מה זה ליסינג תפעולי ולמה לא כדאי ללקוחות פרטיים?

מרצדס

ברוכים הבאים לשנת 2020, השנה בה אנחנו רואים יותר ויותר מכוניות חדשות על הכבישים ומסוגים בהחלט מגוונים. בין אם אתם מעוניינים ברכישת רכב משפחתי, SUV, 4X4 או כל סוג רכב אחר, אתם וודאי מתלבטים בין עסקאות הליסינג השונות.

אז בואו נסביר לגבי ליסינג תפעולי, מדוע לא מומלץ ללקוחות פרטיים?

בעוד שכבישי ישראל מתמלאים ונהיים יותר ויותר גדושים במכוניות חדשות, נשאלת השאלה: כיצד אנשים מסוגלים להרשות לעצמם רכישת מכונית חדשה יד 00? ובכן, אם עדיין לא נתקלתם במושגי הליסינג ושיטות החכירה השונות של רכבים, אנחנו מזמינים אתכם להכיר קצת יותר לעומק את הנושא של ליסינג פרטי, ליסינג תפעולי ואת ההבדלים ביניהם. כך תרכשו רכב חדש ב-2020 וללא אותיות קטנות בחוזה העסקה:

 

רכישת רכב היא אחת ההחלטות הכלכליות החשובות שתבצעו 

אין ספק, רכישת רכב היא החלטה חשובה, עליה צריך להתעכב ולוודא שאתם מקבלים את התמורה ההוגנת והמלאה לכספכם.

בסופו של דבר, גם אם אתם צריכים "סך הכול" רכב שינייד אתכם מנקודה א' לנקודה ב', אתם בכל מקרה תשמחו לנהוג על רכב מהנה ולא ברכב חבוט, נכון? 

אם כך, גם אם אתם נמנים בין האנשים שאומרים לעצמם "סה"כ רכב, מה זה משנה מה אני אקנה", אנחנו רוצים להמליץ לכם להתחיל לשנות מעט את דפוס החשיבה.

מדוע? מכיוון שבימינו, ישנן כבר דרכים מעולות לרכוש רכבים מהנים לנהיגה, רכבים חדישים שיספקו לכם את התחושה הנפלאה הזו של רכב בטיחותי, אמין, לא נתקע בצידי הכביש ולא יקר לתחזוקה. ממש ככה.

 

רכישת רכב חדש יד 00 ק"מ 00 ב-2020

אז כיצד תרכשו את הרכב הבא שלכם? ובכן, אם אתם לקוחות פרטיים, אנחנו ממש לא ממליצים לכם על עסקאות של ליסינג תפעולי.

בעוד שעסקאות אלו יכולות להתאים באופן מושלם לעובדי חברות וארגונים, לקוחות פרטיים בדרך כלל לא יפיקו תועלת מעסקאות ליסינג תפעולי. 

אפילו יותר מזה, בואו נדייק את המילים שלנו, אם לקוח פרטי מחליט ללכת על עסקה של ליסינג תפעולי, הוא צריך לבדוק בשבע עיניים את חוזה העסקה.

מדוע? מכיוון שישנם סעיפים מסוימים בחוזים של ליסינג תפעולים, שפשוט אינם הוגנים כלפי לקוחות פרטיים, בלשון המעטה. 

 

מתי עסקת ליסינג תפעולי לא תשתלם ללקוחות פרטיים? 

לדוגמה, בדרך כלל בליסינג תפעולי יש הגבלה על נסיעה. במילים אחרות, הגבלת קילומטראז'.

מאחר שאתם לקוחות פרטיים ומעוניינים להשתמש ברכב לצרכיהם המגוונים והשונים, רוב הסיכויים שאתם לא תרצו שכמות הקילומטרים שאתם גומעים בשנה תהיה מוגבלת. 

נעבור לסעיף הבא, שבדרך כלל יהיה בעייתי עבור לקוחות פרטיים בעסקאות ליסינג תפעולי, הסעיף של סוג הרכב עצמו.

שימו לב לפרט SUPER חשוב – בעסקאות ליסינג תפעולי בדרך כלל נמכרים רכבים ברמות אבזור פשוטות ובסיסיות. 

ליסינג תפעולי
רוב הסיכויים שאתם לא תרצו שכמות הקילומטרים שאתם גומעים בשנה תהיה מוגבלת. (קרדיט: pexels.com).

 

טיפים לגבי רכישת רכב חדש בעסקאות ליסינג פרטי

אם תרכשו רכב חדש מיבואן או מסוכנות כמו קפיטל מוטורס, אתם בדרך כלל תוכלו לקבל רמות אבזור גבוהות יותר ברכבכם החדש. יותר מזה אפילו, אתם בדרך כלל תוכלו לקבל כל מיני תוספות שניתן להתמקח עליהן. 

עסקאות ליסינג? בדרך כלל אין תוספות ואין אפשרות לשדרג את רמות האבזור. זאת ועוד, עסקאות ליסינג פרטי גם בדרך כלל כוללות הגבלות לגבי נהגים חדשים. מאחר שאנשים מעוניינים גם לרכוש רכבים משפחתיים ולאפשר לילדי המשפחה לנהוג, סעיף זה עשוי להיות בעייתי עבור לקוחות פרטיים. 

 

עסקאות ליסינג תפעולי VS ליסינג פרטי: מה הכי משתלם ללקוח הפרטי?

לרוב, עסקאות ליסינג תפעולי כוללות בתוכן גם סעיפים שונים לגבי עלויות של השתתפות עצמית בביטוחי הרכב.

מאחר שחברות הליסינג התפעולי עובדות עם חברות ביטוח משלהן, העלויות של ההשתתפות העצמית עשויה להיות לא נמוכה בעליל. 

לרוב, יהיה מומלץ לבטח את הרכב בסוכנות ביטוח שאתם מוצאים בכוחות עצמכם. אחד הסעיפים הכי חשובים שכדאי להכיר בעסקאות הליסינג התפעולי, הוא הסעיף הנקרא "השבת הרכב לקדמותו".

ובכן, זהו סעיף שבהחלט יכול להיות בעייתי עבור לקוחות פרטיים אשר מעוניינים לרכוש רכב חדש.

 

מה הוא סעיף "השבת הרכב לקדמותו" בליסינג תפעולי?

הסעיף הזה, בעצם אומר שבסוף עסקת הליסינג התפעולי, אתם למעשה תצטרכו לשלם על כל הנזקים הכי קטנים והכי גדולים שנגרמו לרכב, הן מבחינה קוסמטית והן מבחינה של פלסטיקה, הן מבחינת פחחות, צבע ומרכב. 

לאחר שהבנו עד כמה עסקאות ליסינג תפעולי עשויות להיות לא משתלמות ללקוחות פרטיים, אנחנו רוצים להמליץ לכם על עסקת ליסינג פרטי ללקוחות פרטיים על רכישת רכב חדש יד 00 עם ק"מ 00. מעוניינים לרכוש רכב חדש?

 

רכישת רכב חדש קפיטל מוטורס 100% מימון ובלי אותיות קטנות

אתם מוזמנים להיכנס עוד היום לסוכנות הרכבים המקצועית ביותר בארץ, סוכנות קפיטל מוטורס. בין אם אתם מעוניינים לרכוש רכב משפחתי, SUV, ספורטיבי או אולי גם ג'יפ עירוני, צוות המומחים שלנו יהיה מוכן ומזומן לספק לכך ייעוץ רכישת רכב חדש. 

אנחנו עוסקים בייבוא מקביל של רכבים מסוגים שונים ומקטגוריות מגוונות, ככה שאתם יכולים למצוא אצלנו את סוגי הרכבים הכי מדויקים לצרכיהם. אגב, כדאי לדעת, בסוכנות קפיטל מוטורס גם תוכלו לבצע טרייד אין לרכב הישן שלכם.

אם אתם מעדיפים שלא להתעסק עם מכירת רכב בשוק הפרטי, עסקה של טרייד אין וליסינג פרטי יכולה להיות בדיוק מה שאתם מחפשים אחריו.

אנחנו מזמינים אתכם לקבל מאיתנו את הצעת מימון לרכב חדש אטרקטיבית ביותר עבור רכישת רכב חדש. אל תתפשרו על הרכב החדש שתרכשו.

בסופו של דבר, אתם צריכים להתנייד מנקודה X לנקודה Y בבטחה ובשלום, באמונה מלאה שרכבכם כשיר לכל נסיעה. בהצלחה!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך