שברולט קורבט מנוע Z06 – סקירה

Chevrolet Corvette Z06 Engine

אם אתם מחפשים אחר מטוס קרב שבטעות נחת על הכביש והתחפש לרכב, אתם מחפשים אחר שברולט קורבט מנוע Z06.

מדובר במפלצת שרירנית ואמריקנית, שתפיל גם את הלסת של אדם אשר לא מבין חצי דבר במכוניות. בואו נכיר יותר מקרוב את מכונת הספורט הטהורה הזאת. 2020, מידע מקיף: 

אין ספק, יש מכוניות ויש מכוניות. מעבר לכך, יש גם מכוניות על. שברולט קורבט מנוע Z06 היא בדיוק בין לבין. היא לא לגמרי מוגדרת רכב, אבל אין ספק שהיא גם לא מוגדרת בתור מכונית ספורט נטו.

נכון, הספורטיביות כאן היא טהורה, אבל זה יהיה ממש שגוי להשוות את המכונית הזאת לסיאט איביזה ספורטיבית, או לאלפא רומיאו חדשה, או לכל רכב ספורט אחר. בשורה התחתונה, שברולט קורבט מנוע Z06 היא בקטגוריה לחלוטין נפרדת ומשלה. 

 

קצת פרטים "יבשים" אבל מגרים על שברולט קמרו Z06

בואו נתחיל עם הנתונים הכי מגרים, עם המנוע שלנו כאן.

שברולט קורבט מנוע Z06 מגיעה עם נפח מנוע של 6,200 סמ"ק. הבנתם את הנתון שנתנו כאן כרגע? בשתי מילים – אלוהים אדירים. הרכב הזה, מלבד המנוע העצום שלו, מגיע גם עם מגדש על. יודעים מה זה? 

מדובר למעשה בדבר הנקרא "סופר צ'ארג'ר". מגדש טורבו-על. כל כך מרגש, עד שאנחנו לא יודעים מה לעשות עם עצמנו. ותקשיבו, חוויית הנהיגה כאן היא לא פחות ממרגשת. הילד הפנימי שלכם עומד להתעורר. הרכב, ללא שיפורים, תומך ב-650 כוחות סוס. 

שברולט קורבט Z06
מדובר למעשה בדבר הנקרא "סופר צ'ארג'ר". (צילום: https://www.pinterest.com)

 

שברולט קורבט החדשה עם תמיכה ב-650 כ"ס (קיימות אופציות שיפורים כמובן)

רגע לפני שאתם שוקלים לשפר את הרכב לסטייג' 1 או 2, אתם קולטים בכלל מה זה 650 כ"ס? בואו נגיד ככה, אם עד היום חלמתם להוציא רישיון טיס ולהטיס מטוס קרב, זו ההזדמנות הכי טובה שלכם לממש ולהתקרב לחלום הזה. 

יש לכם כאן ברקסים קרמיים ייחודיים לשברולט, שמאפשרים לכם בלימה משופרת בכמה וכמה מונים מבלימה של רכב סטנדרטי. אנחנו הולכים לספר לכם פרט מידע מעניין כרגע, אבל אל תתייחסו לכך בתור עידוד "להרביץ" מהירויות.

 

רכב מסלול מושלם בהישג ידכם – שברולט קורבט החדשה עם מנוע Z06

חשוב להבין, אם אתם מעוניינים לעלות בסל"ד ולהגיע למהירויות שבהן השברולט "מרגישה בבית", ישנם מסלולים המיועדים לכך. אתם יכולים להגיע למסלול פצאל ולמסלול באר שבע, שם תוכלו לנהוג כאוות נפשכם. 

אחרי שהבהרנו את זה, בואו ניגש לפריט המידע שהזכרנו כאן למעלה.

הבלמים הקרמיים של שברולט Z06 הם בלמים מיוחדים, שלא ניתן למצוא בהרבה מכניות אחרות. יחד עם זאת, את הבלימה המשופרת אתם לא תרגישו בכביש. 

 

בלמים קרמיים ייחודיים לשברולט קורבט – במה יסייעו לכם?

חשוב להבין כלל אצבע לגבי בלמים קרמיים. בכדי להרגיש את הבלימה המשופרת של בולם קרמי, צריך להגיע אתו למאמץ. ברגע שהבולם הקרמי מתחמם, אז מורגשת הבלימה המשופרת. במילים אחרות, כדאי לשקול לחיוב את מסלולי הנהיגה בארץ. 

רק שם אתם תוכלו להרגיש מדוע הבולמים הקרמיים של שברולט קורבט Z06 כל כך היסטריים. עכשיו, מבחינת פרטים "יבשים", בואו נדבר על איזון במשקל כאן.

המנוע אמנם יושב מקדימה והוא שוקל המון (הוא ענק!), אבל הגיר בשברולט קורבט Z06 יושב מאחורה, מה שיוצר איזון משקל מדויק למשעי.

 

אחיזתה על הכביש של שברולט קורבט Z06

בואו נגיד ככה, אין הרבה מכוניות שיושבות על הכביש ומגהצות אותו כמו השברולט הזאת. כשמסתכלים על השברולט הזו מאחורה, אי אפשר להתעלם מהעיצוב של מטוס הקרב שעומד מולכם. מאחורה ישנו ספוילר (כנפון) מתכוונן. 

כן, כן, שמעתם נכון. ישנן דרגות שונות של הכנפון אשר ניתנות להתאמה, וזה מגיע ככה מהמפעל. מעבר לעניינים אווירודינאמיים, הכנפון הזה למעשה מסייע להצמיד את הרכב לכביש. מבחינת פנים השברולט הזו, אתם מקבלים כאן כמעט 100% דיגיטציה.

 

פנים הרכב דיגיטלי כמעט לחלוטין וניתן להניע את הרכב באמצעות שלט

רוצים להניע את הרכב בעזרת שלט מרחוק? אפשרי. רוצים להרגיש כאילו נכנסתם למנהרת הזמן והגעתם בעזרת רכב עתידני? גם התחושה הזו קיימת כאן.

הדיגיטליות כאן שולטת, כולל כל לוח שעוני המכוונים. יש מעט כפתורים אנלוגיים. אבל כמובן שהם מעוצבים בצורה עדינה ומתמזגת עם שאר הדיגיטציה באוטו. 

באופן כללי, רוב פנים הרכב פונה בזווית אל הנהג, מאחר שהוא הנוסע עיקרי כאן. הנוסע שליד הנהג מקבל תא יחסית קטן, כיאה לרכב ספורט טהור. יש לכם כאן מצבי נהיגה שונים, כמובן, מצבי נהיגת ספורט משתנים.

 

מושבי באקט ועיצוב פנים רכב שעוטף אתכם מכל כיוון

מבחינת עיצוב הפנים של שברולט הקורבט הזו, מדובר בעיצוב שעוטף אתכם מכל הכיוונים, וזה מורגש גם במושבים.

המושבים, כמובן, הם מושבי באקט טהורים וקשיחים, שמחזיקים אתכם ישובים ונעולים כשאתם מחליטים "לקחת" פניות חדות (לא להתפרע!). 

מבחינת ההגה, הוא מתוגבר על ידי חשמל, מה שהופך אותו ל-EXTRA רך ונעים.

ההגה מדויק ברמות הכי גבוהות, וזאת כיאה למכונת ספורט טהורה שחייבת דיוק ואחיזה של ברזל על הכביש.

על ההגה תמצאו את כל הכפתורים שאתם צריכים ואת כל השליטה, ככה שאתם לא צריכים להוריד ממנו את העיניים והידיים לשנייה אחת אפילו. 

שברולט קורבט 2020
מושבי באקט טהורים וקשיחים, שמחזיקים אתכם ישובים ונעולים כשאתם מחליטים "לקחת" פניות חדות (לא להתפרע!) צילום: https://www.chevrolet.com).

 

מהירות, יציבות וכל מה שבין לבין עם שברולט קורבט Z06

הרכב הזה כל כך יטיס אתכם קדימה, עד שתרגישו שחלומכם להטיס מטוס קרב – הוגשם. כשיושבים בתוך תא הנהג, צלילי המנוע חודרים פנימה בדיוק במידה הנכונה.

לא רועש מדי, לא שקט מדי. אתם מרגישים שאתם מנהיגים מכונה. 

אם אתם צריכים ייעוץ נוסף, בחברת קפיטל מוטורס מימון רכב אנחנו נייעד לכם יועץ רכב מקצועי ובעל ניסיון של שנים.

צרו עמנו קשר עוד היום, קבלו פרטים על עסקאות רכישת רכבים בתנאים אידיאליים. בהצלחה! 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו