קיה ריו 2020 – עם העיצוב החדש ומתיחת הפנים

קיה ריו החדשה

בואו נדבר על קיה ריו 2020, אחד מרכבי הקרוס-אובר שיותר נמכרים בשנים האחרונות בישראל. בעוד שקיה ריו החדשה מגיעה עם מתיחת פנים משמעותית, היא עדיין נחשבת אחת האופציות המומלצות בקטגוריה  שלה. נסביר מה השתנה בדגם הנוכחי. 

כשמסתכלים על קיה ריו מבחוץ, אפשר להגיד שמתיחת הפנים שלה מורגשת מאוד. כל החזית השתנתה לחלוטין, כולל הגריל והפנסים, תאורת היום, תאורת פנסי הערפל גם היא שונה בעיצובה ועוד. אפשר לזהות עליה את העיצוב המחודש של הגריל, משהו שממש נחמד להסתכל עליו באור יום. הדוגמאות על הגריל מובלטות יותר בשמש, והעיונים המעוטרים על הגריל נראים בבירור באור יום. בהחלט דוגמה מעניינת של גריל מחודש לקיה ריו החדשה. כל הכבוד. הלאה, בואו נדבר על שאר העיצוב של הרכב. 

 

כל המידע על קיה ריו החדשה 2020: אחרי מתיחת פנים

מבחינת הצמיגים והגלגלים של הקיה הזו, ניתן לראות ג'אנטים בעיצוב מחודש לגמרי, במיוחד ברמת האבזור המקסימלית של הדגם. ניתן לראות את הג'אנט כבר מרחוק, הוא בקוטר של 16 אינץ' ויש לו המון נוכחות על הכביש. על פי המומחים של קפיטל מוטורס, שמעבירים לנו את המידע הבא לאחר שקיבלו אותו מהיצרנית עצמה של קיה, העיצוב של הג'אנטים אמור להוסיף לאווירודינאמיות של הרכב. 

במילים אחרות, העיצוב של הג'אנטים החדשים של קיה נירו אמורים לחסוך לכם בדלק בעקבות העובדה שהם יותר אווירודינאמיים. יתרה מזאת, מכונית שהיא בנויה בצורה אווירודינאמית, היא בהכרח מכונית שנתוני ההאצה שלה יהיו טובים יותר.

קיה ריו החדשה
העיצוב של הג'אנטים החדשים של קיה נירו אמורים לחסוך לכם בדלק.

 

פירוט על קיה ריו לאחר מתיחת הפנים: הדגם המאובזר

באופן כללי, מדובר בפרט טכני שלא בטוח שתרגישו אותו בכיס באופן מאוד מורגש, אבל בכל זאת כדאי לדעת את הפרטים האלו. כשאתם רוכשים את קיה ריו ברמת האבזור הגבוהה, שימו לב לפרט באמת מעניין. אנחנו רגילים לרכוש מכוניות עם צמיגים זולים בדרך כלל, אבל בגרסה המאובזרת של קיה ריו אתם מקבלים צמיגי מישלין! 

כן, כן, שמעתם נכון, מישלין, הצמיגים אולי הכי טובים בעולם. עד כדי כך קונצרן קיה החליט לפנק את הנהגים. ברמת האבזור הגבוהה, ידיות הדלת של קיה ריו מצופות כרום. בגרסה הפחות מאובזרת, אתם תקבלו ידיות בצבע עצמו של הרכב שלכם.

 

מה השתנה בפרופיל ובגב הרכב?

מבחינת פרופיל הרכב, אין כאן הרבה שינויים. מתיחת הפנים של קיה ריו החדשה לא כוללת אי-אלו שינויים בפרופיל של הרכב, למעט אותן ידיות דלתות מצופות כרם שניתן לקבל בדגם המאובזר. כשמסתכלים על קיה ריו מאחורה, התמונה היא כבר אחרת וכאן כבר כן מורגשת מתיחת הפנים שלה. 

סביב הפנסים האחוריים (בדגם המאובזר) ישנה תאורת לד (פסי לד). הפנסים כהים וסקסיים מאוד, מראה קרבי לכל דבר בקרוס אובר עירוני. הפגוש התחתון התעדכן גם הוא, הוא מגיע עם חיישני חניה אחוריים. במגב האחורי אתם מוזמנים להנות ממצלמה אחורית, כן, מצלמה המותקנת על המגב. אין ספק, קיה השקיעו כאן המון מחשבה ותשומת לב לפרטים הכי קטנים ומדליקים.

 

עוד קצת על קיה ריו הפנטסטית ב-2020

הספוילר האחורי של קיה ריו החדשה נראה ממש ספורטיבי, ומסביב לחלונות האחוריים יש ניקל המקיף את החלונות עצמם. הגג הפנוראמי עדיין לא קיים לצערנו עם קיה ריו, וגם לא ניתן להזמין גג פנוראמי (בניגוד למתחרות שלה בקטגוריה). 

אחרי כל התיאורים הסקסיים האלה, יאללה, בואו נעבור לפתיחת מכסה המנוע של קיה ריו החדשה 2020. המנוע בדגם המאובזר הוא היברידי, ואגב, אנחנו שוב מזכירים, כל מה שתירנו לכם כאן למעלה מתייחס לדגם המאובזר של קיה ריו. נמשיך. פתחנו מכסה מנוע וגילינו מנוע היברידי חסכוני מאוד בדלק, אבל גם גילינו שהמנוע הזה לא "מרחם" עלינו בביצועים שלו.

קיה ריו החדשה

 

פירוט טכני ומכאני, כולל פירוט היברידי על קיה ריו 2020

שימו לב, מדובר בנתונים ספורטיביים למדי. המנוע הוא 1.6 ליטר בעל 105 כ"ס. בנוסף, המנוע החשמלי מפיק תוספת של כ-40 כ"ס. סך הכול? 141 כוחות סוס המניעים את המכונה הזאת! ממש, אבל ממש אחלה! להזכירכם, פג'ו 206GTI האגדית הייתה מגיעה עם 140 כ"ס. 

ואם לפני 10 שנים הנתונים האלו היו ספורטיביים, הרי שכיום אתם גם תהנו מביצועים לא רעים בכלל. חשוב אבל להבדיל בין מכוניות ספורטיביות למכוניות כמו קיה ריו החדשה. חשוב להבין, לא מדובר בתאוצה שתיקח אתכם מ-0 ל-100 ב-7 שניות, אבל הרכב באמת זריז וכיפי מאוד לנהיגה.

 

איזו סוג הנעה יש בקיה ריו? האם 4X4? ומה צריכת הדלק?

ההנעה היא קדמית בלבד, בין אם אתם רוכשים את הדגם המאובזר או את הדגם המאובזר פחות. הגיר הוא עם 6 הילוכים, והצריכה של הדלק היא מפתיעה מאוד. בעוד שהיצרן טוען לצריכת דלק של 3.6 ליטר ל-100 ק"מ, אנחנו לא יכולים להגיד לכם בוודאות שזו תהיה הצריכה האמיתית של קיה ריו כשאתם תנהגו בה. 

כשהיצרן בודק את הנושאים האלו, הוא בודק אותם תחת התנאים האופטימליים ובמכוניות חדשות ובעלות מערכות טכנולוגיות ומכאניות חדשות. הרכב כבר חצי שנה על הכביש? הצריכה שלו תהיה שונה מאשר נתוני היצרן. זה סתם טיפ מאיתנו, כדאי לזכור אותו.

קיה ריו החדשה

 

ייעוץ לפני רכישת רכב: קפיטל מוטורס – סוכנות הרכבים הוותיקה בארץ

מחפשים אחר ייעוץ לפני רכישת רכב חדש, כדוגמת קיה ריו 2020? אנו מזמינים אתכם לקבל ייעוץ מצוות המקצוענים של חברת קפיטל מוטורס – קבוצת הרכבים המקצועית ביותר בישראל. תנאי מימון 100% על רכישת רכב חדש, עסקאות טרייד אין, ליסינג פרטי ועוד שלל שיטות ודרכים משתלמות להושיב אתכם ברכב חלומותיכם. בהצלחה, סעו לאט! 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו