החל שיווקו של פולקסווגן טרנספורטר המחודש

פולקסווגן טרנספורטר החדשה

גרסת ה-6.1T של פולקסווגן טרנספורטר ממתינה לכם לנסיעת מבחן, סוכנויות הרכבים בארץ מזמינות אתכם להנות מהדור השישי של הרכב הזה. עם כל כך הרבה היסטוריה, הצלחה ורקע אמין לרכב הזה במשך השנים, אין ספק שכדאי לשקול אותו ב-2020. במיוחד בהתחשב במבצעים, שניתן למצוא בסוכנויות הרכב בארץ בתקופת הקורונה. 

מעוניינים להתחדש ברכב חזק, אמין וחסכוני שמשרת אתכם נאמנות לאורך שנים ארוכות קדימה? אתם מוזמנים לחוות נסיעת מבחן על פולקסווגן טרנספורטר החדש, שאולי ירגיש לכם קצת שנות ה-60, אבל אין ספק שהנוחות היא 2020. מעבר לענייני נוחות, כמובן שתמיד כולנו נרצה לדעת שמדובר ברכבים אמינים, ובקטגוריית האמינות פולקסווגן לא נופלת הרבה פעמים. האם הקונצרן תמיד ייצר עבורנו רכבים כל כך מוצלחים? ובכן, זה מאוד תלוי את מי שואלים. או ליתר דיוק, באיזו מדינה שואלים. נסביר למה אנחנו מתכוונים:

 

האם קונצרן פולקסווגן תמיד שיווק דגמים כה מוצלחים?

אולי, מעבר לדגמים ספציפיים שיוצרו על ידי הקונצרן במשך השנים ולא זכו להצלחה (דוגמת החיפושית המחודשת), קונצרן פולקסווגן מעולם לא שיווק עבורנו דגמים נכשלים. גם דוגמת החיפושית המחודשת (BUG), היא לא דוגמה לרכב שנכשל, לא ברמה העולמית ולא ברמה האירופאית.

זה שרכב מסוים פחות מצליח על כבישי ישראל, ייתכן שיש לכך סיבות לוקאליות. בין אם הסיבה המקומית היא בעקבות חלפים יקרים, מחסור בידע מקצועי במוסכים, או כל סיבה אחרת, לעיתים רכבים לא מצליחים להיות משווקים בהצלחה במדינות מסוימות וזה בסדר.

 

פולקסווגן טרנספורטר החדשה: דור שישי ב-2020

בואו נדבר על רכבים שלא רק שכבר כבשו מדינות רבות בעולם, הם גם עתידים להמשיך ולכבוש מדינות רבות אחרות. אחת מהמכוניות האלו, היא מכונית הטרנספורטר של פולקסווגן. מדובר ברכב שכבר התפתח במשך לא פחות מאשר 6 דורות, ככה שלמעשה מדובר באחת המכוניות המפורסמות ביותר של חברת פולקסווגן.

בין אם אתם נולדתם בתקופה הזו או לא, שנות ה-60 מאוד מאופיינות עם רכבי פולקסווגן השונים, לרבות דגם הטרנספורטר. רכבים אלו מוגדרים רכבי הסעת נוסעים, אך כמובן שבמקרים רבים, אנשים בוחרים לבצע הסבות לרכבים אלו ולהשתמש בהם לצרכי עבודה שונים.

 

פולקסווגן טרנספורטר החדשה משמשת לצרכים מגוונים ושונים

בכל מקרה, בין אם אתם עתידים להתקין קירור ברכב ולהשתמש בו לצרכי עבודה, או שמא אתם צריכים אותו עבור הסעת נוסעים, כדאי להכיר את היתרונות שברכב הזה. היתרונות הם לא מעטים, והם מתחילים בעובדה שרכב הטרנספורטר הוא אחד הרכבים היחידים בקטגוריה שלו, שלמעשה מאפשר לכם להנות ממערכות מתקדמות מאוד של סוגי ניטור מרחק לפנים.

בצמוד למערכת זו, קיימת עם המערכת של בלימה חירום. תוכלו להנות כאן מהאפשרות של בקרת שיוט אדפטיבית וגם חנייה אוטומטית, שזה כבר ממש תחושה של "העתיד כבר כאן". בעוד שסוכנויות רכבים לפעמים מתקינות מצלמות נסיעה לאחור, כאן אתם תקבלו מצלמת נסיעה לאחור מקורית.

פולקסווגן טרנספורטר החדשה

כמה יחידות פולקסווגן טרנספורטר נמכרו עד היום? נכון ל-2020:

אם מסתכלים אחורנית בשנים ועד היום, כדאי לדעת נתון מאוד מעניין. עם 6 דורות של ייצור רכבי טרנספורטר, חברת פולקסווגן מכרה עד היום כ-13 מיליון יחידות של רכבים אלו! נתון בהחלט מרשים שחשוב לקחת בחשבון.

מדוע חשוב לקחת את זה בחשבון? אוקי, מעבר למובן מאיליו (שזה רכב מוצלח), חשוב להבין משהו לגבי תיקונים של רכבים. ככל שרכב מסוים יהיה יותר נפוץ על הכבישים, ככה המוסכים יידעו טוב יותר לטפל בו. רוצים את זה בדוגמה?

 

רכבים נפוצים ופופולאריים: זולים יותר לתיקון?

בואו נראה אתכם רוכשים יגואר ומוצאים מוסך שיסכים לטפל ברכב. אם לדייק את זה במילים, רוב המוסכים אכן יסכימו לטפל לכם ברכב, אבל זה לא אומר שהתיקון או הטיפול יהיו מוצלחים. במקרה הפחות גרוע, יגידו לכם שלא ניתן לתקן או שלא מצליחים לתקן.

במקרה היותר גרוע? אתם עלולים להרחיב את הנזק שהגעתם אתו למוסך, או אולי להסב נזקים חדשים לרכב בעקבות טיפול לא מקצועי. בשורה התחתונה, אם רוצים לנהוג ולהרגיש שאתם נוסעים ברכב אמין, חסכוני ונוח, וכזה שגם ישמור על הערך שלו במשך השנים (באופן יחסי), אתם מדברים על פולקסווגן טרנפוסטר.

פולקסווגן טרנספורטר החדשה

 

עם אילו מנועים מגיעים דגמי טרנספורטר החדשים?

בכל הגרסאות של פולקסווגן טרנספורטר החדשה אתם יכולים להנות מביצועי מנוע לא רעים בכלל, בלשון המעטה. בכל הגרסאות אתם תקבלו מנוע 2.0 ליטר טורבו, כאשר רמות ההפסק הן 110 כוחות סוס ועד 199 כוחות סוס בגרסה המפוארת. מישהו ביקש תענוגות עולם ולא קיבל? אין ספק, הדגם המפואר ייקח אתכם לשם.

לא רק שתהנו מרמות גימור באמת מופלאות, מערכת מולטימדיה, מושבים מחוממים ועוד, אתם גם תהנו מביצועי מנוע שלא נופלים מרכבים ספורטיביים. בימינו, קונצרנים רבים של רכבים כבר מתקינים מגדשי טורבו מובנים ומקוריים ברכב, ככה שהנסיעה בימינו על רכבי טרנספורטר הם באמת יכולים להיות כיפיים ומרגשים.

 

קפיטל מוטורס: סוכנות הרכבים הכי גדולה בארץ

צריכים ייעוץ נוסף? חברת קפיטל מוטורס מעמידה לשירותכם צוות שלם של מומחים מעולם הרכב, דרכם תוכלו לקבל את הייעוץ הכי מדויק בין כל סוכנויות הרכבים בישראל. עם ניסיון של כל כך הרבה שנים, אתם יכולים להיות שאתם בידיים הכי מקצועיות והכי מהימנות. מוזמנים לבדוק את קטלוג הרכבים ל-2020 כבר עכשיו.

חברת קפיטל מוטורס היא סוכנות הרכבים הכי גדולה בארץ, שמתאימה עבור כל לקוח ולקוחה את התוכנית המושלמת לרכישת רכב חדש. מחפשים אחר רכישת רכב חדש עם הניילון? קניית רכב חדש צריכה להתבצע רק מחברות מוכרות, אל תיפלו לעוקצם של נוכלים, חלילה.

בהצלחה ושתהיה נסיעה בטוחה, נעימה, נינוחה ואמינה!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו