ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 8 14
רמת אבזור בטיחות: 6
17 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.5 218i M-Play

מחיר מחירון:
269,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,497
רמת גימור:

2.0 M235i xDrive

מחיר מחירון:
412,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
5,356
3.5/5 - 13 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני סדרה 2 גראן קופה

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 269,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 3,497
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה החדשה

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה

במחירי כניסה של 261,000 ₪ - 404,000 ₪ בממוצע, ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה מגיעה ב-2 גרסאות שונות לחלוטין. האחת היא גרסת 1.5 ליטר המספקת 140 כ"ס, בעוד שהשנייה מפגינה יכולות מוטוריות מרשימות במיוחד בעקבות מנוע 2.0 ל' והספק של 306 כ"ס. במה תבחרו? הנה המידע המלא, עמוד הרכב של ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה.  BMW הוא אחד ממותגי הרכב הפופולריים בעולם. החברה נוסדה על ידי קארל פרידריך ראפ בשנת 1916. החברה מפתחת מכוניות מאז הקמתה וכעת התרחבה למספר מדינות ברחבי העולם. BMW ראשי תיבות של Bavarian Motor Works. היא יצרנית הרכב הגדולה בגרמניה והשנייה בגודלה באירופה. לחברה מוניטין חזק של מכוניות ומנועים איכותיים, טכנולוגיות חדשניות ומכוניות ספורט יוקרתיות. בין מכלול הדגמים היוקרתיים של חברת ב.מ.וו, קיים גם דגם הנקרא ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה, עליו נדבר בשורות הבאות.  

מה כדאי לדעת על BMW?

ב.מ.וו ידועה בלוגו הכוכבים המשולש שלה שנמצא על כל הרכבים שלהם. לב.מ.וו יש גם מגוון רחב של דגמים לבחירה, לרבות רכבי שטח, מכוניות סדאן, קופה, גג נפתח, האצ'בק ועוד. ב.מ.וו יצרה את האופנוע הראשון שלה בשנת 1923 עם דגם ה-R69 שלה ואחריו דגם ה-R75/5 ב-1924. ב.מ.וו הייתה מרכיב עיקרי בתעשיית הרכב כבר זמן רב. זהו אחד המותגים הפופולריים ביותר באירופה, למרות ההיסטוריה האפילה של המותג. כמו יצרניות רכבים אחרות באירופה, גם BMW גויסה למאמצי מלחמת העולם השנייה של הנאצים לכבוש את אירופה. יש לציין כי, באותה תקופה, BMW לא הייתה היחידה שעזרה לייצר נשקים, כלי רכב לצבא ותחמושת. גם חברות יצרניות רכבים אחרות גויסו בעל כורחן למאמצי מלה"ע ה-2.  

מה צריך לדעת על ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה

ה-2 GRAN COUPE קיים בשוק כבר לא מעט זמן, אם כי הרכב עבר לאחרונה מתיחת פנים משמעותית. הוא כבר צבר תשומת לב רבה מצד חובבי רכב, בעוד שבמדינות באירופה הוא זכה לפרסי בטיחות שונים. העיצוב שונה ממכוניות אחרות בשוק עם המראה החיצוני המלוטש והפנים העתידני שלו, אין ספק.  עם המנוע החזק שלו, הוא יכול להגיע מ-0 ל-100 קמ"ש תוך פחות מ-7 שניות. ב.מ.וו הוא מותג גרמני אייקוני, עם ההיסטוריה שלו עוד משנת 1916, כאשר המכונית הראשונה של ב.מ.וו יוצרה בשנת 1926 ונקראה "דיקסי". החברה החלה לייצר אופנועים לאחר מלחמת העולם השנייה שהובילה להצלחתם הנוכחית כיצרנית רכב. וכשמסתכלים על ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה, מיד מבינים מדוע BMW היא אחת מיצרניות הרכב המוצלחות באירופה.  

כיצד קרה ש- ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה כל כך נמכרת באירופה

העיצוב דמוי הקופה של הרכב הזה אינו משאיר מקום לטעויות, מדובר ברכב יוקרה שמיועד לחובבי נהיגה ספורטיבית. ב.מ.וו דאגה של-2 GRAN COUPE יהיו כל התכונות שחובבי רכב צריכים שיהיו ברכבם. יש לו מערכת הנעה קדמית או כפולה (תלוי בגרסה שתרכשו – 1.5 ל' או 2.0 ל'), מערכות עזר וסיוע לנהג, מערכות אוטונומיות, חיבור מלא לאנדרואיד ואפל, קישוריות BLUETOOTH ועוד. מבחינת טכנולוגיות בתא הנוסעים, יש לכם כאן איכויות הייטק של חברת BMW.  ב.מ.וו 2 גראן קופה היא היורשת של ב.מ.וו סדרה 1 גראן קופה. מדובר במכונית קופה יוקרתית בעלת 4 דלתות המתחרה במרצדס בנץ CLS ובאודי A5 ספורטבק. ה-2 GRAN COUPE הוא מכונית קופה יוקרתית בעלת 5 מושבים אשר תוכננה לנוחות וביצועים. המכונית כוללת מסגרת חלל מאלומיניום, מנוע ארבעה צילינדרים מוגדש טורבו ותיבת הילוכים אוטומטית.  

BMW 2 GRAN COUPE: היסטוריה ועובדות

מדובר במכונית חדשה שיצאה בנובמבר 2018 וכבר זכתה לתשומת לב רבה, במיוחד בקרב אנשים שאוהבים מכוניות מהירות ומסוגננות. אם מסתכלים עליה, מבינים מיד - ב.מ.וו 2 GRAN COUPE היא מכונית קופה ספורטיבית יוקרתית, בעלת עיצוב חדש ומנוע חזק. המכונית נועדה להתחרות עם מכוניות ספורט יוקרתיות אחרות כמו קופה S-class של מרצדס בנץ או R8 V10 Plus של אאודי. ב.מ.וו 2 GRAN COUPE כולל מנוע שיכול לעבור מאפס ל-100 קמ"ש תוך 5.5 – 7.5 שניות בלבד (תלוי באיזו גרסה מדובר). אם אתם הולכים על גרסת הקצה בעלת מנוע ה-2.0 ל', יש לכם רכב ביצועים לכל דבר.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי