מיני

מציג 2 דגמים

סקירה קצרה למיני

מיני (MINI)

אמנם היא התחילה בתור יצרנית בריטית המורכבת מחברות אסטון בשילוב עם מרטין, אבל כיום חברת מיני (MINI) היא בבעלות גרמנית ומייצרת מכוניות קטנות אשר משווקות ברחבי העולם. בעלת חברת מיני היא לא אחרת מאשר יצרנית BMW, שמייצרת במקביל גם רכבי יוקרה ורכבי ספורט, רכבי SUV יוקרתיים ועוד. הנה כל מה שרציתם לדעת על מיני. מכוניות המיני הראשונות יוצרו החל מ-1959, כאשר התאגיד ששלט במותג היה תאגיד הנקרא בריטיש מוטור. לאחר לא מעט שנים של ייצור מכוניות קטנות, בשנת 1968 חברת מיני התמזגה עם חברה נוספת והפכה למותג אשר נקרא ליילנד. המיזוג הזה לא החזיק בהרכב הנוכחי שלו הרבה זמן, וכעבור שנה מיני הפכה בעצם למותג עצמאי לחלוטין. עד 1988 מיני הייתה תחת הבעלות של חברת לנד רובר, אותה חברה שמייצרת ג'יפים איכותיים במיוחד כבר שנים רבות. כעבור מספר שנים נוספות, מיני עברה שינוי נוסף ולבסוף נרכשה על ידי אחד ממותגי היוקרה הגרמניים הנחשקים בעולם – BMW.  

מידע על חברת מיני (יצרנית מכוניות)

חלק מהדגמים שחברת מיני ייצרה תוך שהיא בבעלות BMW, הם אותם דגמים מוכרים ונפוצים כל כך כמו ה-מיני מיינור האגדית. בנוסף לדגם המיני מיינור, חברת מיני ייצרה גם דגמים ידועים כמו אוסטין סבן, קלאבמן ועוד. למעשה, בשנים 1964-1967, חברת מיני הובילה וזכתה בתחרויות ראלי עולמיות עם דגמים כמו מיני קופר S, שהיא בעצם גרסת הקצה לדגם ה-קופר הידוע. אם אתם מעוניינים לרכוש את גרסת הקצה של מיני קופר S, אתם יכולים לרכוש את הדגם ששווק לקהל הרחב.  

דגם הקצה של מיני קופר S

הוא אמנם לא מזכיר את מכוניות הראלי של שנים עברו, אבל אין ספק שמדובר בחתיכת מכונת מלחמה מוטורית מלהיבה ומיוחדת. נכון לשנת 2013, חברת BMW ייצרה גם את הדגמים של ההאצ'בק, שאלו בעצם דגמים של 3 דלתות. כמו כן, חברת מיני הלכה עד הסוף (כמו שצריך!) וייצרה את דגם הרוד-סטאר שלה. למי שפחות מכיר את המונח הזה, מדובר בדגם של 2 מושבים קבריולט, שמיועד עבור נהיגה ספורטיבית במיוחד. בפועל, חברת מיני עד היום שייכת לחברת BMW הגרמנית, שכיום משווקת מגוון די רחב של דגמי מיני שושנים. למשל, מיני קאונטרי מן (MINI COUNTRY MAN).  

מיני COUNTRYMAN

מדובר ברכב שהוא בעצם סוג של שילוב בין SUV קטן לבין מיני קומפקטית. כמו כן, נכון לשנת 2021, חברת מיני כבר הצטרפה לקו של החברות אשר מייצרות  רכבים היברידיים וחשמליים. כיום תוכלו להנות מרכבי מיני היברידיים אשר נחשבים חסכוניים בדלק במיוחד. מעבר לכך שיחידות הכוח ההיברידיות נחשבות חסכוניות, הטכנולוגיות המתקדמות של חברת BMW הובילה את המותג להיות אפילו חסכוני יותר. בסופו של דבר, מדובר ברכב שאמנם נחשב יחסית יקר בקטגוריה שלו של רכבים קומפקטיים, אבל אין ספק שהתמורה למחיר כאן היא לא מעטה.  

רכבים קומפקטיים לא זולים אבל יש תמורה למחיר

התמורה היא טכנולוגיות של חברת BMW, עיצוב גרמני יוקרתי והמון הנאה בנהיגה במכוניות ספורטיביות מטבען. גם אם אתם רוכשים דגם מיני שאינו מוגדר כדגם ספורט, הרכבים האלו מטבעם הם זריזים וספורטיביים. חוויית הנהיגה ברכבי מיני אכן שונה מחוויות הנהיגה ברכבים קומפקטיים אחרים, בין אם מדברים על מכוניות מיני או על מכוניות סופר מיני. צריכים מידע נוסף לגבי ליסינג פרטי על מכונית מיני? אנחנו זמינים עבור סיוע ברכישת מכוניות, טרייד אין, מימון רכב מיני ועוד. קפיטל מוטורס היא סוכנות ליסינג פרטי עם ריביות נמוכות, צרו קשר לפרטים נוספים.

מאמרים על דגמי מיני