קניית רכב חדש במימון מלא ללא מקדמה: 3 טיפים שימושיים

קניית רכב חדש במימון מלא ללא מקדמה

מרכיב המיסוי בקניית מכונית חדשה בישראל הוא אחד הגבוהים ובעולם ומכאן מחירי המכוניות החדשות בישראל מרקיעי שחקים.

במציאות כזו מעטים בלבד הישראלים שבאמת יכולים לשלוף פנקס צ'קים ולרשום המחאה על 100,000 או 160,000 ש"ח.

אז איך בכל זאת כל כך הרבה ישראלים נוהגים על רכב חדש? ובכן, הם משתמשים בטריק שנקרא מימון.

בשוק יש כמה סוגים של פתרונות לרכישת רכב במימון מלא. רוצים לרכוש רכב חדש ללא מקדמה? כך תעשו את זה נכון.

 

קניית רכב במימון מלא ללא מקדמה: תעשו את החשבון הסופי בהתחלה

מימון מלא לרכב הופך את אקט קניית המכונית להרבה יותר נוח ונגיש, אבל זה לא אומר שאת המכונית אתם מקבלים בחינם. להפך. בסופו של דבר אתם תשלמו על הרכב מחיר מלא ובנוסף תשלמו ריבית.

כי 'מימון לרכב ללא מקדמה' זה הלוואה לכל דבר, וכמו כל הלוואה צריך להחזיר וצריך 'לשלם' גם על הכסף, או במילים אחרות: לשלם ריבית.

לכן, חשוב שתעשו את החשבון ותבינו בדיוק כמה תשלמו בסיכומו של דבר. מאחר שיש גורמים שונים בשוק שמשווקים מימון לרכב חדש, אפשר לעשות השוואת מחירים ובמקרים מסוימים להתמקח, וממש כמו במקרה של לקיחת משכנתא גם לקבל הצעת ריבית יותר אטרקטיבית.

 

קניית רכב חדש במימון מלא ללא מקדמה: תפנו לגוף שמכירת רכב היא עיסוקו

כמו הרבה מוצרים פיננסיים יש גורמים שונים שמציעים מימון לרכב חדש ללא מקדמה. הבנקים תמיד 'ישמחו' למכור לכם עוד הלוואה וכמוהם גם חברות האשראי וגורמים חוץ-בנקאיים אחרים; אבל מי שבאמת מתמחה בעניין הן מספר מצומצם של חברות רכב מתקדמות.

בדרך כלל מומלץ ללכת על פתרון מימון שתקבלו מקבוצת רכב. יש לזה כמה יתרונות: ברמה הכי פשוטה זה חוסך לכם טרטור. קבוצת רכב היא בעצם סוג של One stop shop שבה תוכלו לבחור את הרכב וגם לקבל הצעת מימון אטרקטיבית בלי לערב גורם שלישי ובלי לשלם עמלות מיותרות.

מאחר שקבוצות הרכב עוסקות בקניית רכב חדש במימון מלא ללא מקדמה ייעודי לאורך כל השנה, נצבר בארגונים אלו גם הרבה מאוד ידע וניסיון, ובדרך כלל זה יתבטא ביכולת שלהן להציע הצעות מימון משתלמות יותר (לפעמים, עד 100% ללא מקדמה) ולזהות מבעוד מועד מכשולים כאלה או אחרים.

 

קניית רכב חדש במימון מלא ללא מקדמה: כנסו לסניף הקרוב של 'קפיטל מוטורס'

בהקשר הזה, של קניית רכב במימון מלא ללא מקדמה, הכתובת המתבקשת בישראל היא ללא ספק 'קפיטל מוטורס. החברה, עם סניפים בפריסה ארצית, נחשבת לחברת הרכב המובילה בישראל. 'קפיטל מוטורס' נהנית מאיתנות כלכלית יוצאת דופן והיא מקיימת קשרי עבודה טובים עם כל יבואני הרכב שפועלים בשוק המקומי ועם מרבית הבנקים במדינה.

בזכות קשריה עם היבואנים היא מתפקדת כסוג של 'סוכנות-על'. בעוד שבסוכנות רכב רגילה תמצאו בדרך כלל דגמים של יצרנית אחת או שתיים, בקטלוג הרכבים של 'קפיטל מוטורס' תמצאו עשרות דגמים בשלל קטגוריות של כמעט כל מותג רכב מוכר.

המצב הזה הופך את 'קפיטל מוטורס' לסוכנות הרכב הכי מגוונת והכי חזקה בישראל. 'החוזק' הזה הוא מה שמאפשר לחברה להציע מימון מלא לקניית רכב ללא מקדמה ולעשות את זה תוך הצעת הריביות הכי אטרקטיביות שתמצאו היום בשוק. באחריות.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך