יונדאי i30 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 7
15 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על יונדאי i30?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של יונדאי i30 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

4/5 - 3 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני i30

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: ---
תשלום מקדמה:
---
תשלום חודשי החל מ: ---
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה ליונדאי i30 החדשה

יונדאי i30 היא המכונית המתקדמת ביותר בקטגורית רכבי ההאצ'בק של היצרן הקוריאני יונדאי מוטור. היא מציגה סביבת נהג טובה למדי עם מערכת הנעה חזקה, שקטה ונעימה לנסיעה. אמנם ישנה ביקורת מסוימת לגבי צריכת הדלק בגרסה זו אך מדובר בצריכת דלק יחסית לאלו הנמצאות איתה באותה קטגוריה ולא בהשוואה לדגמי רכבים אחרים.  מכונית זו מסמלת את תחילת עלייתה של יונדאי מוטור כחברה בין לאומית גדולה וניתן לומר כי היוותה חלק משמעותי בשינוי הדרמטי של כל הרכבים בגרסת ה- i של היצרן הקוריאני. הדור הראשון של יונדאי i30 החל ב- 2007 ומאז ועד היום היא עברה מהפך רציני שכלל תכנון גרמני וייצור אירופאי.

גרסת מנוע

היונדאי i30 מגיעה בגרסת מנוע אחת ובשתי רמות גימור (Premium, Luxury). מדובר על מנוע בעל הנעה קדמית עם תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת מצמדים, 7 יחסי העברה. מנוע הבנזין טורבו בנפח 1353 סמ"ק מספק לרכב זה 140 כ"ס עם סל"ד בהספק מרבי של 6000.  תאוצת הרכב מ- 0 ל- 100 קמ"ש מגיעה ל- 9.2 שניות עם מהירות מרבית של 205 קמ"ש. בכל הנוגע לצריכת הדלק עפ"י נתוני היצרן נמצא 15.6 ליטר/ק"מ בנסיעה עירונית ו- 20 ליטר/ק"מ בנסיעה בין עירונית. 

עיצוב ואבזור

העיצוב של הגרסה האחרונה של ה- i30 עדכני ומלוטש יותר, היא מציגה קווים נקיים יותר בעיצוב החיצוני שלה ובעיצוב הפנים ניתן לראות שמספר השימוש בכפתורים פחת ועבר לקונסולה המרכזית. בגרסת ה- Luxury ניתן לקבל גם גג פנורמי בגג, חישוקים קלים גדולים יותר, משטח טעינה אלחוטי, כניסה והנעה ללא מפתח ומושב נהג חשמלי.  מרווח הפנים ליושבים מאחור נוח למדי וכולל פתחי מיזוג ותאורה אישית. בכל הקשור לתא המטען נמצא גודל סביר ואפילו טוב למדי (395 ליטרים) במיוחד לאחר קיפול המושבים האחוריים (1301 ליטרים). בנוסף, ניתן למצוא בו ווי עגינה ואפילו שקע 12 וולט. 

חווית נסיעה

יחידת הכוח החדשה של יונדאי i30 שקטה ועדינה וזה אחד היתרונות המרכזיים ברכב זה. המתלים ברכב מצליחים לצלוח ולרסן את מהמורות הכביש. בכל הנוגע לאחיזת הכביש, ה- i30 טובה גם בכך, היא מתנהגת היטב בכל סיבוב ושומרת על אחיזה טובה. 

בטיחות

יונדאי i30 שווקה עם מיטב מערכות הבטיחות הקיימות בשוק ומגיעה עם בלימה אוטונומית בעת חירום (AEB) שמשלבת מצלמה ורדאר לזיהוי כלי רכב והולכי רגל, מערכת בקרת סטייה מנתיב שכוללת חיווי בלוח השעונים והתראה קולית, בקרת שיוט אדפטיבית שמגיבה בהתאם לתנאי הכביש, חיישני חניה אחוריים שמסייעים לנהג בשעת חניה באמצעות התראה, מערכת זיהוי רכב ב"שטח מת" (BSD) עם חיישני התרעה ומצלמת רוורס. 

לסיכום

יונדאי i30 החדשה מצליחה להביא לשוק הרכבים גרסה מתקדמת ומשופרת בבטיחות ובחוויית נסיעה טובה למדי עם מנוע שקט ועדין. מדובר בגרסת האצ'בק קומפקטית שיודעת לתת תשובה לכל מתחרותיה בקטגוריה זו.  

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין ביונדאי i30 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי