מיצובישי

מציג 5 דגמים

סקירה קצרה למיצובישי

מיצובישי

מפעל המכוניות שהפך למיצובישי מוטורס בשנת 1970 החל את דרכו בעסקי הספנות אי שם בשנת 1917. במהלך השנים יצרה החברה שיתופי פעולה עם יצרנים נוספים כמו יונדאי, וולוו, קרייזלר וכמו כן עם מרצדס אשר שלטה בחברה בשנים 2000-2005. מיצובישי עסקה בייצור דגמי נוסעים רגילים ובנוסף ייצרה גם רכב שטח, טנדר, מיניוואן וכמו כן את סדרת אבולושן. באליפות הראלי העולמית ייצגו את מיצובישי דגמי ספורט מבוססי לאנסר אשר זיכו אותה ב-4 זכיות רצופות באליפות העולם לנהגים. את רכבים אלו ניתן היה להשיג גם בגרסאות מיועדות כביש. במהלך השנים, היצע הדגמים של מיצובישי ירד ובנוסף זו לא חידשה את אלו שנשארו באופן ניכר. החברה נחשדה בזיופי נתוני צריכת דלק וגם הודתה בכך בשנת 2016 ובזמן זה היא הפסידה חלק ניכר מהשווי שלה ונרכשה על ידי ניסאן. היום מיצובישי היא חלק מקונצרן רנו-ניסאן. מיצובישי מיובאת לישראל החל מסוף שנות השמונים ובתחילת העשור האחרון של המאה הקודמת, שני דגמים שלה הפכו לנמכרים ביותר בישראל האחד אחרי השני וסובארו הודחה מהכתר בארץ ישראל. מיצובישי מיובאת לישראל על ידי כלמוביל.

מיצובישי אאוטלנדר

מיצובישי אאוטלנדר הינו הדגם הראשון מבית מיצובישי אשר נבנה בטכנולוגיית קליר טק החדשנית שנועדה לצמצם את זיהום האוויר ואת צריכת הדלק. אפילו שהרכב עושה שימוש באותה הפלטפורמה של קודמו, הרכב קל יותר במאה קילוגרם. בישראל ניתן להשיג את הרכב עם שלוש אפשרויות שונות כאשר כולן בעלות הספק של 150 כ"ס. ניתן להשיג את הרכב עם מנוע בנזין בנפח של 2.0 ליטר או מנוע דיזל בנפח של 2.2 ליטר. כמו כן ניתן להשיג את הרכב גם עם גרסה המשולבת מנוע חשמלי. כמו בדורות הקודמים, ניתן לבחור ברכב בעל חמישה או שבעה מושבים. מנוע הבנזין מספק זמינות כוח סבירה אך הוא איננו נחשב לחזק מספיק לשימושים שמעבר לשימושים היום יומיים. כמו כן המנוע מייצר רעשים עזים בעת שהוא תחת עומס. מנוע הדיזל מאפשר ביצועים טובים ותיבת ההילוכים האוטומטית שלו עובדת בצורה חלקה. צריכת הדלק שלו עדיפה על פני הבנזין בכ-3 קילומטרים. בעת נסיעה באוטו ניתן להרגיש בבטחה אך יש שיעדיפו את הדור הקודם מבחינת הנעה מהנסיעה. המתלים של הרכב רכים ומאפשרים נוחות טובה אך כאשר הרכב נתקל בשיבושים גדולים הוא סובל מנדנודים. כמו כן הרכב סובל מבידוד רעשים לא מוצלח בין אם מדובר בבידוד רעשי המנוע, הכביש או הרוח.

מיצובישי ספייס סטאר

מיראז' אשר נקראת בארץ ספייס סטאר מהווה את החזרה של מיצובישי אל תחום המכוניות הקטנות לאחר היעדרות ארוכה עד לשנת 2013. כאשר מדובר במידותיה, המכונית הינה בין מכונית מיני למכונית סופר מיני ובאופן רשמי הינה נחשבת למכונית סופרמיני. בארץ ניתן להשיג את הרכב עם שלושה צילינדרים כאש המנוע הינו בעל נפח של 1.0 ליטר מצויד בתיבה ידנית וניתן להשיגה גם עם מנוע בנפח של 1.2 ליטר ותיבה אוטומטית רציפה. בשנת 2016 עברה המכונית מתיחת פנים ומחיריה התעדכנו. בידוד הרעשים של המכונית איננו מוצלח וכמו כן גם נוחות הנסיעה בעיר איננה מיטבית. בנסיעות בין עירוניות המכונית מתפקדת כראוי.  

מאמרים על דגמי מיצובישי