פיג'ו 3008 1.2 אקטיב בדרך להשוואה...

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

  • שנת דגם: 2019
  • מספר דלתות: 5
  • מקומות ישיבה: 7
  • מחיר: 169,900
  • קבוצת שווי: 5
  • שווי שימוש רציף: 3714
  • אחריות: שלוש שנים
  • שנת השקת הדגם: 2012
  • הנעה: קדמית
  • תיבת הילוכים: אוטומטית - רציפה
  • מס' הילוכים: --
  • סוג מנוע: היברידי (בנזין/חשמל)
  • מס' בוכנות: 4
  • נפח (סמ"ק): 1798
  • הספק מרבי (כ"ס): 136
  • סל"ד להספק מרבי: 5200
  • מומנט מרבי (קג"מ): 14.5
  • סל"ד למומנט מרבי: 4000
  • תאוצה 0-100: 11.3
  • מהירות מרבית: 165
  • צריכת דלק - עירונית (ק"מ/ליטר): 21.3
  • צריכת דלק - בינעירונית (ק"מ/ליטר): 21.7
  • צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר): 21.7
  • דרגת זיהום: 3
  • בלמים: ABS + EBD + BAS
  • כריות אוויר: 7
  • בקרת יציבות אלקטרונית: יש
  • ביטול כרית אוויר נוסע: יש
  • איזופיקס: יש
  • חיישני לחץ אוויר: יש
  • זמזם התראה לחגורות: יש
  • אורך (ס"מ): 464.5
  • רוחב (ס"מ): 177.5
  • גובה (ס"מ): 157.5
  • בסיס גלגלים (ס"מ): 278.0
  • נפח תא מטען (ליטרים): 230
  • נפח תא מטען בקיפול מושבים (ליטרים): 770
  • משקל עצמי (ק"ג): 1500
  • מידות צמיגים: 205/60R16
  • קיבולת מיכל דלק (ליטרים): 45
  • מערכת שמע: מקורית + שליטה מההגה
  • טלפון: דיבורית בלוטות'
  • מסך מולטימדיה: יש
  • חיבורי אודיו: USB + AUX
  • חלונות חשמליים: 4
  • מיזוג אוויר: בקרת אקלים
  • חישוקים קלים: יש
  • בקרת שיוט: כולל שמירת מרחק
  • ריפוד: בד
  • מושבים - כוונון חשמלי: יש - כוונון חלקי
  • פנסי חזית: LED
  • פנסי ערפל קדמיים: יש
  • עזרי חניה: חיישני חניה אחוריים + מצלמת רוורס
  • מראות צד מתקפלות חשמלית: יש
  • מחשב דרך: יש
  • אבזור נוסף כלול במחיר: מערכת התראה לשמירת מרחק כולל בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, מערכת התראה על סטיה מנתיב כולל היגוי אקטיבי , מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, מערכת זיהוי תמרורים, מערכת עזר לזינוק בעליה
  • כניסה / הנעה ללא מפתח: כניסה + הנעה
  • אבזור בתוספת תשלום:

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 169,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 1,902
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

טויוטה פריוס

טויוטה נהנת מתואר אחת משלוש יצרניות הרכבים הגדולות בעולם ולכך תרמה העובדה כי טויוטה אחראית לדגמים חשובים רבים בעולם הרכב. מקורה של טויוטה בשנות השלושים של המאה הקודמת כאשר היא החלה עשור וחצי לאחר מכן בייצור רכבי שטח עם ייצור הלנד קרוזר.

בשנות החמישים טויוטה כבר החלה לעסוק בייצוא מיפן לשוק הגלובלי. עשור לאחר מכן, טויוטה יצרה את הטיוטה קורולה, אחת ממכוניות הנוסעים המצליחות בעולם ואת הילקס הטנדר שנחשב לנמכר מסוגו. בשנות השמונים וכתגובה לחוקי מכס מפלים, טויוטה (ויצרנים יפנים אחרים) החלו בבניית מפעלים בארצות הברית והיא המשיכה להוציא דגמים שהפכו לנמכרים מסוגם.

בהמשך, טויוטה ייצרה את רכב הפנאי הראשון ובסוף שנות התשעים הייתה הראשונה להוציא דגם היברידי, פריוס. כיום טויוטה עוסקת בקידום הנעה המתבססת על מימן עם הדגם החדש שלה, מיראי ובהיצע שלה היום ניתן למצוא עשרות רבות של דגמים. לישראל מיובאת טויוטה על ידי יוניון מוטורס החל משנת 1992.

הדור הרביעי של הטויוטה פריוס נחשף בשנת 2015. הדור הרביעי הינו דגם חדש לגמרי ומבין ההיצע של טויוטה הוא הראשון שמשתמש ברצפה המודולארית החדשה של טויוטה. מבחינת העיצוב החיצוני, מדובר ברכב בולט יותר מהדור היוצא אך לא כולם חושבים שלטובה. שיפור ניכר דווקא בתא הנוסעים.

הדור הרביעי של הפריוס מציע מערכות בטיחות מתקדמות אך לא כולן מוצעות בישראל נכון לרגע זה. בין השינויים לעומת הדגם הקודם ניתן למצוא גם את העובדה כי הוא גדול יותר (רק במעט) מהדור היוצא אך בזכות העובדה כי הסוללה החשמלית נעשתה קטנה יותר והיא הועברה להתמקם מתחת למושב האחורי, הנוסעים ותא המטעם נהנים ממרחב גדול יותר.

מערכת ההנעה של הדגם קיבלה שיפורים רבים כאשר הדגש היה על הפיכתה לקומפקטית ויעילה יותר ולאו דווקא בשיפור ההספק ולמעשה, הוא ירד בעשרה אחוזים (אך זכה למומנט גדול יותר). בישראל משווק הדור הרביעי של הפריוס החל משנת 2016.

עיצוב והנדסת אנוש

מבחינת העיצוב החיצוני, מדובר ברכב הרבה יותר בולט אך לאו דווקא בצורה אלגנטית. תא הנוסעים נעשה שגרתי יותר אך האיכות השתפרה משמעותית לעומת הדור היוצא של הפריוס. המרווח הפנימי נדיב ותא המטען גדל בצורה ניכרת בזכות הזזת הסוללה.

ביצועים

ההאצה של הרכב מהירה וחלקה בעת שהסוללה טעונה ולא חסר כוח. בעת נסיעה מהירה ועם רכב עמוס, המנוע מרגיש חלש יחסית. צריכת הדלק במבחני דרכים עמדה על ליטר דלק לכל 19.2 ק”מ נסיעה.

התנהגות

הדור הרביעי של הפריוס נהנה מכיול מתלים טוב. מבחינת נוחות הנסיעה, מדובר באחד מהרכבים המוצלחים של טויוטה. בידוד הרעשים מוצלח מרוב הבחינות והיכולת הדינמית של הרכב טובה.

בשורה התחתונה

מדובר ברכב שמספק נוחות נסיעה מצוינת עם יכולת דינמית טובה. העיצוב שלו הוא בעל נוכחות ותא הנוסעים בנוי ועשוי בצורה איכותית. החסרונות של הדור הרביעי של הפריוס לעומת זאת, ניכרים במחירו, בכוחה של יחידת ההנעה בעומסים ובמרווח ראש לנוסעים גבוהים במושבים האחוריים.

לסיכום מדובר במכונית שנחשבת למעט יקרה יחסית למשפחתית אך כצפוי למכונית היברידית, לאורך זמן היא צפויה להחזיר את ההשקעה.

מעוניין בטויוטה פריוס?

מלאו את הטופס מטה וקבלו שיחת ייעוץ חינם עם נציגי השירות שלנו

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

כניסה למערכת

על מנת להכנס לאזור האישי עליכם להזין את מספר הטלפון הנייד שלכם,
לאחר הזנת המספר תקבלו קוד אימות לצורך אימות זהותכם.
הקלד את הקוד שנשלח אלייך מקפיטל מוטורס
אם לא קיבלת כזה, נסה לשלוח סמס שוב
ברוכים הבאים לקפיטל מוטורס!
עכשיו רק נשאר לנו להכיר טוב יותר :)