מימון לרכב ב-100 תשלומים

מימון לרכב ב 100 תשלומים ללא ריבית

כן, זו לא טעות, קראתם נכון. אפשר היום להיכנס לסוכנות רכב (לא לכל סוכנות, אבל על כך נרחיב בהמשך) לבחור רכב חדש כראות רצונכם ולפרוס את התשלום עליו לאורך 100 חודשים תמימים, שזה יותר משמונה שנים כשהריבית מגולמת מראש ולא משתנה.

 

מימון לרכב ב-100 תשלומים: משנים את חוקי המשחק בענף הרכב

מי שהכניס את המוצר המהפכני הזה לענף הרכב, זו 'קפיטל מוטורס' קבוצת הרכב המובילה בישראל. באמצעות פריסה של התשלום על פני 100 חודשים ניתן ליהנות מרכב חדש בלי בור בחשבון, ובמקום זאת לגלם אותו כהוצאה קבועה וקטנה בחשבון החודשי.

מדובר במהלך שמשנה לחלוטין את התמונה והופך על פניו את חוקי המשחק. בעבר, הוצאה כבדה כמו 'קנייה של רכב חדש', היתה בבחינת גזרה שרוב הציבור לא יכול לעמוד בה.

אבל היום, תודות למהלכי המימון החדשניים ש'קפיטל מוטורס' הכניסה לשוק, כמעט כל אחד יכול להרשות לעצמו לנהוג על רכב חדש.

גם אם יש גורמים בענף הרכב שממש לא אוהבים את זה, העובדה ש'קפיטל מוטורס' היא שחקן גדול בעל כמה כובעים משחקת לטובת הצרכנים. זה המקום להזכיר ש'קפיטל מוטורס' לא מתמחה רק בעסקאות מימון, היא גם סוכנות הרכבים החדשים הגדולה בישראל שמספקת מכוניות חדשות הן לציי ליסינג, הן למגזר העסקי והן לציבור הרחב.

הכוח הזה, המגובה באיתנות כלכלית יוצאת דופן, מאפשר ל'קפיטל מוטורס' לתפקד כ'סוכנות-על' ו-One stop shop בעולם הרכב הישראלי ולהציע עסקאות מימון חדשניות בריביות אטרקטיביות, כמוהן טרם פגשנו בענף הרכב.

 

פתרון אידיאלי לחברות מסחריות קטנות

בעלי מקצוע רבים שמתנהלים כעסקים קטנים זקוקים לרכב מסחרי להתנהלות המקצועית השוטפת. שינוע סחורה או העברת ציוד הם צרכים בסיסיים בחיי עסקים רבים והרבה בעלי עסקים קטנים משוועים לרכב מסחרי חדש.

מימון לרכב במאה תשלומים חודשיים עשוי להתגלות כמתנה משמים עבור עסקים קטנים מהסוג הזה. מדובר בסוג התשלומים שניתן בקלות להשית על ההוצאות השוטפות של העסק, ובסידור שמונע היווצרות בור בתזרים, שעלול לפגוע בתפקוד של העסק.

עסקים רבים כבר אימצו את מודל המימון המהפכני של 'קפיטל מוטורס', שידרגו בעזרתו את צי הרכב שלהם וביצעו זינוק קדימה.

תרתי משמע. בקטלוג הרכבים החדשים של 'קפיטל מוטורס' תמצאו מגוון רחב של רכבים מסחריים איכותיים כמו שברולט סילברדו, הטנדר שרשויות המס מתייחסות אליו כאילו הוא משאית (זיכוי על חלק מהוצאות הפחת); או רכב הסעות קלאסי כמו הפורד טרנזיט, לצד רכבים מסחריים רבים אחרים – שאת כולם תוכלו לרכוש במאה תשלומים חודשיים שווים וקבועים.

 

אפשר לעשות טרייד-אין

חלק מהקסם של 'קפיטל מוטורס' קשור לגמישות ולחופש האדיר שהיא מאפשרת ללקוחותיה.

אם במהלך התקופה תמצאו לנכון למכור או לשדרג את הרכב במודל חדש יותר, החברה מתחייבת, מראש, לרכוש מכם חזרה את הרכב במחיר מחירון, כחלק מעסקת טרייד אין ולגלם לכם דיל דומה על הרכב החדש.

אופציה נוספת ש'קפיטל מוטורס' מציעה, עשויה להיות אפילו עוד יותר משתלמת – ליסינג מימוני.

'קפיטל מוטורס' מאפשרת לבצע רכישה של רכב מסחרי בעסקת ליסינג מימוני בה הלקוח מחזיק ברכב, אך הבעלות נותרת בידי 'קפיטל מוטורס'. בשונה מעסקת ליסינג פרטי בה הרכב עובר לבעלות הלקוח.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך