פולקסווגן טיגואן החדש 1.5 – סקירה מלאה

פולקסווגן טיגואן 2021

אתם מוזמנים להכיר את רכב ה-SUV השני הנמכר ביותר בעולם, פולקסווגן טיגואן החדש בנפח מנוע של 1.5 ליטרים.
הרכב היחיד שהצליח לעקוף את הטיגואן בטבלאות המכירות הוא רכב TOYOTA מסוג 4RAV. אז עם המון אלגנטיות ועיצוב קובייתי מדליק, קבלו את פולקסווגן טיגואן החדשה 2021. 

אם רכב SUV  אתם מחפשים, על רכב SUV  אנחנו נמליץ לכם לנהוג.

אתם מוזמנים להכיר את פולקסווגן החדשה בדגם שלה שנקרא טיגואן, אותו רכב SUV שמככב במקום השני בטבלאות המכירות העולמיות. לא האירופאיות, העולמיות. עם מנוע של 1.5 טורבו, הדגם החדש של טיגואן מציע לנוהגים בו חישוקים של 18 אינץ'. תאורת לד מלאה בחזית, כמו כן גריל מעט גדול יותר מהטיגואן הקודמת. מה עוד פולקסווגן טיגואן 2021 מציעה לנהג? הנה כל המידע: 

 

מה פולקסווגן טיגואן מציעה בשנת 2021 לנהג? 

כסטנדרט בכל רמות האבזור, יש לכם דלת תא מטען חשמלית ונפח אחסון רב (615 ליטרים של נפח אחסון). בניגוד לחברות אחרות שמציידות את הנהג בערכת תיקון פנצ'ר, כאן יש לכם גלגל רזרבי. רמת האבזור הסטנדרטית בטיגואן היא גבוהה.

גם אם אתם רוכשים את הדגם הפחות מאובזר, בכל מקרה תהנו מלוח שעונים דיגיטלי לחלוטין. עוד כסטנדרט, יש לכם מסך מולטימדיה 8 אינץ', בקרת אקלים, מערכות בטיחות מובנות, הנעה וכניסה לרכב בלי מפתח ועוד.

פולקסווגן 2021 טיגואן
יש לכם מסך מולטימדיה 8 אינץ', בקרת אקלים, מערכות בטיחות מובנות, הנעה וכניסה לרכב בלי מפתח ועוד (קרדיט: netcarshow.com).

 

מה עוד נחשב כסטנדרט בדגמי טיגואן של פולקסווגן? 

יש לכם גם מצלמת רוורס, כמו כן מערכות היקפיות סביב הרכב. מבחינת הנתונים היבשים של הפולקסווגן, יש לכם כאן מנוע די עוצמתי. אמנם הוא רק בנפח של 1.5 ליטרים, אבל מוצמד אליו טורבו שמזרז את הנסיעה כמו שצריך.

התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש היא 9 שניות בממוצע. לא מדובר ברכב ספורטיבי, וזאת גם לא המטרה כאן. כאן יש לכם רכב SUV באיכויות גבוהות במיוחד שנחשב פופולארי בכל העולם. מדובר ברכב נוח מאוד בעיר, אבל אין ספק שנוחות הנסיעה לא נפגעת רבות בשטחי כורכר.

פולקסווגן 2021 טיגואן מבט מאחור
מדובר ברכב נוח מאוד בעיר, אבל אין ספק שנוחות הנסיעה לא נפגעת רבות בשטחי כורכר (קרדיט: netcarshow.com).

 

אילו סוגי שטחים ושבילים ניתן לצלוח עם פולקסווגן טיגואן? 

אנחנו כמובן לא מדברים על שטחים סלעיים, זו לא הסביבה הטבעית של הרכב הזה. יחד עם זאת, שבת בחוף הים ובשטחי כורכר, מומלץ מאוד. ההנעה היא הנעה קדמית סטנדרטית, אך גובה הגחון מספק בכדי לצאת עם הרכב לשבילים.
אם תרצו, יהיה ניתן לרכוש את הדגם בעל המנוע של 2.0 ליטרים.

הדגם של ה-2 ליטר מגיע גם עם הנעה כפולה של 4X4. אמנם הטיגואן לא זכה לככב בטבלאות המכירות בישראל, וזאת בניגוד לדעה הרווחת לגביו בעולם. יחד עם זאת, הוא אכן מספק חוויית נהיגה איכותית במיוחד שלא מומלץ לפספס.

 

האם כדאי לרכוש פולקסווגן טיגואן 4X4 או בעלת הנעה קדמית? 

הכול בהתאם לצרכים שלכם ובהתאם לשימוש שלכם ברכב. אם אתם יודעים שאתם חולי שטח וחייבים שבתות בדיונות, כמובן שנמליץ לכם על פולקסווגן טיגואן 4X4 בעלת מנוע בנפח 2 ליטרים.

יחד עם זאת, ניתן להנות מהרכב הזה גם אם יוצאים סך הכול לפיקניקים עם המשפחה בשבתות. יש לכם המון אחסון מאחורה, מערכות בטיחות מובנות, מולטימדיה עם WAZE לניווט בשטח וכל מה שרק צריך.

בשורה התחתונה, הטיגואן יכולה לשמש אתכם עבור נסיעות בינעירוניות, עירוניות ועבור נסיעה בשבילים. אם אתם מעוניינים לרכוש פולקסווגן טיגואן, בנקודה הזו אנחנו נמליץ לכם על ליסינג פרטי לפולקסווגן, תוכניות מימון לרכישת רכבים חדשים ועוד.

 

רכישת פולקסווגן טיגואן 2021 בחברת קפיטל מוטורס 

בחברת קפיטל מוטורס תוכלו לרכוש פולקסווגן טיגואן 2021 במחירים אטרקטיביים במיוחד. אנו מספקים שירותי ליסינג פרטי, כמו כן תוכניות מימון רכישת רכבים, 100% מימון על רכישת רכב ועוד.

בין אם אתם מעוניינים לרכוש פולקסווגן או רכב מסוג אחר, אנחנו נמליץ לכם לבצע השוואת מחירים בין סוכנויות הרכבים בארץ, אבל גם בין תוכניות הליסינג השונות.
אם הצלחתם להשיג הצעה אטרקטיבית משלנו על רכישת פולקסווגן טיגואן, אנחנו מזמינים אתכם ליידע אותנו.

סוכנות קפיטל מוטורס תעשה כל שביכולתה בכדי לנסות להשוות את הצעות המחירים השונות. צרו עמנו קשר בעבור ייעוץ לפני רכישת רכב חדש, או טרייד אין, או רכישת רכבים ב-100% מימון.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו