מיצובישי אקליפס קרוס 2021: מתיחת פנים, היברידי

מיצובישי אקליפס 2021

בכל מה שקשור לעיצוב SUV מדהים, חוויית נהיגה ושימושיות, יש לכם את מיצובישי אקליפס קרוס 2021, שמגיעה כיום עם מתיחת פנים יפהפייה. בואו נדבר על מלכת כבישי הכורכר והשבילים, שמציגה בפנינו דור חדש של מכונת הנהיגה הזאת. 

מיצובישי נמצאים כאן כבר הרבה זמן, מה שנקרא "נמצאים בשטח". מאז ומתמיד, קונצרן מיצובישי דאג לשווק לקהל היעד שלו טנדרים 4X4 באיכויות שטח גבוהות, יחד עם רכבי SUV בשנים האחרונות שכבשו את ישראל. בימינו כולם רוצים SUV, פנאי ושטח, אוהבים 4X4 ונהנים מחוויות הנהיגה בשבתות. ואין חוויית נהיגה יותר משמעותית בקטגוריה של SUV מאשר חוויית הנהיגה של מיצובישי אקליפס קרוס 2021. הסקירה הבאה בחסות קפיטל מוטורס – ליסינג פרטי 100% מימון למטרת רכישת רכבי פנאי ושטח, SUV, רכבי ספורט ועוד סוגי רכבים.

 

מה עולה לכם בראש כשאומרים "מיצובישי"? 

כשאומרים "מיצובישי", באותה הנשימה מזכירים גם אמינות ונוחות, איכות חומרי גלם ורכב שלא מאכזב. אין ספק, מאחורי מיצובישי ישנה מורשת ארוכת שנים של דגמים לא פחות ממעולים, ובימינו מיצובישי אקליפס קרוס 2021 מגיעה עם מתיחת פנים קרבית במיוחד. 

בסוכנות קפיטל מוטורס תוכלו לרכוש את המיצובישי אקליפס קרוס 2021, בין אם אתם מעוניינים לרכוש את הרכב הזה בדגמיו המאובזרים פחות או יותר.

לגבי ההיסטוריה והמורשת שהרכב הזה מביא אתו, שווה לדבר על זה בקצרה.

מיצובישי אקליפס מבט פנימה
כשאומרים "מיצובישי", באותה הנשימה מזכירים גם אמינות ונוחות, איכות חומרי גלם ורכב שלא מאכזב (קרדיט:electrive.com).

 

מה כדאי לדעת על מיצובישי אקליפס קרוס 2021?

כדאי לדעת, המורשת שעומדת מאחורי מיצובישי אקליפס קרוס 2021, היא מורשת ספורטיבית לכל דבר. אמנם מדובר ברכב פנאי ושטח מעולה, אבל הקווים העיצוביים שלו נקלחו ישירות מתוך ההשראה של הדגם המיתולוגי של מיצובישי, דגם אקליפס. 

מדובר ברכב ספורט טהור שעדיין מיוצר בדורות חדשים. הקווים העיצוביים החיצוניים ברכב הזה בלתי ניתנים לערעור, מדובר כאן במכונת נהיגה אמיתית. מדובר כאן בעיצוב קופה לכל דבר שמגיע באריזה של SUV. אתם תקבלו בדגם המאובזר גלגלי 18 אינץ' אימתניים עשויים מגנזיום, 2 גגות שמש, מסך מולטימדיה שקוף נשלף מהדשבורד, מושבים מחוממים ועוד.

מיצובישי אקליפס 2021
הקווים העיצוביים החיצוניים ברכב הזה בלתי ניתנים לערעור, מדובר כאן במכונת נהיגה אמיתית (קרדיט:electrive.com).

 

מערכת בלימה אוטונומית עד 180 קמ"ש בדרך בינעירונית 

שימו לב לפרט חשוב, מערכת הבלימה האוטונומית עובדת כאן עד מהירות של 180 קמ"ש, שזה נתון יוצר דופן במערכות הבטיחות המובנות בימינו. זה אומר שמערכת הבטיחות כאן תשמור עליכם גם בדרכים בינעירוניות. 

ברוב הרכבים בימינו מערכות הבלימה האוטונומיות נכנסות לפעולה רק במהירויות של דרכים עירוניות. יש לכם גם כאן בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב, התרעה על הולכי רגל ועוד. במושבים האחוריים יש לכם פיצ'ר מיוחד וייחודי למיצובישי.

 

פיצ'רים ייחודיים למיצובישי אקליפס קרוס 2021

בדגם של מיצובישי אקליפס קרוס 2021 החליטו שבמושבים האחוריים יהיה פיצ'ר של הזזת המושב. כן, ממש כמו שניתן להזיז את המושבים הקדמיים אחורה וקדימה. ושימו לב, ברגע שאתם מזיזים את המושבים האחוריים קדימה, מתפנה לכם עוד מקום בתא המטען של הרכב. בהחלט פיצ'ר מגניב. 

בדגם המאובזר של מיצובישי אקליפס קרוס 2021, אתם מקבלים מנוע 1,500 סמ"ק. המנוע הזה משודך לטורבו קטנטן שמסייע בחיסכון בדלק אבל גם מגביר את ביצעי הרכב. אתם נהנים כאן מ-163 כ"ס מתחת למכסה המנוע, מומנע 25 קג"מ. בתוך פחות מ-10 שניות בממוצע, אתם תגיעו מ-0 ל-100 קמ"ש עם מיצובישי אקליפס קרוס 2021.

 

תיבת הילוכים רציפה עם אופציית שליטה מההגה 

בדגמים של מיצובישי אקליפס קרוס 2021 אתם מקבלים תיבת הילוכים רציפה עם 8 הילוכים. שמונת ההילוכים גם הם מסייעים בחיסכון בדלק וגם מאפשרים לכם שיוט ללא טיפוס בסל"ד.

כמובן, יש לכם גם שליטה על ההילוכים מההגה, שזה פיצ'ר יחסית נדיר בקטגוריה הזאת. 

מיצובישי אקליפס קרוס 2021 היא אחד מהדגמים המוצלחים ביותר בימינו בקטגוריית ה-SUV, והרכב הזה מומלץ עבור משפחות במיוחד.

תוכלו לקחת את הרכב לשבילים ולכבישי כורכר, אבל לא תוכלו לנהוג עם מיצובישי אקליפס קרוס 2021 בשטחים מסולעים והרריים. אם אתם אוהבים שטח קשוח, אתם יכולים לרכוש אחד מדגמי הטנדרים האימתניים של מיצובישי. צריכים פרטים נוספים או ייעוץ לפני רכישתה? סוכנות קפיטל מוטורס זמינה בכדי לסייע לכם להיכנס לרכב חלומותיכם בתנאי ליסינג פרטי מעולים.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו