נחתה בישראל: מרצדס EQC החשמלית בישראל

מרצדס eqc מבט מבחוץ

בעוד שאת הגריל האימתני עם הסמל הנודע שלה אי אפשר לפספס בשום רמזור, מרצדס EQC החשמלית נחתה בישראל ויש לנו מה להגיד עליה. מדובר במכונת נהיגה שאין לה תחרות בארץ בקטגוריה שלה. למעשה, היא די מובילה קטגוריה עצמאית משל עצמה. בואו נכיר את היפהפייה הגרמנייה הזו.

 

אם אתם מחפשים אחר איכות וסגנון, ביצועים ואמינות, סטייל אמיתי ושרירים מגרמניה – מצאתם את מרצדס EQC החשמלית הראשונה שאי פעם יובאה לישראל.

בימינו ישנו גל ענק ומשמעותי ביותר של מכוניות חשמליות אשר פוקדות את הארץ. בעוד שחלק מהמכוניות מציעות טווחי נסיעה של 200 ק"מ בלבד, כאן יש לכם סוללת ליתיום אשר מספקת טווח נסיעה של כ-300-400 ק"מ בהטענה אחת של סוללה.

כמובן, יש לכם נקודות שירות ועמדות הטענה מפוזרות בלוקיישנים שונים בארץ.

זאת, בכדי שתוכלו לטעון את הסוללה במקרה שהיא נגמרת ואתם מחוץ לביתכם.

בואו נדבר על מכונת הנהיגה הזאת ונכיר אותה קצת יותר לעומק, מרצדס EQC – סקירה מלאה על ידי צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס.

 

סקירה מלאה על החשמלית הראשונה של מרצדס בישראל – EQC

מחפשים אחר מרצדס חשמלית לחלוטין? אתם מחפשים אחר מרצדס EQC החשמלית הראשונה שאי פעם הגיעה למחוזותינו של ארץ ישראל.

לפני שאנחנו מתארים לכם את הרכב מבחוץ וסוקרים אותו, בואו לרגע ניכנס פנימה בכדי להבין באילו סוגי חומרי גלם איכותיים מדובר.

כמובן, פנים הרכב מכוסה בעור איכותי, לא בד ולא פלסטיק. יש לכם תאים אשר נפתחים בין המושבים, שם אתם תמצאו שקעים של USB ועוד שלל שקעים אחרים.

אם אתם רוכשים את המרצדס EQC בדגם ה-AMG, אתם נהנים גם מהגה ספורט קטן וכיפי במיוחד לאחיזה. כמובן, הגה עור גם כן.

mercedes eqc פנים הרכב
כמובן, פנים הרכב מכוסה בעור איכותי, לא בד ולא פלסטיק. (קרדיט: mercedesbenzofakron.com)

 

פנים הרכב ועוד קצת מידע על מרצדס EQC חשמלית

מאחור יש לכם המון מרחב לראש ולרגליים, בדיוק כמו שמרצדס יודעים לייצר.

כמובן שמרצדס ציידו את המושבים האחוריים עם בקרת אקלים נפרדת, כך שאתם יכולים לשלוט על המיזוג היוצא לאזור האחורי של הרכב.

מבחינת שקעים של טעינות, יש לכם כאלו גם במושבים האחוריים מתחת לפתחי המיזוג.

בואו נעבור לדבר על תא המטען של המרצדס הזו. יש לכם תא מטען ענק ומאוד מרווח עם האפשרות להסרה של המדף העליון וגם האפשרות של קיפול המושבים. כשאתם מקפלים את אלו, אתם יכולים להכניס לכאן מיני מקרר. ממש ככה.

 

אופציית הובלה של אלמנטים עד 2 מטרים בתא המטען

תא המטען מגיע עם האופציה של הובלת דברים עד 2 מטרים. אם תצאו לקמפינג עם הרכב, תוכלו אפילו לשים מזרן מאחור ולישון עליו. מדהים.

אגב, תא המטען של מרצדס EQC נפתח עם בעזרת "בעיטה". אתם מסמנים עם הרגל מתחת לבגאז' והדלת נפתחת – מדהים.

מבחינת מכסה המנוע, יש לכם 2 מנועים כאן. המנוע הקדמי מיועד לנסיעות קצרות, בעוד שהמנוע האחורי נכנס לפעולה כאשר מתחילים להאיץ עם הרכב.

למעשה, מדובר על 5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. נו, לא רכב ספורט טהור? אין ספק, מרצדס הלכו כאן על קו מאוד ברור של שילוב.

 

שילוב בין רכב יוקרתי לרכב ספורטיבי ואלגנטי במיוחד

השילוב הוא בין רכב מנהלים חשמלי ומפואר לרכב עם נתוני ספורט לכל דבר.

מהירות מקסימלית ברכב זה – 180 קמ"ש. והבטחנו לכם שנעבור לסקירה של חוץ הרכב, אז בואו נדבר על החלק הקדמי שלו. מקדימה אתם יכולים לראות פנסי לד מדהימים ביופיים ועיצוביים במיוחד.

האמת מזכיר מאוד את הפורשה הידועה. יש לכם 4 מצלמות מובנות ברכב בדגם ה-AMG, שמקיפות את הרכב מכל הכיוונים. ככה תוכלו לקבל נתונים על לוח המכוונים הדיגיטלי בכל עת ומכל כיוון.

גם אם יש רכב בשטח המת בזמן נסיעה, המצלמות ידווחו לכם על זה. אגב, יש כאן מערכת בטיחות מובנית שנועדה בדיוק לשם כך – לדווח לכם על סכנות באמצעות המצלמות.

מרצדס eqc מבט מבחוץמקדימה אתם יכולים לראות פנסי לד מדהימים ביופיים ועיצוביים במיוחד. (קרדיט: MBUSA)

 

עוד קצת על מרצדס חשמלית EQC בישראל

עוד מבחוץ, יש לכם כמובן גם מערכת של מפלטים כפולים, שמפיקים בדיוק את הסאונד ה"מפחיד" הזה שמרצדס יודעים להפיק. מדובר בצליל יפהפה שגורם לכם להבין כי הרכב הזה יחיד במינו. מבחינת טכנולוגיה ודיגיטציה, אין ספק שמדובר כאן במרצדס.

כשאתם מתיישבים ברכב, אתם יכולים מיד לתת פקודות קוליות למערכת הקולית המובנית בה. רוצים לבקש מהמערכת הקולית להתקשר ליקיריכם? בפקודה קולית תעשו זאת וללא שום נגיעה בטלפון שלכם.

עוד ברשימת ההפתעות הטכנולוגיות ברכב הזה, יש לכם גם סט כפתורים על דלת הנהג. סט הכפתורים הזה בעצם מאפשר לכם לשמור בזיכרון של המערכת את סגנון הישיבה שלכם ברכב.

 

שמירת מצבי כוונון של מושבי נהג ונוסע במרצדס EQC חשמלית

אם מישהו משנה לכם את הכיוון של המושב ואת הגובה שלו, אתם מבקשים מהמערכת להחזיר את הכיוון של המושב לקדמותו. אגב, יש כאן אפשרות לזכור גם את הכיוונון של המושב של הנוסע, לא רק של הנהג. כמובן, יש לכם כאן גם מסך TOUCH SCREEN שמתפקד בתור מסך מולטימדיה.

עשינו לכם חשק לרכוש מרצדס EQC חשמלית ראשונה בישראל? אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו, חברת קפיטל מוטורס. חברת קפיטל מוטורס מייעדת עבור לקוחותיה את תנאי הליסינג הפרטי הכי אטרקטיביים שיש בימינו בשוק בארץ.

בין אם אתם רוצים לרכוש מרצדס EQC או כל סוג רכב אחר, אנחנו כאן בכדי לספק לכם תנאי ליסינג פרטי עם ריביות נמוכות. צריכים מידע נוסף לגבי מימון על מרצדס EQC? אנחנו זמינים. בהצלחה!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו