לקסוס UX300e 2021 – סקירה

2021 Lexus UX300e

אם אתם מחפשים אחרי סטטוס, יוקרה, אמינות, נוחות ויוקרתיות גם יחד, לקסוס  UX300e 2021 –זהו הרכב עבורכם. מדובר בדגם הראשון מבית לקסוס אשר עומד בקטגוריה של רכבי יוקרה קומפקטיים, שהם היברידיים וגם נחשבים קרוס-אובר. קבלו סקירה מלאה על מלכת הקרוס אוברים הקומפקטיים. 

אם אתם רגילים לנהוג על לקסוס, כנראה שדבר לא יזיז אתכם מהמושבים האלו.

מדובר ברכב שמיוצר אמנם תחת קונצרן טויוטה, אבל אין כמעט קשר בין לקסוס לטויוטה בימינו. למעשה, ההבדלים בין לקסוס לטויוטה הם ניכרים ומורגשים.

כשם שחברת DS היא החטיבה היוקרתית של סיטרואן, ככה גם לקסוס היא החטיבה היוקרתית של טויוטה. ומאחר שמדובר ביוקרה, כמובן שבימינו מייצרים את היוקרה כיוקרה חשמלית. במילים אחרות, היברידי. אז, מה כדאי לדעת על לקסוס  UX300e 2021? 

 

סקירה מלאה על החשמלית של לקסוס  UX300e 2021

רוצים לדבר על נתונים מרשימים? קודם כל, כנראה שתשמחו לדעת שהלקסוס היא הדגם היחידי בארץ שניתן לרכוש אותו כאשר הוא מציע 100% מנוע חשמלי. במילים אחרות, אין לכם כאן יחידת כוח מונעת בנזין המובילה את הרכב הזה. מה שיש לכם כאן, זו יחידת כוח 100% חשמלית אשר מניעה את הרכב. 

בשוק העולמי לקסוס  UX300e 2021 –קיימת גם בדגמים של בנזין והיברידי. יחד עם זאת, צפוי להגיע לארץ בעיקר הדגם החשמלאי במלואו. אם אתם רוכשים את הדגם החשמלי במלואו, אתם נהנים מפנסי לד בכל הגרסאות, כמו כן מכניסה לרכב והנעה בלי מפתח (בגרסאות המאובזרות).

2021 Lexus UX300e

מה שיש לכם כאן, זו יחידת כוח 100% חשמלית אשר מניעה את הרכב (קרדיט: drivercar.site).

 

אחריות עד מיליון ק"מ על סוללת לקסוס UX300e 2021

בנוסף לנתון בציינו למעלה כאן, כדאי לדעת את הנתון הבא: לקסוס UX300e 2021 – היא המכונית היחידה שמציעה אחריות על הסוללה, עד מיליון ק"מ. אין עוד מכונית בארץ עם אחריות מהסוג הזה. חשוב לדעת, האחריות על הסוללה היא בתשלום נפרד ונוסף. 

כשמסתכלים על הרכב מהצד, מגלים חישוקי 17 אינץ' אווירודינאמיים, יחד עם 2 שקעים עבור טעינת הרכב. השקעים הללו ממוקמים באותם מקומות שאנחנו רגילים אליהם (כניסות התדלוק). מצד אחד של הרכב, יש לכם שקע טעינה מהירה עבור הסוללה. בתוך 50 דקות בממוצע, תוכלו להטעין כ-80% מהסוללה.

 

שקע טעינה ביתי ושקע טעינה מהירה בלקסוס  UX300e 2021

מהצד השני של הרכב, יש לכם גם שקע טעינה נוסף שנקרא שקע טעינה ביתי. בטעינה מלאה (כ-8 שעות), הרכב מסוגל לנסוע כ-320 ק"מ בממוצע. מאחורה יש לכם גם חיישני חניה ומצלמת רברס (בכל הגרסאות). כמו כן, תא המטען מציע לכם נפח אחסון של כ-367 ליטרים. בהחלט מכובד. 

כשנכנסים אל תא הנוסעים של לקסוס  UX300e 2021 –, מיד מבחינים כי מדובר ברמות גימור גבוהות במיוחד. דשבורד גדול והגה נוח במיוחד, חומרי גלם מלטפים ונעימים מאוד למגע. בכל הגרסאות תקבלו מושבים תומכים במיוחד, מושבים שהם חצי-באקט.

2021 Lexus UX300e

UX300e 2021 – היא המכונית היחידה שמציעה אחריות על הסוללה (קרדיט: drivercar.site).

 

קצת על תא הנוסעים של לקסוס  UX300e 2021

מערכת המולטימדיה כאן תומכת באנדרואיד וחלקית גם תומכת בעברית. גודל המסך הוא 7 אינץ', לא גדול במיוחד אבל בהחלט מספיק עבור רוב הנהגים. אגב, מערכת המולטימדיה כאן מחוברת לרמקולים איכותיים מבית PANASONIC. 

בסופו של דבר, מדובר כאן ברכב מאוד קל לתפעול אשר מציע גם נראות יוקרתית במיוחד.

משענת היד בין 2 הנהגים נפתחת בשני צדדיה, זהו פיצ'ר ייחודי למכונית הזו. זאת ועוד, גם כדאי לדעת שחלקים מסוימים בתא הנוסעים מצופים בעור.

למשל, ההגה וחלקים מה-דשבורד. כמובן, הדיגיטציה בתוך הרכב היא מלאה לחלוטין, אתם לא תיתקלו כאן בלוח מכוונים אנלוגי, לא במחוגים.

יש כאן בעיקר דיגיטציה והרבה ממנה. במקביל, יש לכם גם מערכות בטיחות מובנות ברכב עצמו.

 

ליסינג פרטי רכישת לקסוס  UX300e 2021

אם אתם מעוניינים לרכוש רכב מסוג לקסוס, או שמא רכב מכל סוג אחר, אנחנו נשמח לסייע לכם ולייעץ בנושא.

חברת קפיטל מוטורס היא אחת מסוכנויות הרכב הוותיקות בארץ, המציעה עסקאות ליסינג אטרקטיביות במיוחד על לקסוס, אאודי, מרצדס ועוד שאר מכוניות היוקרה בשוק. 

אנו נוכל להתאים ביניכם לרכב החלומות שלכם, בין אם מדובר בלקסוס או בכל רכב אחר. חברת קפיטל מוטורס מחזיקה בצי רכבי 4X4, כמו כן ברכבים משפחתיים, רכבי מיני, סופר מיני ועוד. כל עוד אתם מעוניינים לשבת ברכב החלומות שלכם בתנאי ליסינג פרטי אטרקטיביים, ניתן לעשות זאת דרכנו. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו