ליסינג פרטי ללא מקדמה – כל מה שצריך לדעת

על עסקת ליסינג פרטי ללא מקדמה

עסקת ליסינג פרטי ללא מקדמה זה בעצם ליסינג מימוני שמוצע לצרכנים פרטיים. נכון שליסינג נתפס יותר כפתרון לחברות וארגונים, אבל בשנים האחרונות בעקבות אימוץ טרנדים שמקורם בשוק הרכב של ארצות הברית, יותר ויותר ישראלים מבינים את היתרונות העצומים הגלומים בליסינג הפרטי.

הרעיון בליסינג פרטי הוא שהצרכן משלם על השימוש ברכב והוא מוחזק בידיו להלכה, אבל הבעלות על הרכב נשארת בידי חברת הליסינג. למה לעשות את זה? הנוחות של ליסינג פרטי ללא מקדמה מאפשרת להתחדש ברכב מהניילונים כל 3 שנים, בלי לשלם מקדמה ובלי לשלם בסוף התקופה.

יש אנשים שזה מרתיע אותם ואלו הן הסיבות הנפוצות:

רישום רכב בבעלות חברת ליסינג

ללקוח אין בעלות על הרכב ובכל זאת עליו לשלם עבורו את כל ההוצאות. במידה וייבחר לקנות אותו בסוף התקופה יצטרך להעביר בעלות לעצמו כאשר הבעלות הקודמת תמיד תישאר 'ליסינג'.

ירידת ערך של לפחות 15% כל שנה

ירידת ערך של רכבים חדשים היא משמעותית יותר מזו של רכבי יד שנייה.

הסכום שנדרש לרכישת הרכב בסוף התקופה

בקבלת רכב ללא תשלום מקדמה, בסוף התקופה תיהיה יתרה גבוהה יותר לתשלום.

ליסינג פרטי ללא מקדמה

עם מקדמה או ללא מקדמה – זאת השאלה

גם בעסקת ליסינג פרטי ללא מקדמה – משתלם יותר לשלם מקדמה

רוב סוכנויות הרכב שמציעות ליסינג פרטי דורשות מקדמה כחלק מהדיל ומדובר במקדמה לא קטנה של לפחות כ-20% ממחיר הרכב. כלומר, אם אנחנו מדברים על משפחתית איכותית ייתכן שתצטרכו להכניס את היד לכיס ולשים כשלושים אלף ש"ח על השולחן.

וזה סכום די משמעותי עבור צרכנים רבים. לכן, בשונה מארצות הברית בה כ-90% מעסקאות הרכב מושתתות על סוג כזה או אחר של ליסינג פרטי/מימוני, בישראל השיטה הזו רלוונטית ומשתלמת רק לחלק קטן מהצרכנים הפרטיים. לאלו שיש את היכולת הכספית לשלם סכום גבוה מאוד עבור מקדמה ולאחר מכן לשלם גם תשלום חודשי למשך 3 שנים.

הפתרון האידיאלי עבור מי שממחזיק ברכב ומעוניין לשדרג אותו,יכול לעשות עסקת טרייד-אין ולהחליף אותו ברכב חדש מליסינג. הרכב הישן ישמש את הסכום הדרוש במקום מקדמה כדי להוזיל את סכום ההחזר החודשי ואת סכום היתרה בסוף התקופה.

רפיטל מוטורס היא סוכנות הרכבים המובילה בישראל בזכות שאיבת המודל האמריקאי לעסקאות הליסינג שלה. האינטרס שלנו הוא שתתחדשו ברכב בלי לשלם מקדמה מההון העצמי שלכם. יצרנו עסקה פשוטה בתשלום חודשי קבוע לאורך כל תקופת הליסינג (3 שנים), שבסופן תוכלו להחליט האם לקנות את הרכב בפריסת תשלומים נוספת או להחזיר אותו ולצאת שוב עם רכב חדש.

בדקו את זכאותכם לעסקת ליסינג פרטי ללא מקדמה כבר עכשיו!

בעסקת ליסינג פרטי נבדוק את זכאותכם לעסקת מימון משתלמת, נייעץ בבחירת רכב ונבנה יחד איתכם מסלול שמתאים בול לתקציב והצרכים שלכם.

סוכנות קפיטל מוטורס פתח תקווה

הראשונה לתת ליסינג פרטי ללא מקדמה

במהלך 2004 התחילה חברת קפיטל מוטורס את המהפכה לטובת צרכני כלי רכב חדש. המהפכה עבור הנהג הישראלי הגיעה כשבקפיטל מוטורס התחילו להפעיל את מודל  "100% מימון ללא מקדמה" ומאז הצטרפו למשפחה מעל  ל-25,000 לקוחות. מטרת המסלול היא לאפשר לכל לקוח לקנות רכב חדש בלי לשלם כסף מהונו האישי – רק תשלום חודשי קבוע, בדיוק כמו תשלום שכירות או עבור ביטוח.

בעקבות עלייה בביקוש לרכבים חדשים במסלול 100% מימון, סוכנויות רכבים נוספות למדו את השיטה  והתחילו ליישם אותה בעצמן. לאחר מכן, יחד עם השקת 'קפיטל ליס' – מסלול הליסינג המימוני של קפיטל מוטורס, פותח מודל מהפכני לקבלת רכב חדש ללא מקדמה בעסקת ליסינג.

ליסינג פרטי ללא מקדמה מגלם בתוכו לא רק יתרונות כספיים ופיתרון פיננסי מעולה לנהג הישראלי, הליסינג הפרטי של קפיטל מוטורס מאפשר לבחור כל רכב בכל רמת גימור, סגירת ביטוח בתנאים משופרים, טרייד-אין לרכב הישן והתחייבות לטרייד-אין עתידי לכל רכב שהלקוח ירצה.

רנו ארקנה תנאי רכישה מיוחדים

כל שירותי הליסינג הפרטי במקום אחד 

בעבר, כדי להתחדש ברכב היה צורך להתרוצץ בין הסוכנויות השונות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

היום, בשירות קפיטל ליס אתם יכולים לבחון את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהרכבים אל מול יועץ אישי אחד. זה כולל גם  השוות מחירים ותנאים ולהגיע לסניף רק אחרי שקיבלתם את ההצעה הטובה ביותר.