וולוו S60 החדשה בישראל

וולוו S60

וולוו S60 החדשה בישראל: מכונית ספורט – סדאן עם 2 מנועים

יבואנית 'וולוו' בישראל הודיעה לאחרונה על שיווק וולוו S60 החדשה. למרות ירידה כללית בהכנסות מרכבי ספורט סדאן, יבואנית הרכבים החדשים רואה התחזקות ברכישת רכבי פלאג-אין ומכוונת לתחרות מול רכבי יוקרה באותה קטגוריה.

מכונית הספורט סדאן החדשה, ה – S60, מבצעת שינוי משמעותי לאחר 8 שנים וכעת מציעה עיצוב בעל פרופורציות נהדרות ויכולת דינאמית שנחשבת לטובה ביותר בקטגוריה זו. העיצוב כולו נועד לשוות לה מראה יותר ספורטיבי ועדיין היא מצליחה לשמר את שפת העיצוב המוכרת של החברה השוודית.

גם מבחינת מרווח הפנים שלה ה – וולוו S60 נראית גדולה הרבה יותר. אורכה מגיע כעת ל- 4.67 מטר (13 סנטימטר יותר מהגרסה הקודמת) היא רחבה יותר מכל רכב שמקביל לה בקטגוריה עם 1.85 מטר שנותנים מרווח ראוי גם לתא המטען שמכיל כעת נפח של 390 ליטר.

וולוו S60 החדשה

 

2 רמות מפרט לבחירה

היבואנית מביאה לארץ את ה – S60 בשתי רמות מפרט: הראשונה R-Design והשנייה inscription. שתי הגרסאות שונות בנראות החיצונית שלהן, כאשר הגרסה הראשונה בעלת אופי "אתלטי" יותר שבא לידי ביטוי בדיפון מתכתי בקונסולה המרכזית, תפרים ניגודיים בריפוד המושבים, דפנות הדלתות וידית ההילוכים. הגרסה השנייה "מנופחת" ובעלת עיצוב מעודן יותר שכולל דיפון עץ במראה ייחודי בקונסולה.

הדור החדש של המושבים מגיע עם שני סוגי מושבים (בהתאם לרמת הגימור). המושבים הקדמיים בעלי כוונון חשמלי שכולל תמיכה לגב בארבעה אזורים. חלון הגג הפנוראמי של ה – S60 גדול מספיק כדי שהנוסעים במושבים הקדמיים והאחוריים גם יחד ייהנו ממנו.

 

ה – S60 תשווק בישראל עם 2 מנועים

מתוך 4 גרסאות שבהן הרכב משווק, הוולוו מגיעה לישראל עם 2 גרסאות: מנוע T4 ומנוע T8 בגרסת פלאג – אין כאשר שתיהן בעלות אותה רמת אבזור בטיחותי. מנוע ה – T4 על בסיס הנעה קדמית מציע הספק מרבי של 190 כ"ס ב – 5.000 סל"ד ו – 30.6 קג"מ מ – 1,700 סל"ד.

הוא מאיץ ל – 100 קמ"ש ב – 7.1 שניות וסוגר מהירות מרבית של 220 קמ"ש. לצד מנוע זה ישנה סוללה היברידית שמצליחה לספק מרחק נסיעה של עד 50 ק"מ.

גרסת המנוע T8 מגיעה עם הספק מרבי של 390 כ"ס ו – 65 קג"מ מ – 2.200 סל"ד עם יכולת האצה מפתיעה של 4.6 שניות ל – 100 קמ"ש.

עוצמת ההנעה מושגת משילוב של מנוע בנזין ארבעה-צילינדרים המניע את הגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי עוצמתי מאחור.

דגם הפלאג – אין במנוע ה – T8 מציע גם מגוון מצבי נהיגה לבחירה. מצב Pure מספק הנעה חשמלית עם אפס פליטת מזהמים עבור הנסיעות היומיות הרגילות. מצב ברירת המחדל hybrid בוחר בין שימוש במנוע הבנזין ובמנוע החשמלי או בשילוב של שניהם, על מנת לייעל את הנסיעה.

דגם ה – T4 יוצע במחיר התחלתי של 249 אלף שקלים בעוד הגרסה החשמלית של מנוע T8 כולל כל התוספות תתומחר ב – 301 אלף שקלים. המחיר הוא גם היתרון הגדול של הוולוו S60. בהתמודדות מול גרסאות בכירות אחרות בשוק רכבי היוקרה כמו: אאודי, מרצדס או ב.מ.וו, וולוו הצליחה להביא את ה – S60 לרמות גימור איכותיות ביותר ובמחיר אטרקטיבי במיוחד בהשוואה למתחרותיה.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו