במוו x1 היברידית – סקירה

bmw x1

אם יש קונצרן רכבים אחד שלעולם לא מאכזב, הרי שמדובר במותג BMW. כרגע, נתמקד ב-1X BMW – סקירה מלאה ומקיפה על הרכב ששמו הולך לפניו.

במוו 1X היברידית היא בחירתם של חובבי שבילים וכרכר, אבל גם בכביש העירוני אתם תשייטו איתה להנאתכם בנוחות מרבית. בוא נכיר אותה לעומק יותר. 

יש בימינו כל כך הרבה אפשרויות לרכוש רכבים חדשים, עד שהנגישות למותגי יוקרה הופכת לקלה הרבה יותר.

למעשה, בימינו הרבה יותר נגיש ואפשרי לרכוש במוו 1X באמצעות שיטות ליסינג פרטי. ליסינג פרטי זה מה שיאפשר לכם לשבת ברכב חלומותיכם, ואנחנו כאן כדשי לאפשר את זה – לגרום לזה לקרות. מעבר למסלולי ליסינג פרטי על במוו 1X, חברת קפיטל מוטורס מציגה סקירה מלאה על במוו 1X היברידית. הנה כל המידע שלכם כאן, נתחיל עם הכדאיות שברכישת רכב היברידי מסוג BMW ואחרים.

 

כדאי לרכוש רכב היברידי? מה היתרונות מעבר לחיסכון בדלק? 

כיאה לרכבים היברידיים רבים בימינו, רכישת במוו 1X תאפשר לכם גם לקבל החזרי מס מסוימים. המהות של החזרי המס היא בכך שהמדינה למעשה מנסה לעודד את האזרחים לעבור לכלי רכב אקולוגיים יותר. באמצעו האפשרות של החזרי מס הכנסה על רכב היברידי, המדינה מנסה לעודד אזרחים לרכוש רכבים מסוג זה. 

אם כך, בואו לרגע נדבר על במוו 1X ולא על שאר הרכבים ההיברידיים. במה היא שונה? קודם כל ובראשונה, חשוב לזכור כי מדובר במותג יוקרה – על כל המשתמע מכך. אתם נהנים גאן מטכנולוגיה בשיאה, לרבות מערכות בטיחות מובנות רבות המציידות את הנהג ביכולות נהיגה משופרות.

 

יתרונות ברכישת רכב היברידי מסוג 1X BMW בקפיטל מוטורס 

אבל אין ספק ש-במוו 1X "נותנת בראש" כאשר מדובר בשבילים ובכורכר. הרכב מספיק גבוה בכדי שתוכלו לצאת אתו לטיולים בשבת, ויחד עם זאת הוא ירגיש לכם כמו אונייה ששטה היטב בעיר. הנוחות בה היא מרבית, הטכנולוגיה בשיאה ובסופו של דבר מדובר במותג יוקרה לכל דבר. 

בשורה התחתונה, רכב היברידי מסוג זה יאפשר לכם לחסוך לא מעט בדלק. כמו כן, אתם תוכלו להנות מנוחות נסיעה מייד אין גרמניה, ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שהנסיעות יהיו איכותיות ביותר.

עם מנוע בנזין של 1,500 סמ"ק (1.5 ליטר), אתם מקבלים כאן כמעט 130 כוחות סוס. ליתר דיוק, 125 כ"ס. הנתון הנ"ל מתייחס אל ההנעה שמובלת אל הגלגלים הקדמיים.

bmw x1

הרכב מספיק גבוה בכדי שתוכלו לצאת אתו לטיולים בשבת, ויחד עם זאת הוא ירגיש לכם כמו אונייה ששטה היטב בעיר (קרדיט: autoexpress.co.uk).

 

האם במוו מגיעה עם הנעה 4X4?

כיאה לרכבי שטח ורכבי פנאי, BMW נתבקשו לייצר כאן רכב 4X4, וזה אכן המקרה, אבל לא מדובר בהנעה כפולה רגילה לכל ארבע הגלגלים. למעשה, יש לכם כאן גם מנוע קדמי וגם מנוע אחורי. בעוד שהמנוע הקדמי מייצר 125 כ"ס ומוביל כוח הנעה אל הגלגלים הקדמיים, המנוע האחורי מייצר עוד כ-95 כ"ס אל הגלגלים האחוריים. ככה אנחנו למעשה מקבלים הנעה כפולה מבלי שהסרנים של הרכב יהיו מופרדים (כמו רכבי שטח ישנים יותר).

למעשה, הכול כאן עובד בצורה של "אורגניזם" אחד. יחדיו, שני המנועים האלו מביאים את ה-במוו 1X לכדי 220 כ"ס. מדהים.

 

סקירה מלאה 1X BMW קפיטל מוטורס ליסינג פרטי 

אם נדייק את הסקירה שלנו, מדובר כאן בסקירה של רכב מסוג פנאי-ספורט. לא מדובר כאן ברכב פנאי ושטח רגיל, מאחר שהנתונים של ה-במוו 1X הינם נתונים ספורטיביים למדי. רוצים לדבר מספרים? ה-BMW הזו מובילה אתכם מ-0 ל-100 קמ"ש בפחות מ-10 שניות. 

אם הרכב טעון חשמלית ויש רזרבות חשמליות, אתם יכולים להגיע אפילו לנתונים של 7-8 שניות האצה מ-0 ל-100 קמ"ש.

עם נתונים כאלו, אתם יכולים להרגיש מלכי הכבישים העירוניים. יחד עם זאת, גם תרגישו מלכי הכורכר והשבילים עם 39 קג"מ. נתונים מעולים. ומה לגבי הנתונים ההיברידיים? ל-במוו 1X ישנה סוללה בעלת 10 קוט"ש. הטווח החשמלי של ה-BMW 57 ק"מ.

 

כמה שוקלת במוו 1X ומה עוד חשוב לדעת עליה? 

המשקל של הבמוו הוא לא נמוך. ליתר דיוק, הרכב שוקל 1745 ק"ג. אבל יחד עם זאת, הוא מצויד בלא פחות מאשר 2 מנועים ויותר מ-200 כ"ס מתחת למכסה המנוע.

אם כך, הנתונים ספורטיביים למדי וזה מעלה סוגייה ותהייה חשובות – מה היא צריכת הדלק ברכב? צריכת הדלק כאן היא בין 10 ק"מ לליטר ועד 13.5 ק"מ לליטר. לא רע. מעוניינים לרכוש במ11 1X בעסקת ליסינג פרטי? קפיטל מוטורס זמינים עבורכם טלפונית וגם דרך אתר האינטרנט.  

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו