טויוטה סופרה 2.0 החדשה 2021  – סקירה

טויוטה סופרה

מאז שנת 2002 טויוטה סופרה לא נראתה על הכבישים בעולם. כן, ממש ככה. לאחר 18 שנים תמימות, קונצרן טויוטה משווק בפנינו את דגם ה-סופרה החדש.

ולנו? נשאר רק להיות המומים מהעיצוב הרומנטי ומהקאמבק המיתולוגי של טויוטה סופרה 2021, הנה סקירה מלאה על מכונת הנהיגה הזאת.

אם בשנת 2002 חשבנו שנפרדנו סופית מטויוטה סופרה, הרי שבשנת 2019 נוכחנו להבין שטעינו טעות חמורה. בשנת 2019 קונצרן טויוטה שיווקו את חזרתה לשוק של טויוטה סופרה, שהבינה שבימים מתקדמים טכנולוגית – יש להגיע לבושים בהתאם.

ואין ספק שטויוטה סופרה 2019 דאז הגיעה לבושה בהתאם.

כיום, בסוף שנת 2020, אנחנו מקבלים בברכה את פניה של טויוטה סופרה 2021 2.0. מישהו ביקש מכונת ספורט רומנטית, ספורטיבית, שרירית ומעוצבת למשעי ולא קיבל? קפיטל מוטורס מציגים סקירה מלאה על מכונת ספורט האספלט הזאת:

 

סקירה מקיפה הכול על טויוטה סופרה 2.0 2021 

ברגע משותף ומנצנץ בין BMW לחברת טויוטה, נוצר שיתוף הפעולה הזה אשר יצר את טויוטה סופרה 2021 2.0. אנחנו עדים כאן לשילוב מנצח ביותר בין 2 אלופות עולם, מעין שילוב מפגיז מבחינה עיצובית.

בימינו המתקדמים טכנולוגית, 2 הקונצרנים האלו כבר הבינו שחובה להפגין נוכחות על הכביש. 

ומה נאמר לכם? טויוטה סופרה 2.0 מפגינה חתיכת נוכחות בכל פנייה ובכל סיבוב, בכל ישורת ובכל מצב נהיגתי.

סליחה על השפה, אבל מדובר כאן בחתיכת בהמת נהיגה ספורטיבית שמגיעה מאובזרת עם מתלים קשיחים, הגה חד ומדויק, גלגלי 18 אינץ' (עם אופציה לשינוי), יחסי משקל מדויקים וכל מה שהנהג הספורטיבי צריך. 

טויוטה סופרה
ברגע משותף ומנצנץ בין BMW לחברת טויוטה, נוצר שיתוף הפעולה הזה.

 

יחסי משקל מושלמים בטויוטה סופרה 2021

שימו לב, יחסי המשקל כאן הם 50\50, שזה נתון מפתיע ביותר. זאת, בעקבות בניית המנוע וצורתו, המשקל שלו והחלוקה בין הסרנים. וכעת זה זמן טוב להזכיר את הפרט הבא – שימו לב, מדובר כאן במכונת נהיגה קשיחה. 

אם אתם מחפשים נסיעה מאוד רכב ומלטפת, צרו עם צוות קפיטל מוטורס קשר ותבררו פרטים לגבי מכונית SUV, כי כנראה שטויוטה סופרה היא לא בשבילכם.

הנסיעה כאן היא קשיחה וספורטיבית, בדיוק כמו שאנחנו מצפים מרכב ספורט להתנהג. טויוטה סופרה 2021 היא מאוד נמוכה ודי קשיחה, חדה ושרירית. האמת? היא מאוד מזכירה מאחורה את סדרות ה-Z של BMW.

 

ניתן לשפר ולשדרג טויוטה סופרה 2021? האם האחריות תתבטל?

עכשיו, רגע לפני שאנחנו צוללים בפרטים נוספים, אנחנו רוצים להדגיש כאן משהו חשוב. כדאי לדעת את הפרט הבא – טויוטה סופרה 2.0 2021 פתוחה לשדרוגים ולשיפורים.

כן, ממש ככה. קונצרן טויוטה דאג שמרחבי השדרוגים והשיפורים כאן יהיו גדולים. 

אתם יכולים לבצע החלפות של כונסי אוויר, החלפה של כנפון (ספוילר) מאחורה, אתם יכולים לבצע שיפור של מערכת הקירור ועוד.

אגב, חברת טויוטה אפילו קדחה חורים קטנים מתחת למכסה מנוע בכדי שיהיה ניתן להתקין קורות חיזוק . יחד עם זאת, תמיד חובה לציין את הדבר הבא – ישנם שיפורים ושדרוגים שיובילו לביטול האחריות על הרכב. וכן, זה כולל גם שיפורים מכאניים ודיגיטליים בכדי להוסיף כוחות סוס לרכב.

טויוטה סופרה מאחורה

 

מנוע של BMW בתוך טויוטה סופרה: שילוב מנצח

ואם כבר התחלנו להיכנס לעובי הקורה ולהזכיר פרטים יבשים, בואו נפתח את מכסה המנוע של טויוטה סופרה 2.0 , שהוא למעשה מנוע מתוצרת BMW.

אנחנו עדים כאן לבנייה והנדסה ברמות הגבוהות ביותר, כולל מנוע אימתני אשר לא ישכח לשאוג בכל רמזור ופנייה. 

מבחינת תא הנוסעים של הטויוטה הזו, להפתעתנו אנחנו מגלים כאן איכות חומרים גבוהה ביותר.

בשנים שעברו, חברת טויוטה לא הפגינה איזושהי יכולת עילאית בייצור חומרי גלם איכותיים בתאי הנוסעים. למעשה, זו הייתה נקודת החולשה שלהם עד היום. ליתר דיוק, עד שהגיעה טויוטה סופרה 2.0 2021.

 

כמה כוחות סוס יש מתחת למכסה המנוע של טויוטה סופרה?

כל חומרי הגלם איכותיים ביותר, כולל פלסטיקה ברמות גבוהות וללא שום קרקושים וצלילים לא רצויים במהלך הנסיעה.

אבל עם כל הכבוד לתא הנוסעים של הטויוטה הזאת, אנחנו רוצים לרגע לחזור למכסה המנוע ולפתוח אותו. הבנו שמדובר כאן במנוע של BMW, אבל מה הן היכולות שלו? 

חברת קפיטל מוטורס גאה להציג בפניכם את טויוטה סופרה 2.0 2021 אשר מגיעה עם מנוע המפיק 335 כוחות סוסים! כן, 335 כוח סוס! מנוע של BMW ועם הנעה אחורית. כן, שמעתם נכון, הנעה אחורית. מה שנקרא OLDSCHOOL.

אבל שימו לב, לא קיימת כרגע שום גרסה ידנית לרכב הזה. נכון, מבאס מאוד לגלות שרכב כזב לא מגיע עם גיר ידני, אלא רק גיר אוטומטי. יחד עם זאת, יש לכם כאן מצבי נהיגה שונים שאתם יכולים לשחק ביניהם ולשנות אותם, ככה שתרגישו כמעט כאילו יש לכם רכב עם גיר ידני.

 

קפיטל מוטורס זמינים לפנייתכם ועבור ייעוץ רכישת רכב

אין ספק, כשאתם רוכשים טויוטה סופרה 2021, אתם למעשה רוכשים רכב אשר מיוצר תחת התקנים הכי אוסטריים שיש.

יודעים מדוע? כי אמנם זו טויוטה, אך היא מיוצרת באוסטריה, מקום היוולדו של מר ארנולד שוורצנגר. בהחלט אפשר להגיד שמדובר באחד הרכבים הכי מומלצים לחובבי הנהיגה הספורטיבית. 

אם אתם צריכים מידע נוסף, הצוות של קפיטל מוטורס כאן בכדי לייעץ לכם הכי מדויק. צרו עמנו קשר ואנו נתפנה לסייע לכם בכל מה שתצטרכו.

בין אם אתם מעוניינים לרכוש טויוטה סופרה או כל רכב אחר, יש לנו עסקאות ליסינג פרטי בתנאים מעולים שכדאי לדבר עליהן. עוד השבוע אתם תוכלו להיכנס לרכב חלומותיכם ולנהוג בו כאוות נפשכם (ללא שום הגבלת נסועה כמו בליסינג תפעולי). בהצלחה!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו