, בעל עיצוב דינאמי, עם מנועים רבי עצמה ועיצוב תא נוסעים אטרקטיבי. הקבריולה מציגה חזית מלוטשת עם גריל כפול שעוצב מחדש וכמובן, הגג האלגנטי שמשלים את כל נראות הרכב. החלק האחורי כולל פנסי LED בעיצוב חדשני שמדגיש את האופי הספורטיבי של המכונית ויוצר מראה מרשים ועכשווי יותר.  

גרסאות מנוע

הגרסה המוכרת בארץ היא גרסת 220i שמוצעת בשתי רמות גימור. היא מגיעה עם נפח מנוע 2000 סמ"ק, 184 כוח סוס, בעלת תיבת הילוכים אוטומטית טריפטוניק עם 8 הילוכים. בעלת תאוצת מנוע ל- 100 קמ"ש ב- 7.6 שניות ומהירות מרבית של 226 קמ"ש.  הגרסה הספורטיבית יותר (M240i) כוללת פריטים נוספים ייחודיים. היא בעלת מנוע בנזין 6 צילינדרים בטכנולוגיית טווין טורבו, תיבת ההילוכים אוטומטית, פלאנטרית, 8 הילוכים קדמיים, נפח מנוע 3000 סמ"ק שמביא את הרכב להספק של 340 כוח סוס, ותאוצת רכב ל- 100 קמ"ש ב- 4.7 שניות עם מהירות מרבית של 250 קמ"ש.  

עיצוב

גרסה 2 קבריולה מציעה עיצוב שמיועד לכל חובב תענוגות באשר הוא. שפת העיצוב משדרת קלילות ואלגנטיות, בעלת קווי מתאר צדדיים ייחודיים שעוברים לכל אורך הרכב. הגריל הקדמי המכופף קדימה ופתחי האוויר הגדולים משווים לה מראה ספורטיבי יוקרתי. בדגם הסטנדרט תקבלו חישוקים בקוטר 16 אינץ' ובשדרוג לדגם הספורטיבי יותר הם יגדלו ל- 17 אינץ'.  הגג הנפתח מאפשר פתיחה אוטומטית מלאה עד למהירות 50 ק"מ. בעת סגירה הוכנסו בו מאפיינים אקוסטיים שמשפרים בידוד מרעשי הכביש. ניגוד הצבעים בינו לבין צבע המרכב עצמו מדגיש את הייחודיות של הקבריולה לעומת גרסאות אחרות.  

התנהגות כביש

לא רק בנראות אלא גם מבחינת התנהגות, סדרה 2 קבריולה מציגה חוסר מאמץ מופגן בכביש. הנעה אחורית עם היגוי ספורט משתנה שמוצע כאופציה וחלוקת משקל בין הסרנים ביחס של 50:50, כל אלו מאפשרות לה התנהגות כביש והיגוי דינמיים יותר. בקבריולה קיימת כאופציה מערכת בולמי זעזועים בעלי בקרה אלקטרונית אדפטיבית שמתאימה את עצמה לתנאי הדרך. במעבר למצב 'ספורט' הבולמים מקבלים כוונון קשיח עם בקרת אחיזה דינמית שמאפשרת מצב נהיגה ספורטיבי יותר.  מצב היגוי ספורט משתנה (אופציונאלי) מאפשר היגוי ישיר ומדויק יותר על מנת לשפר את הנסיעה בכביש במצב 'ספורט' ולהפחית את החיכוך בגלגל ההגה בפניות.  

אבזור

בדומה לגרסת סדרה 2 'קופה' רשימת האבזור בקבריולה מקבלת את כל הפינוקים: מראות מתקפלות חשמלית, חיישני נסיעה לאחור, מערכת שמע מקורית עם מספר כניסות שונות, בקרת שיוט, מסך צבעוני, 6 רמקולים, כפתורי שליטה על גלגל ההגה, מפתח חכם, בקרת אקלים, חיישני גשם ואורות, ריפודי עור ועוד. ברמת גימור Luxury מוספים לרשימת האבזור חישוקים קלים בקוטר 16 אינץ' או 17 אינץ', פנסי קסנון, תאורת יום בטכנולוגיית LED, מושבים קדמיים חשמליים עם זיכרונות ועד.

לסיכום

ב.מ.וו סדרה 2 קבריולה היא הגרסה האופנתית והספורטיבית של גרסה 2 בדגמי ב.מ.וו. היא שומרת על מאפיינים ספורטיביים ומציעה דינאמיקת נהיגה טובה למדי עם מנועים חזקים ומתלים מתוחכמים שמעניקים חווית נסיעה ייחודית באוויר הפתוח.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין בב.מ.וו סדרה 2 קבריולה החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי