בדקנו: מי הוא רכב הפנאי הבטיחותי ביותר

וולוו XC40 חשמלית החדשה

מחפשים אחר רכב הפנאי הבטיחותי ביותר שקיים בשנת 2020? אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הכי מומלצים והכי נפוצים על הכבישים ב-2020: רכבי פנאי ושטח, רכבי SUV ועוד. על הדרך, אנחנו הולכים לדבר קצת גם על קטגוריות אחרות של רכבים. בשביל הכיף. 

כשמדברים על רכבים בטוחים או רכבי פנאי בטוחים, באותו המשפט חובה לדבר גם על מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים. נכון, אנחנו מדברים על אותן מערכות שאמנם מצפצפות באופן קצת מרגיז ברכב כשאנחנו סוטים מהנתיב או מתקרבים מהר מדי לרכב שלפנינו, אבל בהחלט מסייעות בהצלת חיים על הכביש. אז אם זה ככה, האם מכונית בטוחה היא מכונית שחייבת להיות מותקנת בה מערכת מתקדמת למניעת תאונות דרכים?

 

האם מכוניות עם מערכות מתקדמות למניעת תאונות בטוחות יותר?

ובכן, לפחות על פי החוק, זהו אכן המצב. במילים אחרות, כיום החוק מחייב בהתקנת מערכות אלו. אבל חשוב מאוד לדעת את הפרט הבא: אינכם חייבים להתקין מערכות מקוריות ברכב שלכם ולשלם סכומי כסף גבוהים, או להיות מחויבים למתקינים ספציפיים. 

בעוד שבתחילת שנת 2018 נכנסה תקנה חדשה שמחייבת בעלי רכבים בהתקנת מערכות מתקדמות למניעת תאונות, רוב בעלי הרכבים כיום מסתפקים בהתקנה של מערכות שאינן מקוריות. במילים פשוטות יותר, אתם בהחלט יכולים להרגיש חופשי להתקין במכונית שלכם מערכת שאינה מקורית, אך עדיין עושה את העבודה כמו שצריך.

 

רכבי פנאי ב-2020 עם מערכות מובנות למניעת תאונות דרכים

כיום ישנם לא מעט רכבי פנאי ורכבים אחרים אשר מגיעים עם מערכות מתקדמות כאלו, שמותקנות כבר מראש ברכב עצמו. נכון לשנת 2020, הרכבים הבאים מגיעים עם מערכות כאלו מותקנות כבר מראש: 

אופל גרנדלנד, VOLVO V40, טויוטה C-HR, טויוטה ראב-4, יונדאי טוסון שכיכבה בטבלאות המכירה בשנים האחרונות, מיצובישי ASX המוצלחת והפופולרית החל משנת 2018, מיצובישי אאוטלנדר המדהימה ועוד.

 

פינוק אמיתי ברכבי פנאי ושטח: אמינות, בטיחות ונוחות

אם תרצו באמת להתפנק, אנחנו בחום ממליצים על רכבים כמו מיצובישי אקליפס קרוס, שמגיעים גם הם עם מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים. ניסאן X טרייל כיום נחשבת גם היא כרכב פנאי בטוח מאוד, והיא מגיעה עם מערכות מתקדמות מותקנות גם כן. 

מיצובישי אקליפס קרוס החדשה

אגב, לגבי הניסאן הזו, מדובר בדגם מוצלח ביותר שאמנם לא נראה בכמויות על כבישי ישראל, אבל בהחלט מורגש בשטח ובדרכי הכורכר כאיכותי ביותר. אוקי, אם מדברים על איכויות של פנאי ושטח (שטח קל בלבד), מדברים על ניסאן קשקאי, שאנחנו רואים אותה בעצם כמעט בכל פינה ובכל כביש או נתיב בארץ. 

 

ניסאן קשקאי וקיה ספורטאז': הסטטוס שמגיע עם הרכב

ניסאן קשקאי מככבת גם היא בטבלאות המכירה בשנים האחרונות, בדומה לכוכבת האגדית – קיה ספורטאזס'. אם מדברים על מכוניות שנחשבות בטוחות, הרי שחובה להזכיר את הכוכבת שמוכרת עשרות אלפי מכוניות כל שנה ויותר – קיה ספורטאז'. 

בכל אופן, כדאי גם לדעת שהספורטאז' עומדת בהצלחה במבחני הריסוק המחמירים ו"מוציאה" גם ציונים טובים מאוד באותם מבחני ריסוק. אוקי, ואם מדברים על מכוניות בטוחות ל-2020, מדברים גם על מכוניות כמו סקודה קארוק. המכונית הזו מגיעה עם במערכת בלימת חירום אוטומטית, יחד עם זיהוי של הולכי רגל המגיעים לפני הרכב.

סקודה קארוק החדשה

המכונית הזו מגיעה עם במערכת בלימת חירום אוטומטית, יחד עם זיהוי של הולכי רגל המגיעים לפני הרכב. (קרדיט: קפיטל מוטורס).

 

עם אילו פיצ'רים נוספים מגיעה סקודה קארוק?

הסקודה הזו גם מגיעה עם מערכות התרעה על סטייה מנתיב, בדומה למכוניות בטוחות אחרות שהמלצנו לכם עליהן כאן למעלה. 

באופן כללי, בין אם אתם מחליטים לרכוש סקודה, פג'ו או כל רכב אחר, כדאי לדעת שכיום ניתן לקבל ייעוץ אונליין מסוכנויות כמו קפיטל מוטורס. מעוניינים לרכוש רכב חדש? כדאי לדעת, בעלות של 100,000 ₪ בממוצע, ניתן כיום לרכוש רכב חדש! רוצים דוגמה?

 

ישנם באמת רכבים לרכישה באינטרנט בעלויות של 100,000 ₪?

אל תספרו לאף אחד שגילינו לכם, אבל דאצ'יה דאסטר החדשה נמכרת בסכום ממוצע בשוק של 100,000 ₪ בערך. שמעתם נכון, אתם יכולים כבר מחר לנהוג על רכב חדש בתמורה לסכום זה. אגב, בשנת 2020 קונצרן דאצ'יה גם שיווק עבורנו דגם של 4X4, כיאה לקונצרן מפנק שכזה. 

למי שפחות מכיר את המותג של דאצ'יה, מדובר ברכב רומני שנרכש על ידי חברת רנו הצרפתייה. כשלוקחים את האמינות של דאצ'יה ומוסיפים לה את הנוחות הצרפתית שרק הצרפתים יודעים לייצר, מקבלים משוואה מנצחת. ומה יותר מנצח מאשר דאצ'יה דאסטר חדשה ובמחירים SUPER אטרקטיביים?

 

רכישת רכב חדש | קניית אוטו ב-2020: כדאי או לא?

בין אם אתם מעוניינים לרכוש רכב כזה או אחר, חברת קפיטל מוטורס מזמינה אתכם להתייעץ איתה. החברה מעמידה לרשותכם צוות שלם של מומחים בענף הרכב, שיתאימו עבורכם רכב בהתאמה אישית. אתם יכולים להנות מעסקאות של 100% מימון, מעסקאות של רכישת רכב חדש, טרייד אין ועוד. 

בין אם אתם אוהבים רכבי פנאי, רכבים ספורטיביים או אולי ג'יפים, חברת קפיטל מוטורס תדע להתאים לכם את הכלה המיועדת. צרו קשר עוד היום ובררו לגבי מבצעים על רכבים חדשים בתקופת הקורונה.

 

ייעוץ לפני רכישת רכב חדש אונליין

הרי זה ברור שללא ייעוץ נכון ומקצועי לפני רכישת רכב אונליין, יהיה מבלבל לבחור את הרכב שילווה אתכם בשנים הקרובות. נכון, יש בינינו גם נהגים שמבינים דבר או שניים במכוניות, ואולי השירות של ייעוץ רכישת רכב חדש הוא פחות בשבילם. יחד עם זאת, מכל מלמדי השכלתי. 

במילים אחרות, תמיד כדאי לנסות וללמוד מניסיונם של מומחים בעולם הרכב. צריכים ייעוץ נוסף לפני קניית אוטו חדש? אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם קפיטל מוטורס, אחד מנציגי החברה יעמוד לשירותכם.

בהצלחה!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך