יונדאי i30N 2022

רמת גימור 1 לדגם זה

תהיו הראשונים לדרג
38 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 13
רמת אבזור בטיחות: 0

רוצה פרטים נוספים על יונדאי i30N?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של יונדאי i30N החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 0 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 0
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה ליונדאי i30N החדשה

יונדאי i30N הוא הרכב הקומפקטי משפחתי בגרסת N הספורטיבית של יונדאי i30. גרסת i30N היא סימן אחד מיני רבים לעליית המדרגה שמבצעת יונדאי מוטור וההתרחבות שלה לכל תחומי קטגוריות הרכבים השונים. מדובר במכונית הראשונה של חטיבת הביצועים של יונדאי שבאה להתמודד מול רכבים באותה קטגוריה כמו סיאט לאון קופרה או גולף GTI.  יונדאי i30N משווקת בישראל בשני דגמים: האצ'בק ופאסטבק והיא מגיעה עם ביצועי מנוע עוצמתי יותר יחד עם הנוחות הנדרשת בעת נסיעה יומית. הרכב מיוצר עם מרכב מונמך ומחוזק יותר ביחס לגרסאות הרגילות. 

גרסת מנוע

ביצועי המנוע בשני הדגמים האצ'בק ופאסטבק הוא אחיד, בעל הנעה קדמית עם תיבת הילוכים ידנית, 6 הילוכים, שמסבירה למי שלא הבין שמדובר במכונית ספורטיבית. היא מגיעה בגרסת מנוע בנזין טורבו 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 275 כ"ס, 6000 סל"ד בהספק מרבי ועם תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש במהירות של 6.1 שניות. המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש.  מבחינת צריכת הדלק כן נמצא הבדלים בין שתי הדגמים: בעוד שגרסת הפאסטבק מציעה צריכת דלק עירונית שעומדת על 9.4 ק"מ/ליטר ובין עירונית שעומדת על 16.4 ק"מ/ליטר, גרסת ההאצ'בק מעט יותר חסכונית ועומדת על צריכת דלק עירונית של 10.3 ק"מ/ליטר ובין עירונית של 17.5 ק"מ/ליטר. 

עיצוב ואבזור

העיצוב החיצוני של יונדאי i30N מרשים עם חזות אגרסיבית וספורטיבית שכוללת את הגריל הקדמי המוכר של יונדאי, בתוספת האות N שלא יטעו לחשוב שמדובר במכונית רגילה. את כל המרכב מחזיקים גלגלי 19 אינץ' עם בלמים שכוללים קליפרים אדומים. בגרסת ההאצ'בק נמצא ספויילר כפול שמשלב בתוכו פנסי בלימה אחוריים יחד עם פנסי LED, חלונות אחוריים כהים והדגשת כונסי אוויר.  עיצוב הפנים כולל מושבי ספורט מעוצבים שכוללים תפרים עם תפעול חשמלי לתנוחת נהיגה מיטבית. כל סביבת הנהג משופעת בכפתורי תפעול לתמיכה יעילה בנהיגה. קיימים 5 מצבי נהיגה אופציונליים שמשנים את התנהגות המנוע ומתלי הרכב: מצב נהיגה רגיל/אקו/ספורט/אישי או N לביצועים קיצוניים. ידית ההילוכים שמנצחת על כל תפעול העברת ההילוכים, קצרה ונוחה מאוד לתפעול. 

חווית נהיגה

כבר מרגע הדלקת כפתור ההתנעה ניתן להבין שמדובר במכונית ספורטיבית רק משמיעת נהמת המנוע. לעומת זאת בנסיעה רגועה על מצב נהיגה רגיל או אקו היא שקטה מאוד. כל חווית הנסיעה משדרת נוכחות ספורטיבית שיכולה ברגע אחד לעבור ממצב רגיל למצב ספורט אגרסיבי, אך קשה מאוד לגלות את היכולות האמיתיות שלה בנסיעה בכביש רגיל. התחושה בתפעול הרכב היא של נוחות ופרקטיות ולא לחינם לקחה חברת יונדאי מוטור את אחד המהנדסים הבכירים של חטיבת הביצועים הספורטיבית של B.M.W כדי שיעמוד בראש חטיבת N הספורטיבית שלה, ניתן להרגיש שמדובר ברכב שונה משאר דגמי החברה הקוריאנית. 

בטיחות

מערכות הבטיחות ביונדאי i30N מקיפה ומתקדמת וכוללת מערכת אקטיבית הכוללת תיקון הגה לסיוע בשמירה על נתיב הנסיעה (LKA), מערכת לסיוע אקטיבית בשמירה על נתיב הנסיעה, המתריעה על סכנה בנהיגה מעל 60 קמ״ש. המערכת כוללת חיווי בלוח השעונים, התראה קולית ותיקון אקטיבי של ההגה. בלימה אוטונומית של הרכב במצבי חירום וזיהוי הולכי רגל (AEB). מערכת אקטיבית מתקדמת, המזהה כלי רכב והולכי רגל ומאפשרת בלימה אוטונומית של הרכב במקרי חירום.  עוד קיימות בה מערכת התראה על ערנות הנהג (DAA) מערכת המזהה סימני עייפות אצל הנהג ומתריעה על כך במטרה לייעץ לנהג לקחת הפסקת התרעננות. מערכת למעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך (HBA). החלפה אוטומטית בין אור גבוה לנמוך בהתאם לתנאי הדרך, מונעת סנוור רכבים ומגבירה את הבטיחות בנהיגת לילה.

לסיכום

יונדאי i30N היא מכונית בעלת עיצוב מהפנט וחווית נהיגה מנצחת, קיימות בה מערכות בטיחות מתקדמות לצד ביצועי מנוע עוצמתי ונוחות שנדרשת בנסיעה יום יומית. מדובר ברכב מהנה לנהיגה אך הוא מוצג עם תיבת הילוכים ידנית בלבד ואינו מיועד לכל נהג, יונדאי החליטו לצאת בהצהרה בדגם זה ולהראות לעולם שהם עולים מדרגה בכל הקשור לדגמי רכבים איכותיים, כאלו שיכולים להתקרב לרכבי פרימיום של מיטב יצרניות הרכב העולמיות. 

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מאמרים על דגמי יונדאי

מתעניין ביונדאי i30N החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי