ניו EL8 2025

3 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 0
18 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ניו EL8?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.​

רמות גימור של ניו EL8 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

Ultimate

מחיר מחירון:
594,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
7,733
רמת גימור:

Executive Console

מחיר מחירון:
614,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
7,993
רמת גימור:

Executive Console + חישוקי 22"

מחיר מחירון:
629,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
8,188

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 594,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 7,733
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

סקירה קצרה לניו EL8 החדשה

רכב פנאי חשמלי יוקרתי בעל ביצועים עוצמתיים העומד בשורה הראשונה מול רכבי הפרמיום האירופאים – ניו EL8. SUV בעל 6 מושבים מפנקים, הספק של 653 כוח סוס ומתלי אוויר אדפטיביים לנוחות נסיעה מושלמת.  

מותג ניו

מותג ניו מופיע לא מעט בכותרות בישראל ובעולם בעקבות לא מעט חידושים טכנולוגיים שהחברה מציגה. אחד הדברים המזוהים ביותר עם המותג אלה התחנות להחלפת סוללות כפי שניסתה לעשות חברת בטר פלייס הישראלית. במקום להמתין 20-40 דקות לטעינת הרכב, במספר מדינות באירופה, ניו התקינה תחנות להחלפת סוללות. זה אומר שברגע שטעינת הסוללה יורדת, אפשר לעצור בדרך באחת התחנות ותוך דקות אחדות להחליף לסוללה חדשה ולהמשיך את הנסיעה. מעבר לכך, ניו מנסה להתברג בין חמשת יצרניות הפרמיום של אירופה – וולוו, אאודי, ב.מ.וו, מרצדס ופורשה עם רכבים חשמליים בעלי טכנולוגיה מתקדמת במיוחד. זה כולל השתתפות במרוצי Formula e, פיתוח יכולות נהיגה אוטונומיות ושימוש בפלטפורמות נהיגה חשמליות בעלות טווח נסיעה ארוך במיוחד לצד טעינה אולטרה מהירה.  

SUV חשמלי גדול

הפרופיל של ניו EL8 מזכיר לנו קצת את ריינג' רובר ספורט. העיצוב מינימליסטי מאוד ומרגיש מאופק ובוגר. זה לא יכול לעורר התנגדות אך הוא גם לא נחרת בזיכרון אחרי שרואים אותו. הדבר היחיד שבולט אלה הרדארים של מערכות הבטיחות המתקדמות ובעיקר זה שמעל השמשה הקדמית. זה רכב חשמלי עם 3 שורות מושבים ו-6 מקומות ישיבה. לדעתנו, המתחרה המרכזית שלו בקטגוריה זאת BMW iX. ניו EL8 זה רכב בעל מידות גדולות: אורך של 5 מטר, גובה 1.75 מטר, רוחב 2.2 מטר ובסיס גלגלים של 3 מטר. ולמען האמת המידות שלו מרגישות גדולות מידי לרחובות העירוניים בישראל.  

טכנולוגיות מתקדמות

המבנה הארכיטקטוני של ניו EL8 הוא מהמתקדמים בקטגוריה כאשר השלדה מחוזקת במיוחד ומורכבת משילוב של פלדה ואלומיניום, הסוללה מוטמעת ברצפת הרכב ושני מנועים חשמליים מונחים בשני הקצוות להנעה כפולה. למרות המידות הגדולות, NIO EL8 מציג נתון מקדם גרר מרשים של 0.25 בלבד. חישוקי הגלגלים מגיעים כסטנדרט במידה 21" ואפשר לשדרג ל-22".  

תא נוסעים VIP

בתוך תא הנוסעים ניו EL8 מצליחה להעניק תחושה יוקרתית בזכות בחירת חומרים מעולה ואיכות הרכבה מצוינת. כדי להבין את רמת האיכות שלה, צריך לזכור שניו מתחרה בקטגורית רכבי היוקרה הגרמניים כמו BMW ומרצדס. כפי שנהוג ברכבים חשמליים בקטגוריה הזאת, מסך מרכזי בגודל 12.8 אינץ' שולט בחוויית השימוש. יחד עם המסך המרכזי, גם לנהג יש מסך לתצוגת נתוני הנהיגה שמחליף את לוח המחוונים. בנוסף לכך, מעל הדשבורד תמצאו את העוזרת הווירטואלית NOMI. היא מיועדת לשפר את חווית השימוש בפונקציות השונות ברכב ואחראית גם על הניווט באמצעות פקודות קוליות.  

שימושיות ל-6 נוסעים

מבחינת סידור המושבים, ניו EL8 דומה לקיה EV9. במקום 7 מושבים צפופים, בשלושת שורות המושבים יש 6 מקומות ישיבה עם מרווח מספק ל-6 נוסעים מבוגרים בתצורה של 2+2+2. בגלל המרווח הנדיב שיש לנוסעים, נפח תא המטען נפגע והוא עומד על 265 ליטר כאשר השורה השלישית נמצאת בשימוש. אם תקפלו אותה תקבלו נפח הטענה של 810 ליטר, כמו בטסלה מודל Y. כמו כן, יש לא מעט פתרונות נוחות מתקדמים כמו מקרר, עיסוי מושבים המדמה אבנים חמות ויכולת שינוי האווירה בתא הנוסעים באמצעות תאורת אווירה חכמה.  

חווית נהיגה עוצמתית

ניו EL8 מצוידת בשני מנועים חשמליים להנעה כפולה. הם יכולים לפעול בנפרד זה מזה לשיפור היעילות. כאשר הם עובדים ביחד ההספק המרבי שמתקבל אל הגלגלים הינו 644 כוח סוס ו-85.5 קג"מ. תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 4.1 שניות. רק נזכיר שמדובר ברכב משפחתי ענק במשקל עצמי של 2.6 טון. כדי להצליח גם לעצור, היא מצוידת בבלמים של מותג Bosch. בזכות מתלי אוויר אדפטיביים, התנהגות הכביש ונוחות הנסיעה של ניו EL8 משתנה בהתאם למצב הנהיגה שנבחר. טווח הנסיעה המרבי של ניו EL8 בעולם האמיתי המשלב נסיעה בפקקים, בכבישים עירוניים וכבישים מהירים עומד על כ-400 ק"מ. נתון דומה מציגה מרצדס EQE SUV.  

חוות דעת

Nio בחרה להתחרות באחת הקטגוריות השמרניות והקשוחות ביותר בתעשיית הרכב. עם רוב הדגמים שלה היא מצליחה לתת פייט למתחרות מגרמניה ואפשר לראות את זה במספר המכירות במדינות מערב אירופה (שוודיה, נורבגיה, דנמרק, הולנד וגרמניה). החיסרון היחיד שלה הוא המחיר הגבוה שאמור להראות שמדובר ברכב יוקרה אך עדיין אין לה את המעמד שגורם ללקוחות לחשוק דווקא ברכב הנקרא "ניו".

רכבים מאותה קטגוריה

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

לקוחות קפיטל מוטורס

קבל הצעת טרייד-אין אונליין

מעוניינים להחליף או למכור את הרכב הישן? שלחו לנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה שאי אפשר לסרב לה!

המתן כמה שניות ואנחנו מוצאים את הרכב שלך :)

על מנת שנוכל לחזור אליך, נשמח לדעת כמה פרטים.

המתן כמה שניות וסיימנו :)

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בניו EL8 החדשה?

לפרטים נוספים והצעות שלח פרטים ונציגינו יצרו עמך קשר בהקדם האפשרי!