סקודה אניאק iV – הקרוסאובר החשמלי הראשון של סקודה

סקודה אניאק 2021

אם אתם מחפשים אחר מידע הקשור ברכב הפנאי של סקודה, אתם חלוצים שיודעים מה טוב בשבילכם. עד היום, סקודה מעולם לא שיווקו בפנינו רכבי פנאי ושטח, מה שמעלה שאלה מעניינת: כיצד התרשמנו מהרכב אניאק iV – הקרוסאובר החשמלי הראשון של סקודה? הנה הסקירה המלאה על התופעה החדשה בשטח.

ברור לכולנו שלא חסרות מכוניות פנאי ושטח בארץ ישראל על הכבישים, במיוחד בשנים האחרונות למעשה. אנחנו רואים עשרות אלפי מכוניות שנמכרות בכל חודש בישראל, ובימינו נהגים רבים מעדיפים רכבי פנאי ושטח.

אמה-מה, עד היום לא זכינו לראות מקונצרן סקודה רכב פנאי ושטח אמיתי שעונה על הדרישות והציפיות של הנהג הישראלי.

בנקודה הזו של 2020-2021, לפצע סקודה הגיחו עם אניאק iV – הקרוסאובר החשמלי הראשון של סקודה. מה חשבנו עליו וכיצד התרשמנו ממנו? הנה דקירה מלאה על רכב פנאי ושטח אמיתי מבית קונצרן סקודה.

 

אניאק iV – הקרוסאובר החשמלי הראשון של סקודה בסקירה מלאה

מכל אספקט, בחינה והיבט – מדובר כאן בסקודה. קשה לפספס את קווי העיצוב הקלאסיים שאנחנו כל כך מכירים מקונצרן סקודה כבר שנים רבות. למעשה, אם מסתכלים על הסקודה הזו מבחוץ, במבט ראשוני היא מזכירה מאוד את הסקודה SUPERB המוכרת.

אבל אל תתבלבלו, מדובר כאן ברכב פנאי ושטח לכל דבר. נכון, אתם ממש לא תוכלו לקחת את הסקודה הזאת לשטח סלעי או לתוואי שטח הררי, אבל בשבילים היא בהחלט מספקת. חשוב לדעת, אניאק iV – הקרוסאובר, הוא רכב SUV בקטגוריית קרוסאובר.

סקודה אניאק 2021
מזכירה מאוד את הסקודה SUPERB המוכרת (קרדיט: carwow.co.uk)

 

האם מדובר באמת ברכב שטח? סקודה אניאק 2021

למעשה, לא מדובר כאן ברכב שטח, אלא ברכב שיכול לכבוש שבילים בשבת עם הילדים בכיף. סקודה ייצרו את הרכב הזה עבור הקהל הישראלי כמעט בהזמנה אישית. כמובן שלא באמת, אבל אין ספק שהרכב הזה מתאים לנהג הישראלי.

אם רוכשים את הגרסה המפוארת של אניאק iV – הקרוסאובר החשמלי הראשון של סקודה, זוכים לקבל אותה עם גלגלי מגנזיום גדולים ואימתניים, מפלט כפול ועוד אבזור חשוב שיש בימינו במכוניות. ואם כבר מדברים על אבזור, בואו לרגע נדלג פנימה אל תוך תא הנוסעים של היצור המופלא הזה בקטגוריית SUV.

 

בואו ניכנס פנימה אל תוך תא הנוסעים של סקודה אניאק 2021

בפנים אנחנו רואים איכות חומרים מהגבוהות בשוק. יש לכם כאן דיגיטציה מלאה וכפתורים דיגיטליים לכל מטרה, כמו כן גם לוח מכוונים דיגיטלי. בגרסה המפוארת אתם תהנו מגג פנוראמי עשוי זכוכית, מה שלא קיים בגרסאות המאובזרות באבזור בסיסי.

יש לכם בתוך הרכב בקרת שיוט מתקדמת אשר מאפשרת לכם להנות מנסיעות ארוכות בארץ, בין אם הנסיעה היא למטולה או לאילת. מעבר לבקרת שיוט, כמובן שיש לכם כאן גם מערכת בלימה אוטונומית אשר מחליטה על דעת עצמה פעולות חשובות במהלך בלימת חירום.

סקודה אניאק מבט פנימה
בפנים אנחנו רואים איכות חומרים מהגבוהות בשוק (קרדיט: carwow-uk)

 

עוד פיצ'רים שכדאי להכיר בסקודה אניאק הקרוסאובר החדש

כמובן, יש לכם פיצול מלא של בקרת אקלים למושבים האחוריים.

ואם כבר הזכרנו את היושבים במושבים האחוריים, הם נהנים כאן מאיכות רצינית ביותר של מושבים. יש המון מרווח מאחורה, כמוכן גם מקדימה ומעל הראש.

גם אם אתם מאוד גבוהים, עדיין ראשכם לא ייגע ולא יגיע לתקרת הרכב, כך שממש לא מדובר כאן ברכב מיני או סופר מיני. מדובר ברכב שיכול לקחת אתכם בכיף ובאהבה רבה לשבת בחיק הטבע עם המשפחה. למעשה, בתא המטען יש לכם מקום בערך ל-4 מזוודות של ביגוד וציוד.

 

למי סקודה אניאק מיועדת בעיקר?

אניאק iV – הקרוסאובר החשמלי הראשון של סקודה, היא מכונית שאינה מיועדת לקהל יעד ספציפי.

היא פשוט מיועדת לכל נהג ונהגת, ממש ככה. אם אתם צריכים את הרכב הזה למטרת נסיעות קצרות לעבודה בבוקר, הוא ישרת אתכם נאמנות ובשיא הנוחות והאיכות.

יחד עם זאת, אם אתם צריכים את אניאק iV עבור נסיעות בינעירוניות, אתם זוכים כאן לאיכות נסיעה מהסרטים.

הבידוד כאן שודרג, ואנחנו כמובן מדברים על הבידוד שאתם נהנים ממנו מהנסיעה בחוץ. אתם נוהגים ברכב מבלי לשמוע שום רעשים כמעט מבחוץ, בטח שלא רעשי רקע שמטרידים נהגים בזמן הנסיעה.

סקודה אניאק מבט מאחור
אתם נוהגים ברכב מבלי לשמוע שום רעשים כמעט מבחוץ, בטח שלא רעשי רקע שמטרידים נהגים בזמן הנסיעה (קרדיט: carwow-uk).

 

איכויות חומרים מהגבוהות ביותר בסקודה אניאק 2021

אתם לא תשמעו כאן קרקושים בפלסטיק, בטח שלא מחומרי הגלם האיכותיים שסקודה דאגו לספק כאן בתוך תא הנוסעים. אם אתם רוכשים את אניאק iV – הקרוסאובר החשמלי הראשון של סקודה בגרסתה המפוארת, אתם גם מקבלים את האפשרות לבחור צבע.

חשוב לציין, בחלק מהמקרים ניתן גם לבחור צבע בגרסאות המאובזרות באבזור בסיסי. בכדי לוודא זאת, תוכלו ליצור קשר עם מחלקת השירות הטלפוני של חברת קפיטל מוטורס – ליסינג פרטי על אניאק iV – הקרוסאובר החשמלי הראשון של סקודה.

 

רכישת סקודה אניאק בתנאי ליסינג פרטי עם ריבית נמוכה

חברת קפיטל מוטורס מספקת תנאי מימון 100% על רכישת רכבים חדשים, כולל תנאי ליסינג בריביות נמוכות מאוד.

אם אתם צריכים מימון על אניאק iV – הקרוסאובר החשמלי הראשון של סקודה, אנחנו עובדים אל מול גורמי המימון המובחרים והמהימנים בישראל. מעבר לגורמי מימון בנקאיים, אנחנו גם עובדים אל מול גורמי מון חוץ בנקאיים אשר מאפשרים תנאי הלוואת מיטביים.

לבסוף, הכי חשוב שתיכנסו לרכב החלומות שלכם בתנאי הליסינג הפרטי הכי נוחים. חברת קפיטל מוטורס זמינה לפנייתכם, גם אם ברצונכם להתייעץ ללא כל מחויבות. צרו עמנו קשר, אנחנו נעשה הכול בכדי לתפור לכם עסקה בהתאמה אישית ובתנאים הכי טובים. מעדיפים רכב אחר על פני סקודה אניאק 2021? דברו איתנו ונסייע לכם באופן הכי מדויק. בהצלחה!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו