
מה יש לבדוק לפני שקונים רכב משומש?
אל תצפו לשקיפות מלאה מצד המוכר – זה הכלל הראשון שתמיד צריך להיות אצלכם בראש
ראשי › קטלוג רכבים › אווטאר › 11
המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.
סוג המנוע
--
כוחות סוס
--
תאוצה 0-100
--
סוג הנעה
--
המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.
רכב SUV חשמלי יוקרתי בעל יכולת טעינה מהירה, ביצועים יוצאי דופן ועיצוב ספורטיבי – אווטאר 11. הדגם הראשון של היצרנית המבטיחה תחת הכנפיים של צ'נגאן ויצרנית הסוללות CATL. היא מגיעה כסטנדרט בהנעה אחורית בהספק של 311 כוח סוס. בנוסף יש אפשרות להנעה כפולה עוצמתית.
אם השם אווטאר (AVATR) נשמע לכם חדש – אתם לא לבד. מדובר במותג צעיר, אבל עם גב חזק מאוד: הוא נולד כסטארט-אפ בשנת 2018 בשיתוף יצרנית הרכב החשמלי NIO, ואחרי שזו פרשה נכנסו שתי שחקניות כבדות משקל – ענקית הסוללות CATL וחברת HUAWEI, שעד כה הכרנו בעיקר מהעולם הסלולרי. התוצאה: מותג רכב שנבנה מאפס, עם תקציבי פיתוח גדולים, טכנולוגיות פורצות דרך ואג'נדה ברורה – להיות מותג פרימיום חשמלי שמציע אלטרנטיבה שקטה, איכותית וחכמה לשמות הגדולים של אירופה.
הדגם הראשון והיחיד כרגע של המותג הוא אווטאר 11 – SUV חשמלי בגודל בינוני שמבוסס על פלטפורמה ייעודית חדשה בתקן 800V. זה אומר טעינה מהירה מאוד: תוספת של 200 ק"מ תוך 10 דקות בעמדת DC מהירה. הטווח המרבי בגרסה הבכירה עומד על 540 ק"מ לפי תקן WLTP, הודות לסוללת ענק בקיבול 116 קוט"ש מתוצרת CATL. גם הגרסה הבסיסית, עם סוללת 90 קוט"ש, מספקת טווח של 475 ק"מ – נתונים שמתאימים בהחלט לנסיעות ארוכות בלי חרדת טווח.
מי שמחפש גם קצת ריגוש, ימצא אותו כאן. אווטאר 11 מוצע עם הנעה אחורית או כפולה – כל אחת עם אופי שונה. הדגם הבסיסי כולל מנוע אחורי בהספק של 311 כ"ס ותאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות. גרסת הביצועים מצרפת מנוע קדמי נוסף ומספקת 578 כ"ס, עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות בלבד. זו רמה שמזכירה רכבים חשמליים ספורטיביים – רק שפה מקבלים את זה עם נוחות, שקט ופינוקים.
תחום הבטיחות לא נופל מאף מתחרה. אווטאר 11 מגיע עם מערך מלא של מערכות אקטיביות – בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, שטחים מתים, תנועה חוצה מאחור ועוד. אבל ההצגה האמיתית היא סביבת החיישנים: 34 במספר, כולל 3 סורקי LiDAR, שמאפשרים נהיגה חצי-אוטונומית מתקדמת: זחילה בפקקים, עקיפה אוטונומית ושמירה מדויקת על הנתיב גם בכבישים מפותלים.
בפנים, אווטאר 11 נותן תחושה של רכב יוקרה: לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ', מסך מולטימדיה 15.6 אינץ' עם שליטה במחוות ידיים, שני משטחי טעינה אלחוטית, תאורת אווירה, ריפודי עור (עם אפשרות לבחירת צבעים), מושבים עם חימום, אוורור וזיכרונות חשמליים, וחלונות כהים מאחור. מערכת השמע, מבית Meridian, כוללת 25 רמקולים (!) ומערכת סינון רעשים אקטיבית, שגורמת לרכב להרגיש כמו סלון מבודד.
אי אפשר להתעלם מהמראה של אווטאר 11 – עיצוב קווי וזורם, תאורת לד מרשימה לכל אורך הרכב, וגג פנורמי קבוע שתורם לאווירה אוורירית ומוארת. המבנה כולו מבוסס על פלטפורמה ייחודית (EV-native) שבה הסוללה מוטמעת ברצפת הרכב ומוסיפה לחוזק המבני – מה שתורם לבטיחות, לאיכות הנסיעה וגם לטווח.
מי שמחפש רכב חשמלי באמת יוקרתי, אבל לא רוצה לשלם את הפרמיה של מותגים גרמניים – ימצא באווטאר 11 חבילה מאוד מפתה. הוא מציע טכנולוגיה מתקדמת, ביצועים מרשימים, טווח נסיעה נדיב, עיצוב שונה מהשבלונה – ובעיקר תחושה שהוא לא עוד רכב סיני זול, אלא מתמודד רציני בזירה של טסלה, מרצדס ויונדאי איוניק 6.
המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.
מעוניינים להחליף או למכור את הרכב הישן? שלחו לנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה שאי אפשר לסרב לה!
אל תצפו לשקיפות מלאה מצד המוכר – זה הכלל הראשון שתמיד צריך להיות אצלכם בראש
דירוג אשראי הוא מדד מספרי שמעריך את מידת האמינות הכלכלית של אדם או גוף בכל
רכב חשמלי לא מזהם, לא צריך לעשות לו טיפולים, עלות התחזוקה של רכב חשמלי היא
בשנים האחרונות אנחנו עדים לעלייה משמעותית בפופולריות של כלי רכב חשמליים בישראל ובעולם. יותר ויותר
על מנת להכנס לאזור האישי יש להזין את מספר הטלפון הנייד שלכם,
לאחר הזנת המספר תקבלו קוד לצורך אימות זהותכם.
עם כניסתך למערכת אתה מאשר שקראת והסכמת ל – תנאי השימוש
לפרטים נוספים והצעות שלח פרטים ונציגינו יצרו עמך קשר בהקדם האפשרי!