סקיוול

מציג 1 דגמים

סקירה קצרה לסקיוול

סקיוול

שוק הרכב הוא שוק עולמי, שרלוונטי כמעט לכל אדם בכל מדינה. כתוצאה מכך, ניתן לראות יצרניות רכב מיבשות שונות וממדינות שונות. צ'כיה, גרמניה, ארצות הברית, יפן ושוודיה הן רק חלק מהמדינות הללו, שפרוסות מסביב לעולם. אחת המדינות שהתחילה להיכנס בשנים האחרונות בעוצמה אל שוק הרכב היא סין. בין היצרניות והמותגים השונים שמגיעים מהמדינה השוכנת במזרח הרחוק, אחד מהם מעורר עניין רב. הכירו את סקיוול.  

הסיפור של סקיוול

אז מה הסיפור של סקיוול? סקיוול (Skywell) הוא מותג רכב קטן יחסית וחדש יחסית, שנולד בשנת 2017 בסין. המותג שייך לחברת בת של סקייוורת' אוטו, חברת הרכב של קבוצת סקייוורת', העוסקת פרט לרכב גם בתעשיית האלקטרוניקה והחשמל. המותג של סקיוול מתמקד בעיקר ברכבים חשמליים. באופן עקרוני, תעשיית הרכב הסינית היא תעשייה חדשה, לעומת תעשיות רכב ותיקות יותר, כמו אלה מיפן ומארצות הברית. כתוצאה מכך, יצרני הרכב הסינים וביניהם גם יצרנית רכבי סקיוול החליטו להתמקד כבר מכניסתם לשוק המערבי ברכבים חשמליים, המותאמים לדור הנוכחי. הרכבים החשמליים מתאימים לתקופה שלנו. הם מונעים זיהום אוויר בצורה משמעותית, מה שמפחית את הפגיעה בסביבה ותורם למאבק במשבר האקלים. בנוסף, אנרגיה היא אנרגיה, מבלי שפעולת הנסיעה משתנה, בין אם מקור האנרגיה הוא חשמל או דלק נוזלי. העובדה כי סקיוול מייצרת רכבים המונעים באמצעות חשמל, מאפשרת לנהגים לחסוך כסף, מכיוון שמחירי הדלק באופן עקבי יקרים יותר ממחירי החשמל.  

דגם הדגל של סקיוול

לפני הכל, יש להבין כי מדובר ביצרנית רכב קטנה, שהמטרה שלה היא קודם כל להתרחב אל ארצות הברית ורק אחר כך להגיע אל מדינות קטנות יותר כמו ישראל. לפיכך, כיום ניתן לרכוש בישראל רק דגם אחד מבית סקיוול. הסקיוול ET5 הוא דגם הדגל של של היצרן בקטגוריית ה-SUV. מדובר כאמור על רכב חשמלי לגמרי, בעל סוללת 72 קוט"ש, המעניקה לו טווח נסיעה שמתאים לכבישי המדינה. המנוע החשמלי מספק 204 כוחות סוס לרכב. יצרני הרכב בסקיוול חשבו קודם כל על הנהג ועל חוויית הנהיגה כחוויה כוללת, שאינה טומנת בתוכה רק את פעולת הנסיעה, אלא גם שלל פעולות וצרכים אחרים. לכן ניתן ליהנות בדגם זה מתא מטען גדול בעל נפח של 474 ליטרים. גם בהיבט הנוחות והעיצוב, האיכויות של סקיוול בולטות, על אף שמדובר ביצרנית רכב שאינה ותיקה במיוחד. רצפת הנוסעים מאחור שטוחה, מה שמעניק עוד מקום לרגליים והופך גם נסיעות ארוכות לנוחות. המושבים הקדמיים בעלי כיוונון חשמלי. ברכב ניתן למצוא מגוון שקעים ומחברים, שיכולים לאפשר לנוסעים להטעין מכשירי חשמל ניידים, כמו טלפונים או טאבלטים. בעזרת מסך מגע גדול ניתן לשלוט במספר מערכות, כמו מערכת המולטימדיה של הרכב.  

עיצוב מודרני

בכל הקשור לעיצוב, סקיוול עומדת בשורה אחת עם מותגי יצרניות רכב מהמובילות בעולם. כמו מוצרים רבים סביבנו, גם כאשר מדובר ברכב, לרוב נשפוט אותו קודם כל לפי המראה שלו. בסקיוול לקחו בחשבון עובדה זו, ודאגו לעצב את הרכבים במראה מודרני. רכבים חשמליים ולפעמים גם רכבים של יצרניות רכב חדשות נוטים להיראות מצועצעים מעט, אבל הרכבים של סקיוול נהנים מעיצוב מודרני, שאולי אינו חדשני ופורץ דרך, אך בהחלט סולידי ובעל מראה מרשים. היתרון העיקרי של סקיוול, שמפצה על העדר הניסיון, הוא האיכות שלה כיצרנית רכבים. למרות שהמותג הסיני הושק רק ב-2017, הרכבים של סקיוול עומדים בכל הפרמטרים הנדרשים בצורה ראויה. אז אם גם אתם מתעניינים בשוק הרכבים החשמליים הסינים, היכנסו אל הקטלוג של קפיטל מוטורס – כאן מתחילה הדרך להשיג גם רכב מעולה וגם מימון בתנאים מיטביים.

מאמרים על דגמי סקיוול