קופרה אטקה שנחתה לראשונה בישראל – סקירה ספורטיבית

סקודה אטקה קופרה מבט חזית

לראשונה מזה אי פעם, קופרה נוחתת בישראל עם גרסה עצמאית ונפרדת מסיאט. למי שלא יודע ולא מכיר, עד היום קונצרן סיאט היה מייצר את גרסאות הקופרה, מה שהיום כבר מרגיש אחרת. ואם אנחנו בענייני תחושות, בואו נלך על התחושה הספורטיבית הטהורה של קופרה אטקה – סקירה מלאה. 

כשמישהו אומר לכם שהוא נוהג בקופרה, ועוד קופרה אטקה, הבנאדם הזה מבין דבר או שניים בחוויות נהיגה. אין ספק, אם עד היום היינו נהנים מגרסאות שונות של סיאט קופרה, בימינו ניתן אפילו לשדרג את חוויית הנהיגה שלכם בעזרת מותג עצמאי – קופרה. בשנים עברו היינו נכנסים למכוניות הסיאט בכדי להרגיש עוצמתיות טהורה, תחושה ספורטיבית ונהיגה מוטורית מיוחדת במינה. ובכן, זה ממש לא השתנה. מה כן השתנה מאז שקופרה נהפכו למותג עצמאי? הנה קצת רקע ועוד קצת מידע על קופרה אטקה החדשה. החסות הבאה מאת צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס – ליסינג פרטי ותנאים אטרקטיביים על קופרה אטקה 2021.

 

300 סוסים מתחת למכסה המנוע של קופרה אטקה 

עם קצת יותר מ-300 כ"ס, קופרה אטקה מגיעה לישראל בכדי לכבוש את הכבישים. היא נראית מאוד סולידית מבחוץ, אבל תתנו לה להטעות אתכם. תקשיבו לנו, מים שקטים חודרים עמוק. היא לא נראית כמו מכונת נהיגה ספורטיבית מבחוץ, אבל הסיפור הזה בהחלט מטעה. 

היא אפילו מזכירה מעט את AUDI מבחוץ, והיא מגיעה עם גריל ענק וסמל מקדימה. האמת? הסמל מקדימה נראה כמו סמל של גיבור קומיקס, זה נראה באמת מדהים. שפת העיצוב של קופרה אטקה לא צועקת. זה לא נראה מבחוץ כמו רכב ספורט. זה אפילו נראה כמו רכב סטיישן. אבל אל תתנו למראה הסולידי של קופרה אטקה להטעות אתכם. בואו נביט לרגע על המכונית מאחורה.

אטקה קופרה החדשה
הסמל מקדימה נראה כמו סמל של גיבור קומיקס, זה נראה באמת מדהים (קרדיט: netcarshow.com).

 

אגזוזים כפולים ומראה חייתי ביותר – אגדה מוטורית של קופרה 

ברכבים רבים בימינו אתם רואים צמדים של מפלטים (אגזוז כפול) מאחור. שימו לב, ברכבים רבים מדובר באגזוזים – דמה. כאן לא מדובר בדמה, יש כאן 2 אגזוזים כפולים שמפיקים סאונד מוטורי מהסרטים. תא המטען כאן הוא ענק, אתם תחשבו שאתם נוהגים ברכב סטיישן. 

יחד עם זאת, בשנייה שתחליטו ללחוץ על דוושת הגז, אתם תיזכרו שאתם ממש לא נוהגים ברכב סטיישן. אתם נוהגים ברכב שהוא ספורטיבי טהור לכל דבר, עם 300 סוסים מתחת למנוע ונכונות להעיף אתכם קדימה בבעיטה בכל רגע נתון. והתחלנו את הסקירה בשאלה: במה שונה הקופרה אטקה מהסיאט לאון קופרה? ובכן, יש לכם כאן הנעה 4X4 קבועה.

אטקה קופרה החדשה
יש כאן 2 אגזוזים כפולים שמפיקים סאונד מוטורי מהסרטים. תא המטען כאן הוא ענק, אתם תחשבו שאתם נוהגים ברכב סטיישן (קרדיט: netcarshow.com). 

 

קופרה אטקה עם הנעה 4X4 קבועה ויציבות מהסרטים 

אין ספק, אמרתם צמיד מילים כמו "קופרה 4X4" – אמרתם הכול! מדובר בחתיכת חוויית נהיגה יציבה על הכביש, שאין לה תחרות. במחיר כניסה של קצת פחות מ-260,000 ₪, ניתן להנות כאן מחוויית נהיגה פשוט מטורפת. אנחנו חלילה לא מעודדים אתכם להתפרע על הכבישים, אבל תקשיבו, היציבות של הרכב הזה זה לא משהו שנתקלים בו בכל יום. 

מדובר ברכב שמגהץ את הכביש כאילו זה היה בגד למחר למשרד. בקלי קלות ניתן לקחת פניות עם הרכב, להישאר דבוקים לכביש ולהנות מחוויה שכולה איכות נהיגה. מבחינת פיצ'רים, קופרה אטקה דאגו לאבזר אתכם מכל הכיוונים.

 

קופרה אטקה עם חבילת PRO וכל הפיצ'רים הכי ייחודיים 

בדגם המאובזר אתם תהנו מחבילה של חישוקי מגנזיום גדולים יותר, מושבי באקט, רמקולים איכותיים וגם סאב-וופר, מערכות בטיחות מתקדמות ועוד.

הכול תחת קורת גג ספורטיבית אחת. בסופו של דבר, במחיר של 250,000 ₪ בממוצע, זו חוויית הנהיגה הכי מתבקשת לשנת 2021. 

אם אתם חובבי ספורט מוטורי, אתם חייבים לעצמכם ליסינג פרטי על יצירת האומנות הזאת. מדובר כאן ברכב שמיוצר אחת לדור, ממש ככה.

אם אתם מעוניינים לרכוש קופרה אטקה, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר. חברת קפיטל מוטורס עוסקת בתחום של ליסינג פרטי כבר שנים רבות, וניתן דרכנו גם לייבא בייבוא אישי את הקופרה אטקה. סוכנות קפחטל מוטורס היא אחת מסוכנויות הרכב הוותיקות ביותר בישראל. במקביל לליסינג פרטי, אנו מייעדים ללקוחותינו גם מימון בנקאי ומימון חוץ בנקאי. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו